Black Friday 2019: Οι προσφορές ανοίγονται και πέρα από την τεχνολογία

Black Friday 2019: Οι προσφορές ανοίγονται και πέρα από την τεχνολογία
BLACK FRIDAY- ΜΑΥΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (EUROKINISSI/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ) eurokinissi

Στην Black Friday μπορεί να σημαίνει για τους περισσότερους νέο κινητό ή τηλεόραση όμως και οι υπόλοιπες κατηγορίες ζητούν μερίδιο από την πίτα.

Έχει μείνει κάτι λιγότερο από μία εβδομάδα από την άτυπη έναρξη των προσφορών της Black Friday και οι καταναλωτές παίρνουν θέση για να ακούσουν τιμές να εκτιμήσουν και να προχωρήσουν σε αγορές την Μαύρη Παρασκευή. Μπορεί την τιμητική τους σε αυτή την περίοδο να έχουν τα προϊόντα τεχνολογίας – πληροφορίες θέλουν ότι πάνω από το 10% του τζίρου πραγματοποιείται το συγκεκριμένο δεκαήμερο – όμως και άλλοι κλάδοι προσπαθούν να κερδίσουν κάτι από τα λεφτά που θα βγουν από τα πορτοφόλια εκείνες τις ημέρες.

Πρωτιά στην ένδυση

Σύμφωνα με την περσινή έρευνα του Black Friday Global, στην Ελλάδα οι πέντε πιο αγορασμένες κατηγορίες προϊόντων κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής περιλαμβάνουν είδη ένδυσης, υποδήματα, καλλυντικά και αρώματα, ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές. Δεν είναι τυχαίο ότι πέρα από τις αλυσίδες ηλεκτρικών και τεχνολογίας τις τελευταίες ημέρες διαφημίζονται αρκετά και επώνυμες αλυσίδες από τον χώρο της ένδυσης. Επίσης η αποτυχία των ενδιάμεσων εκπτώσεων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προσμονή των καταναλωτών για καλύτερες τιμές την περίοδο του Black Friday.

Σε αντίθεση με τα προϊόντα τεχνολογίας που οι προσφορές ξεκινούν από το βράδυ της Κυριακής πριν την Black Friday, και κλιμακώνονται μέρα με την ημέρα, στις υπόλοιπες κατηγορίες οι προσφορές έχουν συνήθως διάρκεια δύο ημερών, την Παρασκεύη και το Σάββατο. Σε κάποιες περιπτώσεις κάποια εμπορικά κέντρα παρέχουν την δυνατότητα σε κατόχους προνομιακών καρτών (πιστωτικές κάρτες ή κάρτες συγκέντρωσης μιλίων αεροπορικών εταιρειών) τις προσφορές της Black Friday μία ημέρα νωρίτερα.

Πέρα από τον χώρο της ένδυσης, μερίδιο από τον τζίρο που θα κινηθεί την επόμενη εβδομάδα θα διεκδικήσουν και οι αλυσίδες καλλυντικών καθώς και τα σούπερ μάρκετ σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Ιδιαίτερα ενεργά κατά την Black Friday είναι τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ τα οποία προχωρούν σε προσφορές σε αγαθά μακράς διάρκειας όπως είναι τα απορρυπαντικά.

Στο παιχνίδι φέτος μπαίνουν και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες με πρώτη και καλύτερη την Skroutz η οποία έχει δημιουργήσει ειδική σελίδα για το Black Friday. Καθώς ο θεσμός του Cyber Monday δείχνει να μην έχει την δυναμική που έχει στο εξωτερικό οι περισσότεροι παίκτες αποφάσισαν να ανταγωνιστούν με τα φυσικά καταστήματα την ίδια χρονική περίοδο.

Τέλος προσφορές εκτιμάται ότι θα υπάρξουν και σε άλλες κατηγορίες όπως στις ασφάλειες, σε αεροπορικά εισιτήρια ακόμη και στο delivery.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα