Τέσσερα εμπόδια στη συμμετοχή των καταναλωτών στην ενεργειακή μετάβαση

Τέσσερα εμπόδια στη συμμετοχή των καταναλωτών στην ενεργειακή μετάβαση

Το πιο μεγάλο εμπόδιο αποτελεί η έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με το δυναμικό των πελατών, ενώ ανεπαρκείς είναι και οι πληροφορίες σχετικά με το πραγματικό κόστος και τα οφέλη των λύσεων για χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Σημαντικά εμπόδια στη συμμετοχή των καταναλωτών στην ενεργειακή μετάβαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης εντοπίζει καινούργια μελέτη που δημοσιεύτηκε από την Eurelectric και την Accenture με τίτλο «Αναζητώντας κοινή επιτυχία: Ενδυναμώνοντας τους καταναλωτές προς την ενεργειακή μετάβαση». Ειδικότερα, ο πιο σημαντικός παράγοντας αποτροπής αποτελεί η έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με το δυναμικό των πελατών, ενώ ανεπαρκείς είναι και οι πληροφορίες σχετικά με το πραγματικό κόστος και τα οφέλη των λύσεων για χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, υπάρχουν σημαντικές δυσκολίες στη χρηματοδότηση για επενδύσεις ενεργειακής απόδοσης και διευρυμένες ανησυχίες για τη χρήση των προσωπικών δεδομένων.

Έχοντας ως δεδομένο ότι οι δράσεις για το κλίμα είναι ένα ομαδικό παιχνίδι που απαιτεί στενή συνεργασία μεταξύ βιομηχανιών, δημοσίων αρχών και πολιτών, η Eurelectric, πρόεδρος της οποίας είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enel, Francesco Starace, ανακοίνωσε μία δέσμη 15 συγκεκριμένων δράσεων που θα βοηθούν τους καταναλωτές να επωφεληθούν από την ενεργειακή απόδοση, την ηλεκτροκίνηση και τις ανανεώσιμες πηγές μικρής κλίμακας μέσω της παροχής διαφανών, απλών και προσιτών λύσεων. Ουσιαστικά, στόχος είναι οι 91 εταιρείες παραγωγής ενέργειας που είναι μέλη στην Eurelectric να σπάσουν τα εμπόδια για τη συμμετοχή περισσότερων από 200 εκατομμυρίων πελατών στην ενεργειακή μετάβαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Θέλοντας να κρατήσει την υπόσχεση στους πελάτες, ο κ. Kristian Ruby, Γενικός Γραμματέας της Eurelectric, δήλωσε: “Η δέσμευση των πελατών είναι κρίσιμη για την ενεργειακή μετάβαση. Πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να διστάζουν να αγκαλιάσουν την ηλεκτροκίνηση ή συστήματα που αυξάνουν την άνεση τους στο σπίτι, βοηθώντας παράλληλα τον έλεγχο της κατανάλωσης ενέργειας. Θέλουμε να συνεργαστούμε και να παρέχουμε υπηρεσίες που ενδυναμώνουν τους πελάτες και να τους δείξουμε ότι η μετάβαση είναι μια πολύ απτή βελτίωση της ποιότητας ζωής.”

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα