Αυτά είναι τα 18 νέα προϊόντα που η Coca Cola ρίχνει φέτος το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Είσοδος σε δύο νέες κατηγορίες, πολλές νέες γεύσεις και τρεις "τοπικές" Coca Cola είναι τα δυνατά χαρτιά που ρίχνει η Coca Cola στην ελληνική αγορά
- 01 Ιουνίου 2018 07:15
Την μεγαλύτερη προϊόντική “επίθεση” στην 50χρόνη ιστορία της στην Ελλάδα πραγματοποιεί το 2018 η Coca Cola. Σε εκδήλωση για τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company’’ που πραγματοποίηθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην Αθήνα η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε και τα “δυνατά χαρτιά” της για το φετινό καλοκαίρι.
Η νέα μεγάλη κατηγοριά στην οποία επεκτείνεται η Coca Cola είναι αυτή των ροφημάτων φυτικής προέλευσης, ανταγωνιζόμενη τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στο φυτικό γάλα. Συγκεκριμένα έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ όλης της χώρας των προϊόντων AdeZ με έξι διαφορετικές συσκευασίες ( σ.σ. ρόφηματα αμυγδάλου, καρύδας και σόγιας καθώς ρόφημα αμυγδάλου με χυμό μάγκο και passion fruit, ρόφημα βρώμης με φράουλα και μπανάνα και ρόφημα σόγιας με χυμό μήλου).
Το λανσάρισμα έγινε ταυτόχρονα σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα και η Κύπρος. και η παρουσίαση της νέας κατηγορίας πραγματοποιήθηκε επίσης χθες το βράδυ στο Μίλάνο. Η νέα σειρά διατίθεται με το πρωτοποριακό, 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο από 30% από φυτικά υλικά.
Η δεύτερη μεγάλη κατηγορία στην οποία επεκτάθηκε η Coca Cola (σ.σ. μετά από το “διαζύγιο” με την Nestle και το Nestea) είναι το “παγωμένο τσάι”. Ήδη έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση των 5 διαφορετικών προϊόντων της νέας σειράς Fuzetea που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά. Το Fuzetea διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.
Το σύνολο των νέων προϊόντων, με εξαίρεση τα AdeZ, παράγονται στην Ελλάδα
Σε ήδη γνωστά σήματα αυτές τις ημέρες η Coca Cola λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.
Τέλος σε επίπεδο marketing τις πρώτες εβδομάδες του Ιουνίου και καθόλη την διάρκεια της τουριστικής περιόδου θα κυκλοφορήσουν σε Κρήτη, Θεσσαλονίκη και Κυκλάδες τρεις “τουριστικές” συσκευασίες της Coca Cola και της Coca Cola Zero.
Total Beverage Company
Όπως προαναφέρθηκε τα παραπάνω αναφέρθηκαν στην εκδήλωση παρουσίασης για τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company’’ της Coca Cola και πως αυτή ξεδιπλώνεται στην Ελλάδα. Το συνολικό όραμα της εταιρείας παρουσιάστηκε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα ενώ οι πυλώνες, μέσω των οποίων το όραμα γίνεται πραγματικότητα αναπτύχθηκαν από την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και την κυρία Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Στην ίδια εκδήλωση, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον μίλησε για την ανάπτυξη που σηματοδοτεί η νέα στρατηγική για την τοπική παραγωγή και τον τρόπο που υπηρετείται από τις επενδύσεις στη χώρα, και ιδιαίτερα από το Σχηματάρι mega-plant. Αξίζει να αναφερθεί ότι το σύνολο των νέων προϊόντων, με μόνη εξαίρεση τα AdeZ, παράγονται στην Ελλάδα και στην συγκεκριμένη μονάδα.
Όπως αναφέρθηκε η νέα στρατηγική: Επεκτείνεται σε άλλες κατηγορίες, με οδηγό την καινοτομία και τις εξελισσόμενες επιθυμίες των καταναλωτών της.
Ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών.
Θέτει την καινοτομία ως βασικό μοχλό ανάπτυξης, δημιουργώντας επιλογές ειδικά για τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών.
Aναπτύσσεται θέτοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την προσφορά στον άνθρωπο, στην κοινωνία και το περιβάλον και δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τη χώρα.
Με αφορμή την παρουσίαση του νέου οράματος της εταιρείας, για τα επόμενα χρόνια, η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Με άξονα την καινοτομία, έχουμε ήδη ξεκινήσει το συναρπαστικό ταξίδι μας για να γίνουμε μία total beverage εταιρία. Ακούμε τους καταναλωτές, μειώνουμε τη ζάχαρη και επεκτεινόμαστε σε νέες κατηγορίες. Προσφέρουμε περισσότερες επιλογές για όλη τη μέρα και όλα τα στάδια της ζωής τους. Αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα και δημιουργούμε αξία για τη χώρα κι ευκαιρίες για όλους».
Στο πλαίσιο της ίδιας παρουσίασης, ο Γενικός Διευθυντής Coca-Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Παπαχρήστου, δήλωσε: «Με την Coca-Cola λειτουργούμε μαζί, ως ένα, και μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και προσδοκίες για τον ρόλο μας στην κοινωνία, σήμερα και στο μέλλον. Μαζί, έχουμε τη δύναμη να κάνουμε το στρατηγικό μας όραμα πραγματικότητα στην Ελλάδα και να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και συνεργάτες μας στην αγορά, τους χιλιάδες τοπικούς μας προμηθευτές. Οι μεγάλες επενδύσεις μας τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα στο Σχηματάρι mega-plant δείχνουν τη δέσμευσή μας στην ανάπτυξη και στην απασχόληση, και ενεργοποιούν το νέο παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο για πάνω από 500 διαφορετικά προϊόντα, ένα χαρτοφυλάκιο χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, που μας επιτρέπει να είμαστε δίπλα στους καταναλωτές μας, σε κάθε στιγμή της μέρας τους, σε κάθε περίσταση κατανάλωσης. Ένα total beverage portfolio, που καλύπτει τις προτιμήσεις τους, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα».