Coca-Cola HBC AG: Πόσο επηρεάστηκαν οι πωλήσεις της από τον κορονοϊό στην Ελλάδα
Ανακόπηκε απότομα η ανοδική πορεία των μεγεθών της Coca-Cola HBC AG από τα έκτακτα μέτρα για την πανδημία του νέου κορονοϊού. Το ποσοστό πτώσης της Ελλάδας.
- 07 Μαΐου 2020 09:34
Δεν έμειναν ανεπηρέαστα, όπως ήταν αναμενόμενο, οι πωλήσεις και τα οικονομικά μεγέθη της Coca-Cola HBC AG από την έλευση του κορονοϊού. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία από την εφαρμογή των μέτρων έχει βιώσει μία σημαντική μείωση της κατανάλωσης εκτός σπιτιού η οποία αντιπροσωπεύει πάνω από το 40% των εσόδων της σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές όπως η Ιταλία και η Ελλάδα.
Υψηλή μονοψήφια η πτώση στην Ελλάδα
Συγκεκριμένα για την χώρα μας σημειώνεται ότι το έτος ξεκίνησε σύμφωνα με τις προσδοκίες ωστόσο τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν επέφεραν μεγάλη πτώση του όγκου πωλήσεων τον Μάρτιο, που οδήγησε σε υποχώρηση κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό στο τρίμηνο.
Σε ότι αφορά στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται ο όμιλος το πρώτο τρίμηνο οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 3,1%, καθώς η καλή ανάπτυξη έως και τον Φεβρουάριο αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη μείωση που σημειώθηκε τον Μάρτιο. Εκτιμάται ότι οι λιγότερες ημέρες πωλήσεων περιόρισαν την αύξηση του όγκου πωλήσεων στο τρίμηνο κατά 2,1 ποσοστιαίες μονάδες (εξαιρώντας την Bambi).
Τον Απρίλιο έχοντας περιοριστικά μέτρα σε όλες τις αγορές (σ.σ. εκτός της Λευκορωσίας), τα έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση μειώθηκαν κατά 37,2% και ο όγκος πωλήσεων κατά 27,3% (εξαιρώντας την Bambi).
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca–Cola HBC AG, σχολίασε: «Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε λόγω της πανδημίας του Covid-19, τόσο εμείς όσο και οι κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε είναι άνευ προηγουμένου. Εκ μέρους όλων μας στην Coca-Cola HBC, θα ήθελα να ευχαριστήσω ειλικρινά όλους όσους εργάζονται ακούραστα για να μας κρατήσουν όλους ασφαλείς.
Μετά από ένα δυνατό ξεκίνημα το 2020, ο Μάρτιος και ειδικότερα ο Απρίλιος ήταν πιο δύσκολοι. Είμαι πολύ περήφανος για τον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες μας αντιμετωπίζουν αυτήν την κρίση, ειδικότερα για την προσαρμοστικότητα, την ανθεκτικότητα και το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης που έχουν επιδείξει οι άνθρωποί μας. Τα ισχυρά αποτελέσματα του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου μας βοήθησαν να εισέλθουμε στην κρίση από θέση ισχύος, με υγιείς επιχειρηματικές βάσεις και έναν ισχυρό ισολογισμό. Όταν ξέσπασε η πανδημία, λάβαμε αποφασιστικά μέτρα, πλήρως εστιασμένα στο να διατηρήσουμε τους ανθρώπους μας ασφαλείς, να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας και να στηρίξουμε τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Διαχειριζόμαστε επίσης αποτελεσματικά την εταιρεία προκειμένου να στηρίξουμε τις αποδόσεις μας και να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε σε καλή θέση για να εισέλθουμε στη φάση ανάκαμψης όταν αυτή έρθει.»