Black Friday: Οι 5 ελληνικές πόλεις που ψάχνουν περισσότερο τις προσφορές
Ενδιαφέροντα στοιχεία για την στάση των Ελλήνων απέναντι στο Black Friday παρουσιάζει η έρευνα της Picodi. Πόσοι είναι αυτοί που ψωνίζουν την ώρα της δουλειάς τους.
- 29 Νοεμβρίου 2019 08:37
Το Black Friday έχει μπει αισίως στην τέταρτη χρονιά του στην Ελλάδα και σήμερα, μία εβδομάδα από την ανεπίσημη έναρξη του, έχει την τιμητική του καθώς κορυφώνονται οι προσφορές. Για την στάση των Ελλήνων απέναντι στην Μαύρη Παρασκευή έχει συγκεντρώσει ενδιαφέροντα στοιχεία η φετινή έρευνα της Picodi.com.
H Δράμα “πρωτεύουσα” του Black Friday
Σύμφωνα με την έκθεση η οποία βασίζεται σε αρχειακά στατιστικά της πλατφόρμας καθώς και σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της picodi.com μεταξύ 9 και 20 Οκτωβρίου το 80% των Ελλήνων δήλωσε ότι συμμετέχει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στις προσφορές του Black Friday.
Από τα εσωτερικά στοιχεία της πλατφόρμας προέκυψε ότι κάποιες πόλεις παρουσιάζουν μεγαλύτερη αύξηση στις επισκέψεις τους σε ηλεκτρονικά κατάστήματα από ότι μία συνηθισμένη Παρασκευή. Η μεγαλύτερη άνοδος του ενδιαφέροντος για τις πωλήσεις της Μαύρης Παρασκευής σημειώθηκε στους πολίτες της Δράμας. Το Black Friday έχει επίσης αποκτήσει σημαντική δημοτικότητα μεταξύ των κατοίκων του Ηρακλείου και των Ιωαννίνων, οι οποίοι πήραν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα. Ακολουθεί η Θεσσαλονίκη και η Καλλιθέα.
Στα υπόλοιπα δημογραφικά το 85% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν on line αγοραστές την περίοδο του Black Friday ενώ στις Ελληνίδες το ποσοστό αυτό πέφτει στο 72%. Σε επίπεδο τεμαχίων οι Ελληνίδες αγοράζουν 3,4 προϊόντα όταν οι Έλληνες 3 αντικείμενα. Οι άνδρες παίρνουν πάλι “κεφάλι” στην δαπάνη καθώς είναι αυτοί που θα δώσουν τα περισσότερα χρήματα: 202 ευρώ έναντι 157 των γυναικών.
Ο λόγος είναι απλώς καθώς για τους Έλληνες μία από τις κορυφαίες επιλογές τους αυτές τις ημέρες είναι τα ηλεκτρονικά (μαζί με τα ρούχα και τα παπούτσια) όταν στις γυναίκες οι τρεις πρώτες κατηγορίες είναι: ρούχα, παπούτσια, καλλυντικά.
Στην ερώτηση από που θα πραγματοποιήσουν φέτος τις αγορές τους οι Έλληνες απάντησαν σε ποσοστό 18% από διαδικτυακά καταστήματα, 29% από φυσικά καταστήματα ενώ το 53% και από τα δύο. Αξιοσημειώτο είναι ότι 21% των Ελλήνων ψωνίζει μέσω διαδικτύου κατά τη διάρκεια της εργασίας.
– Mε πληροφορίες από το picodi.com