Coca Cola HBC AG: Καλοκαιρία και τουρισμός ανέβασαν τις πωλήσεις στην Ελλάδα
Από τους πρωταγωνιστές η ελληνική αγορά στην αύξηση κατά 6% των καθαρών εσόδων της Coca Cola HBC AG
- 09 Νοεμβρίου 2017 12:05
Ο όγκος πωλήσεων της Coca Cola HBC AG στην Ελλάδα κατέγραψε υψηλή μονοψήφια αύξηση χάρη στην καλοκαιρία που επικράτησε στη χώρα και την αυξημένη εισροή τουριστών αναφέρει η εταιρεία με ευκαιρία την ανακοίνωση των μεγεθών του 3ου τριμήνου του 2017. Στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεχίστηκε η θετική πορεία, ενώ στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών με λίγες θερμίδες καταγράφηκε αύξηση, υποστηριζόμενη περαιτέρω από την κυκλοφορία της νέας Coca-Cola με Stevia και χωρίς θερμίδες. Τα σήματα Fanta, Schweppes και Monster κατέγραψαν καλές επιδόσεις. Τέλος σε ότι αφορά την ελληνική αγορά η εταιρεία επισημαίνει στην ανακοίνωση της ότι οι μακροοικονομικές συνθήκες παραμένουν δύσκολες, με κάποιες θετικές εξελίξεις στην αγορά λιανικής.
Στην μεγάλη τώρα εικόνα που αφορά στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται η Coca Cola HBC AG χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη περίοδο ως ενα ισχυρό τρίμηνο όσον αφορά στον όγκο πωλήσεων, που αυξήθηκε κατά 3,4%, με ευρείες αυξήσεις και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησής της.
Ο κ. Μιχάλης Ήμελλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου, σχολίασε: « Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ισχυρή επίδοση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις στο τρίμηνο, με ταυτόχρονη συνεισφορά και από την ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων σε ευρεία βάση, αλλά και από τη σημαντική βελτίωση μείγματος και τιμών. Οδεύουμε προς το τελευταίο τρίμηνο ενθαρρυμένοι από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει και πεπεισμένοι για την επίτευξη των προσδοκιών μας για ολόκληρο το έτος».