ΑΓΝΟ: Η ολική επιστροφή και της μπράντας που διαφήμισε ο Νίκος Γκάλης
Διαβάζεται σε 4'To γάλα για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ συλλέγεται αποκλειστικά από φάρμες των περιοχών του Σοχού, του Λαγκαδά, και της Νέας Απολλωνίας.
- 26 Ιανουαρίου 2024 14:20
Σε ρότα δυναμικής ανάπτυξης θέτει την ιστορική μπράντα “ΑΓΝΟ” η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. (Όλυμπος, Ροδόπη, Τυρας κτλ), όπως τόνισε το μέλος του Δ.Σ. και εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Στέλιος Σαράντης, παρουσιάζοντας, το βράδυ της Πέμπτης, στη Θεσσαλονίκη, τον στρατηγικό σχεδιασμό της εμβληματικής μπράντας, που και ο “γκάνγκστερ” Ελληνικού και παγκόσμιου μπάσκετ Νίκος Γκάλης είχε διαφημίσει τα χρόνια της “παντοκρατορίας” του.
Θυμηθείτε τη διαφήμιση
Το πλάνο
“Σε ότι αφορά στους επόμενους μήνες, θα προσπαθήσουμε να εκκινήσουμε συνεργασίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και σημεία μικρής αγοράς που μέχρι πρότινος δεν κατέστη δυνατόν και εφόσον η ανταπόκριση του κόσμου συνεχίσει να είναι θετική, θα αρχίσουμε τις συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση, παραγωγικά πια, του εργοστασίου του Λαγκαδά όπου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως υπάρχει και εξοπλισμός παραγωγής παγωτού” ανέφερε ο κ. Σαράντης και τόνισε, ότι η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία προσδοκά να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Β. Ελλάδος αλλά και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας της Μακεδονίας.
Υπενθυμίζεται ότι, όπως, σημείωσε, ο Στέλιος Σαράντης, η ΑΓΝΟ ως συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία ιδρύθηκε το 1950 από την ΕΑΣΘ και το 1955 έγινε η πρώτη βιομηχανία παραγωγής παστερίωσης και εμφιάλωσης γάλακτος στη Βόρεια Ελλάδα, στο πρώτο της εργοστάσιο στη Σταυρούπολη.
Κέρδισε με την πάροδο των ετών, μέσα από την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων της, την αγάπη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και έτσι αποφασίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980 να μεταφερθεί σε νέο υπερσύγχρονο βιομηχανοστάσιο, στην περιοχή του Λαγκαδά, με σκοπό την αύξηση της δυναμικότητας παραγωγής.
“Η ΑΓΝΟ είχε αφήσει το στίγμα της και σηματοδότησε μια ολόκληρη εποχή αφού τα προϊόντα της βρισκόταν σε κάθε γειτονιά της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδος. Από εκείνη την περίοδο και αργότερα, άρχισαν δυστυχώς τα προβλήματα λόγω κακοδιαχείρισης των διοικήσεων αλλά και λόγω λανθασμένων εμπορικών πρακτικών. Το αποτέλεσμα ήταν, μετά από πολλές περιπέτειες, τον Μάρτιο του 2013 η εταιρία να πτωχεύσει και πλέον τα αγαπημένα προϊόντα όλων να μην υπάρχουν στα ράφια.
Έρχεται λοιπόν ο Μάρτιος του 2022, όταν μέσω του τελευταίου χρονικά διαγωνισμού, οι εγκαταστάσεις του Λαγκαδά και το εμπορικό σήμα της ΑΓΝΟ περνάει στην οικογένεια των Ελληνικών Γαλακτοκομείων. Ακολούθησε, προσεκτικός σχεδιασμός της νέας εικόνας των προϊόντων, διατηρώντας στοιχεία ορόσημα της μάρκας, όπως το κόκκινο λογότυπο που είναι το σήμα κατατεθέν της αλλά και το κόκκινο εμβληματικό χρώμα, εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα τις συσκευασίες της λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του σήμερα και διατηρώντας τις μνήμες του χθες.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις στα υφιστάμενα εργοστάσια του ομίλου ειδικά για τις ανάγκες παραγωγής των προϊόντων ΑΓΝΟ” υπογράμμισε ο Στέλιος Σαράντης και τόνισε ότι τον περασμένο Νοέμβριο επαναλανσαρίστηκε η ΑΓΝΟ στα ράφια αλυσίδων σούπερ μάρκετ αλλά και σε αρκετά σημεία μικρής αγοράς της Θεσσαλονίκης και άλλων 10 νομών της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
Θετικά μηνύματα
“Με προσεκτικά βήματα, αλλά με μεγάλη όρεξη από μέρους μας, κάναμε και συνεχίζουμε τα πρώτα βήματα στην αγορά και επιτρέψτε μου να πω ότι τα πρώτα μηνύματα κρίνονται θετικά ως προς την αποδοχή των προϊόντων. Προσπαθήσαμε και θα προσπαθούμε πάντα να επαναφέρουμε τις μνήμες, τις γεύσεις και τις μυρωδιές που όλοι οι Μακεδόνες είχαν ταυτίσει με τα προϊόντα ΑΓΝΟ. Μέσα από έναν πλήρη κατάλογο 21 προϊόντων που περιλαμβάνουν λευκό γάλα φρέσκο και esl, το αγαπημένο σοκολατούχο γάλα coco milk, θρεπτικό κεφίρ απλό και με γεύσεις, αριάνι, στραγγιστό και παραδοσιακό γιαούρτι αλλά και Μακεδονίτικης συνταγής γλυκίσματα κρέμα και ρυζόγαλο, θεωρούμε πως καλύπτουμε το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών των καταναλωτών μας” ανέφερε ο ίδιος.
Για την παραγωγή των προϊόντων, ΑΓΝΟ, από τα εργοστάσια του Ομίλου της Ελληνικά Γαλακτοκομεία έχουν επενδυθεί κεφάλαια 8 εκατ. ευρώ.
Κι αυτό, την ώρα, που, όπως είπε ο Πρώην Γενικός Διευθυντής της ΑΓΝΟ στην ίδια εκδήλωση, Νίκος Καραθόδωρος, “τα προϊόντα ΑΓΝΟ ήταν και θα είναι εθνικό κεφάλαιο για την Ελλάδα. Είναι φωτεινός οδηγός ανάπτυξης και μοναδικής επιχειρησιακής εμπειρίας. Η αναβίωση της μάρκας ΑΓΝΟ είναι σημαντική για όλους μας και ευχαριστούμε. τον κύριο Σαράντη για τις πρωτοβουλίες του.
Επενδύσεις
“Η επιστροφή της στην αγορά γίνεται την ίδια περίοδο που αποκαθίσταται η εμπιστοσύνη των διεθνών αγορών στην ελληνική οικονομία. Και αυτό δεν είναι ένας απλός συμβολισμός ή μια σύμπτωση, αλλά το αποτέλεσμα που παράγει η πολιτική σταθερότητα που επικρατεί στη χώρα τα τελευταία 4,5 χρόνια και η ανθεκτικότητα και η συνεχή πρόοδος της ελληνικής οικονομίας παρά τις διεθνείς κρίσεις” τόνισε από την πλευρά του ο Υφυπουργός αρμόδιος για τη Μακεδονία Θράκη,Εσωτερικών Στάθης Κωνσταντινίδης.