AS Company: Στρατηγική επέκτασης σε νέους κλάδους και αγορές
Διαβάζεται σε 3'Η διοίκηση της AS Company παρουσίασε τη στρατηγική της που αφορά σε επέκταση στην αγορά παιδικών ειδών, στην κατηγορία των παιχνιδιών για ενηλίκους αλλά και στην περαιτέρω διείσδυση στις αγορές των Βαλκανίων και της ΝΑ Μεσογείου.
- 08 Ιουλίου 2024 06:38
Στόχο αύξησης του κύκλου εργασιών στα 50 εκατ. ευρώ εντός της προσεχούς πενταετίας διαθέτει η βορειοελλαδική εταιρεία AS Company, η οποία αντλεί τον κύριο όγκο του κύκλου εργασιών της από την αγορά του επώνυμου παιχνιδιού.
Η διοίκηση της εταιρείας στην πρόσφατη παρουσίαση της στην Ένωση Θεσμικών Αναλυτών ανέπτυξε τη στρατηγική της που αφορά σε επέκταση στην αγορά παιδικών ειδών, στην κατηγορία των παιχνιδιών για ενηλίκους αλλά και στην περαιτέρω διείσδυση στις αγορές των Βαλκανίων και της ΝΑ Μεσογείου. Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία έκλεισε το 2023 με πωλήσεις 28,7 εκατ.ευρώ και κέρδη EBITDA 5,5 εκατ. ευρώ ωστόσο ποντάρει σε όλες τις παραπάνω κινήσεις για τη μεγέθυνση της.
Σημειώνεται ότι τα τελευταία 5 χρόνια μέσα από το δικό της τμήμα R&D αναπτύσσει και επινοεί τα δικά της παιχνίδια τα οποία πλέον αντιπροσωπεύουν το 36% των πωλήσεών της.
Στόχος της διοίκησης είναι τα επόμενα πέντε χρόνια τα δικά της παιχνίδια να αντιπροσωπεύουν το 50% του τζίρου, γεγονός που θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στα κέρδη, αφού το περιθώριο μεικτού κέρδους στα δικά της παιχνίδια είναι 50%, ενώ στις διανομές τρίτων βρίσκεται κοντά στο 37%. Σχεδιάζει επίσης την περαιτέρω επέκταση στη ρουμανική αγορά, στην οποία η εισηγμένη δραστηριοποιείται μόνο με τα δικά της προϊόντα. Στόχος είναι την επόμενη πενταετία ο κύκλος εργασιών να ανέλθει στα 10 εκατ.ευρώ από 3 εκατ.ευρώ στο τέλος του 2023.
Πέραν της Ρουμανίας, ήδη έχουν ξεκινήσει κάποιες πωλήσεις προϊόντων στη Βουλγαρία, ενώ σε βάθος χρόνου θα εξεταστεί και η περαιτέρω επέκταση στα Βαλκάνια. Δραστηριότητα υπάρχει και στην Κύπρο, ενώ παράλληλα γίνονται και εξαγωγές σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
Στην εγχώρια αγορά δρομολογείται η είσοδος σε νέες αγορές, με τη διοίκηση να διεκδικεί τη συμφωνία για την αντιπροσώπευση των προϊόντων για βρέφη και παιδιά (τα σήματα Chicco και Boppy, για την Ελλάδα και την Κύπρο και τα σήματα Bébé Comfort, and Safety First, για τη χώρα μας). Για το πρώτο χρόνο λειτουργίας –το 2025- αναμένεται η διατήρηση των πωλήσεων των σημάτων αυτών στα 4,5 με 5 εκατ. ευρώ, με προοπτική ανόδου από το 2026, ενώ σε βάθος χρόνου στόχος της AS Cοmpany είναι να διευρύνει την προσφερόμενη γκάμα με την προσθήκη δικών της προϊόντων.
Επιδίωξη της AS Company είναι να εισέλθει και σε άλλες προϊοντικές κατηγορίες και για τον σκοπό αυτό βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για εξαγορά άλλης εταιρείας μέσα στο 2025.
Η διοίκηση της εισηγμένης αναφέρθηκε επίσης στην αγορά ακινήτων που ήδη έχουν γίνει στην Κρήτη, στόχος των οποίων είναι η επίτευξη υψηλών αποδόσεων σε βάθος χρόνου.