Black Friday 2018 – Κωστόβολος: Από νωρίς στη μάχη των προσφορών
Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος ο Κωτσόβολος ξεκινάει αρκετές ημέρες νωρίτερα το παιχνίδι των προσφορών της Black Friday.
- 18 Νοεμβρίου 2018 11:41
Μπορεί και στον Κωτσόβολο και στην υπόλοιπη αγορά να γκρινιάζουν ότι η Black Fridayκανιβαλίζει τα κέρδη και “κακομαθαίνει” τους καταναλωτές, ποιος είναι όμως αυτός που δεν θέλει να πάρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα της νέας αγοράς; Η μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών της χώρας ξεκινάει τους “εορτασμούς” της Μαύρης Παρασκευής από τις 8 το βράδυ της Κυριακής και είναι ουσιαστικά ο δεύτερος μεγάλος παίκτης, μετά τα Public που μπαίνει στον χορό.
Το τελευταίο διάστημα μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων όλες οι μεγάλες αλυσίδες κρατούσαν σε εγρήγορση τους καταναλωτές και ουσιαστικά ετοιμάζονταν για την επίθεση. Στα χαρτιά η πρώτη εταιρεία που θα έμπαινε στην μάχη ήταν η Media Markt η οποία με δελτίο Τύπου προανήγγειλε ότι θα ξεκινήσει τις προσφορές της Black Friday από Δευτέρα 19 Νοεμβρίου. Στην γωνία την πρόλαβαν Public και Κωτσόβολος οι οποίες μπήκαν στο παιχνίδι μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Γιατί μία εβδομάδα Black Friday;
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αγορές όπου η Black Friday είναι υπόθεση μίας ημέρας, βαριά δύο, στην Ελλάδα για δεύτερη χρονιά έχουμε το φαινόμενο του “ξεχειλώματος” σε μία σχεδόν εβδομάδα.
Η Κωτσόβολος, η οποία πρώτη το δοκίμασε πέρυσι, δικαιολογεί αυτή την στάση στην προσπάθεια καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών και την αποφυγή λινταρισμάτων που γίνονται στο εξωτερικό αλλά και ατελείωτων ουρών που είδαμε και στην Ελλάδα. Παράλληλα οι εταιρείες προσπαθούν μέσω αυτού του ανοίγματος της Μαύρης Παρασκευής να καλύψουν και την φυσιολογική αδυναμία των δικτύων τους να υποδεχθούν και να εξυπηρετήσουν έναν τόσο μεγάλο όγκο καταναλωτών μέσα σε ελάχιστες ώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως είχαν αναφέρει στελέχη της αγοράς στο News24/7 η περίοδος της Black Friday μπορεί να μεταφραστεί έως και 10% των εσόδων μίας χρονιάς για μία αλυσίδα ηλεκτρικών ή τεχνολογίας.