Black Friday 2018: Η ημέρα της κρίσης πλησιάζει

Black Friday 2018: Η ημέρα της κρίσης πλησιάζει
ΑΓΟΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΗΜΕΡΑ BLACK FRIDAY.(MotionTeam-ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ) MotionTeam

Η Black Friday έχει αποκτήσει απίστευτη δύναμη και στην Ελλάδα ειδικά στις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Τι τζίρο μπορεί να κάνουν οι εταιρίες μόνο σε μία ημέρα

Οταν η Black Friday, πριν από τρία χρόνια, εισέρχονταν στην ελληνική αγορά κανείς δεν περίμενε ότι η δυναμική αυτής της ημέρας που πλησιάζει, θα έφτανε να ανατρέψει ισορροπίες που είχαν δημιουργηθεί μέσα στο σύνολο της χρονιάς. Στην Αμερική που είναι πλέον παράδοση δεκαετιών, μεγάλες αλυσίδες όπως η Target παρουσιάζουν ήδη τις προσφορές τους ή την Macy’s που έχει κυκλοφορήσει φυλάδιο 40 σελίδων με τις ειδικές εκπτώσεις για εκείνη την ημέρα.

Ελλάδα: Το 10% του ετήσιου τζίρου σε μία ημέρα

Στην Ελλάδα βρισκόμαστε ακόμη, από πλευράς εμπόρων, στην φάση του πειραματισμού και του εντυπωσιασμού της δυναμικής που έχει η Μαύρη Παρασκευή. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς την περίοδο του Black Friday, μια καλά οργανωμένη αλυσίδα μπορεί να πραγματοποιήσει μέχρι και το 10% του τζίρου της. Κοινώς μέσα σε μία ημέρα μπορεί να μπουν στα ταμεία τους χρήματα που υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να περάσουν δύο μέτριοι μήνες για να τα δουν.

Το παραπάνω ποσοστό μπορεί να ακούγεται ονειρικό όμως για το σύνολο των ανθρώπων που δουλεύουν για να μας εξυπηρετήσουν είναι ταυτόχρονα και εφιαλτικό. Όπως εξηγεί στο news247 o Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος “είναι μία ημέρα που δοκιμάζονται τα όρια σου τόσο σε επίπεδο επιχείρησης όσο και σωματικά και πνευματικά για τον κάθε ένα από εμάς”.

Είναι η ημέρα που η λέξη ρεπό είναι το συντομότερο ανέκδοτο στον κλάδο αλλά και αυτή που ελπίζεις να περάσει με τις λιγότερες ατυχίες που μπορεί να σου συμβούν στην ημέρα που η αναλογία πελατών προς υπαλλήλους είναι τρομακτικά δυσανάλογη υπέρ των πρώτων. “Ακόμη και να έχει όλο το δυναμικό σου, η υποδομή που έχεις πχ ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ταμεία είναι συγκεκριμένα και σίγουρα δεν προχωρήσεις σε έξτρα επένδυση για μία ημέρα τον χρόνο” εξηγεί ο κ. Βασιλάκος.

Τι θα γίνει φέτος;

Ο πήχης των προσδοκιών τόσο από πλευράς καταναλωτών όσο και από πλευράς εμπόρων έχει ανέβει ιδιαίτερα ψηλά. Μέχρι στιγμής όλοι κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους και είναι άγνωστο εάν θα επαναληφθεί το περσινό φαινόμενο η Black Friday να απλωθεί σε μία εβδομάδα. Το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι κομμάτι από την πίτα της αγοράς θα διεκδικήσουν φέτος πιο έντονα και τα σούπερ μάρκετ αλλά και αλυσίδες ρούχων και καλλυντικών.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα