Βόλος: Μηνύσεις κατά παντός υπεθύνου σχεδιάζουν καταστηματάρχες για τα νεκρά ψάρια
Διαβάζεται σε 2'Δραματική είναι η κατάσταση με τα νεκρά ψάρια στην παραλία του Βόλου, με τους κατοίκους και τους ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης να εκφράζουν την αγανάκτησή τους για την αδιαφορία των ιθυνόντων.
- 28 Αυγούστου 2024 10:16
Με μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου σχεδιάζουν να προχωρήσουν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης στον Βόλο, με την κατάσταση στην παραλία να έχει γίνει ανυπόφορη λόγω των νεκρών ψαριών που εξακολουθούν να βρίσκονται στον Παγασητικό.
Εδώ και τρεις ημέρες καταστηματάρχες του Βόλου, από το πρωί μέχρι το βράδυ μαζεύουν νεκρά ψάρια, ζητώντας παράλληλα από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου να προχωρήσει σε ρυθμίσεις χρεών και εκπτώσεις αναφορικά με την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων στην παραλία της πόλης.
Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ Βόλου ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καταστημάτων Εστίασης και Διασκέδασης, Στέφανος Στεφάνου, ο τζίρος τους φέτος το καλοκαίρι μειώθηκε από 50-70% και τώρα χάνουν και τον Σεπτέμβριο που ήταν ένας καλός μήνας διαχρονικά. “Η κατάσταση είναι τραγική. Η ζημιά ξεκίνησε φέτος με το θέμα της ποιότητας των νερών του Παγασητικού που δεν ξεκαθάριζε έγκαιρα η κατάσταση και πολλοί τουρίστες δεν ήλθαν καθόλου. Και τώρα συνεχίζεται με τα νεκρά ψάρια”, τόνισε ο κ. Στεφάνου.
Ο κ. Στεφάνου ζητά από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου να διευκολύνει τους καταστηματάρχες της παραλίας στις οφειλές τους για την τοποθέτηση των τραπεζοκαθισμάτων. “Συνάδελφοι μού μεταφέρουν ότι δεν έχουν να πληρώσουν φράγκο και ζητούν να μην πληρώσουν μετά από αυτή τη μεγάλη ζημιά με τα νεκρά ψάρια. Τουλάχιστον ο ΟΛΒ ας κάνει ρυθμίσεις και εκπτώσεις”, τόνισε.
Τέλος, ανέφερε ότι ο σύλλογος μαζί με τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου και την Ένωση Ξενοδόχων ανέθεσαν σε δικηγόρο να διερευνήσει την κατάθεση μηνύσεων κατά παντός υπευθύνου και την πιθανή αγωγή, “καθώς άκρη δεν βγάζουμε με τον ένα να ρίχνει την ευθύνη στον άλλο γι’ αυτά που συμβαίνουν”.