Black Friday 2018: Ποια ημερομηνία “πέφτει” – Τι θα κάνει ο Κωτσόβολος
Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας που έχει συνδιάσει το όνομα του με την Black Friday. To ίδιο και η Κωτσόβολος. Για το τι στάση θα κρατήσει φέτος η αλυσίδα μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γίαννης Βασιλάκος
- 20 Οκτωβρίου 2018 12:15
Κατά γενική παραδοχή η περσινή Black Friday ήταν μία ημέρα, ή για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους μία εβδομάδα, που άλλαξε την εικόνα της αγοράς, κυρίως των, ηλεκτρικών σημαντικά. Μπορεί όλοι να αυξήσανε τις πωλήσεις τους όμως περιορίσανε τα κέρδη τους, “κανιβαλίσαν” την εορταστική περίοδο που ακολουθούσε και δημιουργήσαν ένα κλίμα παγωμάρας όλο το διάστημα που προηγούνταν καθώς οι καταναλωτές δεν αγόραζαν περιμένοντας την Μαύρη Παρασκευή
Ραντεβού στις 23 Νοεμβρίου 2018
H αμερικανόφερτη Black Friday, είναι η Παρασκευή μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών που ορίζει και την “επίσημη” έναρξη της εορταστικής περιόδου. Πώς προέκυψε η Μαύρη Παρασκευή (Black Friday); Στις αρχές της δεκαετίας του ’60 τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν βεβαίως χειρόγραφα και τα καταστήματα είχαν δύο χρώματα μελανιού για να καταγράφουν τα στοιχεία. Με κόκκινο γράφονταν οι ημέρες με αρνητικό ισολογισμό πωλήσεων και με μαύρο οι ημέρες με θετικό απολογισμό.
Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή ο όρος Black Friday χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τροχονόμους στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ, προκειμένου να περιγράψουν τη φριχτή κίνηση που είχε στους δρόμους εκείνη την ημέρα λόγω των εκπτώσεων και της έναρξης της χριστουγεννιάτικης περιόδου.
Αν και η απόσταση που μας χωρίζει από τον “εορτασμό” της σύμφωνα με το Forbes στην Αμερική έχουν αρχίσει οι αλυσίδες να προετοιμάζονται για την ημέρεα της μεγάλης μάχης. Στον αντίποδα σύμφωνα με το cnet δημιουρείται μία νέα τάση με αλυσίδες που κλείνουν εκείνη την ημέρα πληρόντας τους εργαζόμενους τους για να την περάσουν μαζί με την οικογένεια και τους δικούς τους ανθρώπους.
Τι θα κάνει η Κωτσόβολος
Αναμφίβολα πρωταγωνιστής του Black Friday λόγω δικτύου και ισχύος στις συμφωνίες με τους προμηθευτές του τις δύο προηγούμενες χρονιές ήταν η αλυσίδα Κωτσόβολος. Στα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματος στο Mall – το οποίο διαθέτει και το πρώτο shop in a shop της Apple στην Ελλάδα – ερωτηθείς ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Γιάννης Βασιλάκος, ανέφερε ότι πρόκειτε για ένα αναγκαίο κακό. Για φέτος εκτιμά ότι η διάρκεια της θα “απλωθεί” σε 3-4 ημέρες τόσο στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα καθώς έχουν κλειστεί οι συμφωνίες με τους προμηθευτές. Ανέφερε όμως ότι θα πρέπει ο κλάδος να δει πως θα μπορέσει “να μαζευτεί” όλο αυτό ώστε από την επομένη χρονιά να πέσουν οι τόνοι.