Ανήσυχες Ιδέες, Ανήσυχοι Άνθρωποι
Ο Λάζαρος Ευμορφίας, ο Γιάννης Χατζηχρήστου και η Δήμητρα Ανδρικοπούλου είναι η δημιουργική ομάδα της JWT Athens.
- 31 Οκτωβρίου 2017 18:38
1. Ποια είναι η αγαπημένη (δική σου) διαφήμιση;
2. Τι σου αρέσει περισσότερο σε αυτή σου την ιδέα;
Γ.Χ. : Η ανάδειξη μίας ζωής διαφορετικής.
Δ.Α.: Η αλήθεια αυτών των ανθρώπων και ο τρόπος που η κάμερα απλώς παρατηρεί τη ζωή τους χωρίς να επεμβαίνει σε αυτήν.
Λ.Ε.: Ότι δεν είναι διαφήμιση. Είναι ντοκιμαντέρ.
3. Τι σου αρέσει περισσότερο στη δουλειά σου;
ΓΧ: Η στιγμή που μία ωραία ιδέα γεννιέται.
ΔΑ: Η ανάγκη να προκαλέσεις ένα συναίσθημα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
ΛΕ: Κάθε μέρα κάνω κάτι διαφορετικό.
4. Τι λιγότερο;
ΓΧ: Ο χρόνος που δεν έχεις, προσωπικός αλλά και στα project που δουλεύεις.
ΔΑ: Τα deadlines, τα guidelines και τα taglines.
ΛΕ: Ο περιορισμένος προσωπικός χρόνος που σου αφήνει.
5. Ποια αρετή θαυμάζεις περισσότερο στους συναδέλφους σου;
ΓΧ: Την διαφορετική σκέψη.
ΔΑ: Πειθαρχία.
ΛΕ: Το πάθος
6. Που θα βρίσκεσαι σε δέκα χρόνια από τώρα;
ΓΧ: Στο Παρίσι.
ΔΑ: Ελπίζω κάπου που δεν θα το περίμενα.
ΛΕ: Δες απάντηση νο16
7. Τι σε κάνει χαρούμενο?
ΓΧ: Να περπατάω ξυπόλυτος.
ΔΑ: Τα κουτάβια.
ΛΕ: O γιος μου. Και το Base Grill στο Μπουρνάζι.
8. Τι σημαίνει για σένα δυστυχία?
ΓΧ: Η στασιμότητα.
ΔΑ: Όσα λένε στις ειδήσεις.
ΛΕ: Η μοναξιά. Επίσης το να μην έχεις γιο και να μην πηγαίνεις Base Grill.
9. Ποιο βιβλίο έχει επηρεάσει την δουλειά σου?
ΓΧ: Το «Ταξίδι στην άκρη της νύχτας» του Σελίν.
ΔΑ: Περισσότερο « Ο Ξένος». Γενικότερα όλα.
ΛΕ: Το πνεύμα και το χιούμορ στα κόμικ του Αρκά.
10. Τι σε εκνευρίζει;
ΓΧ: Ο συντηρητισμός, η φλυαρία.
ΔΑ: Ότι εκνευρίζομαι σχετικά εύκολα.
ΛΕ: Η βλακεία, γιατί είναι ανίκητη.
11. Πώς σου έρχονται οι ιδέες;
ΓΧ: Όλες μαζί, μία μία και κάποιες φορές καθόλου.
ΔΑ: Πάντα με μορφή αναλαμπής.
ΛΕ: Με τον ίδιο τρόπο που μου φεύγουν. Απροειδοποίητα.
12. Για ποιο από τα projects που έχεις συμμετάσχει είσαι περήφανος;
ΓΧ: Για την καταχώριση της μεταφορικής Βεϊνόγλου, «Μάρμαρα».
ΔΑ: Το «Γιατί εδώ» της ΑΒ Βασιλόπουλος γιατί ήρθα σε επαφή με ανθρώπους που επηρέασαν τον τρόπο σκέψης μου.
ΛΕ: Vodafone Family 48 λεπτά
13. Ποια brands θαυμάζεις;
ΓΧ: Αυτά που δεν φοβούνται να κάνουν ένα βήμα παραπέρα.
ΔΑ: Αυτά που έχουν κάτι να πουν και τολμάνε να το πουν.
ΛΕ: Αυτά που τολμούν να «τσαλακωθούν» κι αυτά που προσφέρουν από ιδεολογία (και όχι απλά από υποχρέωση) στο κοινωνικό σύνολο
14. Ποια ώρα της ημέρας είσαι πιο παραγωγικός;
ΓΧ: Πριν το φαγητό.
ΔΑ: Λίγο πριν πέσω για ύπνο.
ΛΕ: Στη δουλειά ποικίλει. Στο WC ακριβώς 12.00
15. Τι φυσικό χάρισμα θα ήθελες να έχεις;
ΓΧ: Ταλέντο.
ΔΑ: Να μπορώ να σκέφτομαι πιο πρακτικά.
ΛΕ: Έμφυτο σταρχιδισμό.
16. Εάν δεν ήσουν διαφημιστής, τι επάγγελμα θα μπορούσες να κάνεις;
ΓΧ: Ράφτης. Για τα ωραία ρούχα. Όχι για κουρτίνες και φερμουάρ, no offence.
ΔΑ: Οτιδήποτε δεν απαιτεί άριστη φυσική κατάσταση.
ΛΕ: Συγγραφέας παιδικών παραμυθιών και Δημόσιος Υπάλληλος. Μαζί και τα δύο, να βγάζω και κάνα φράγκο (από το Δημόσιο.)
17. Ποια είναι τα αγαπημένα σου website;
ΓΧ: To Thisisnthappiness.com και το mashable.com
ΔΑ: 9gag, Mashable και ο λογαριασμός tasteofstreep στο Instagram
ΛΕ: PornHub.
18. Ποιο είναι το καλύτερο στοιχείο του agency στο οποίο δουλεύεις;
ΓΧ: Το κλίμα.
ΔΑ: Καλά παιδιά. Συνάδελφοι, συνεργάτες και πελάτες.
ΛΕ: Το πελατολόγιο. Γεννά πολλές ευκαιρίες για σημαντικές δουλειές.
19. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου φανταστικοί ήρωες;
ΓΧ: Ο Batman. Χωρίς τον Robin.
ΔΑ: O Deadpool και ο Ironman.
ΛΕ: Ο Λένορμαν. Είναι όντως φανταστικός γιατί τον φαντάζομαι να πετάει πάνω από την ομώνυμη οδό και να αγναντεύει από ψηλά την Αττική για να σώσει κόσμο.
20. Ποιοι είναι οι αγαπημένες σου προσωπικότητες; (άντρες, γυναίκες)
ΓΧ: Ο Στιβ Μακ Κουίν και ο Νίκος Καζαντζάκης.
ΔΑ: Charles Bukowski, Ζωζώ Σαπουντζάκη, Νίκος Καββαδίας (όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά)
ΛΕ: Βασικά είναι όλοι Θεοί: Ο Καζαντζάκης. Ο Ιησούς Χριστός. Ο Αρκάς. Ο Γκάλης. Ο Μichael Jordan.
21. Ποιο είναι το προσωπικό σου motto;
ΓΧ: “Να είμαστε καλά, να γινόμαστε χάλια”
ΔΑ: Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Για αυτά που μπορείς να διορθώσεις και γι’ αυτά που δεν μπορείς.
ΛΕ: Προσπερνώ το ορθογραφικό σας λάθος και απαντώ: Το Suzuki GSX1300R Hayabusa
22. Σε ποιο project εύχεσαι να είχες δουλέψει;
Γιάννης Χατζηχρήστου
Δήμητρα Ανδρικοπούλου
Λάζαρος Ευμορφίας
Βιογραφικό
ΓΧ: Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Πετράλωνα. Ωραία ήταν. Δεν διάβασα αρκετά για να μπω σε κάποια σχολή και έβγαλα ένα ΙΕΚ Γραφιστικής. Tα τελευταία 10 χρόνια δουλεύω ως Senior Art Director στην Spot JWT. Μ’ αρέσουν τα ταξίδια, τα μπαρ, τα ντοκιμαντέρ και το playstation. Πολύ θα ήθελα να ζήσω στο εξωτερικό αλλά τελικά δεν ξέρω αν θα μ’ αρέσει.
ΔΑ: Γεννήθηκα, μεγάλωσα και μένω στο λαϊκό και τίμιο Περιστέρι. Σπούδασα Μάρκετινγκ γιατί νόμιζα ότι έτσι μπαίνει κάποιος στη διαφήμιση. Spoiler Alert: δεν ισχύει. Παρ’ όλα αυτά τα κατάφερα κι έτσι είμαι στον χώρο τα τελευταία 4 χρόνια. Όταν δεν δουλεύω μου αρέσει να διαβάζω βιβλία, να βλέπω ταινίες, να πηγαίνω ταξίδια και να αργώ στα ραντεβού μου για ποτό στο κέντρο.
ΛΕ: Γεννημένος στις φτωχογειτονιές του Λάγος της Νιγηρίας, από γαλλοπακιστανή μητέρα και ελβετοπερουβιανό πατέρα, πέρασε τα πρώτα χρόνια της ζωής του στο μακρινό νησάκι Κιριμπάτι του Ειρηνικού.
Στα 8, έφυγε με τους γονείς του για τη Μασαχουσέτη. Αριστούχος στο σχολείο, πήρε υποτροφία για το Πρίνστον όπου σπούδασε ιατρική.
Πήρε ειδίκευση στη μικροχειρουργική ιστών, ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με τη λογοτεχνία. Στα 20 τιμήθηκε με το America Book Association Prize για το διήγημα
«Porn in the USA» που πούλησε 9.000.000 αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ. Αργότερα παραφράστηκε κι έγινε παγκόσμια επιτυχία από διάσημο τραγουδιστή.
Στο μεταξύ πολέμησε για 11 μήνες στο Αφγανιστάν ως εθελοντής ιατρός, και τιμήθηκε με το Μέγα Παράσημο της Τιμής.
Ανάμεσα σε όλα αυτά ξέκλεβε χρόνο και κατάφερε να γίνει: Αυτοδύτης 100μ, σχεδιαστής αντισεισμικών κτιρίων, βοηθός σεφ, ενώ έμαθε να μιλάει 13 γλώσσες και
3 χαμένες διαλεκτούς με τη μέθοδο του υπνωτισμού.
Αυτό ήταν το βιογραφικό που θα θελε να έχει.
Παρόλα αυτά είναι περήφανος που έχει γεννηθεί στην Αθήνα, έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στη σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ, έχει δουλέψει στη διαφήμιση εδώ και 20 χρόνια, με πλήθος εμπειριών και διακρίσεων.