COSMOTE: Τεχνικοί και πελάτες μαζί στη μάχη κατά του κορονοϊού

COSMOTE: Τεχνικοί και πελάτες μαζί στη μάχη κατά του κορονοϊού

Οι τεχνικοί της Cosmote συνεχίζουν να βρίσκονται έξω υλοποιώντας κάθε εβδομάδα πάνω από 25.000 αιτήματα πελατών, για νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Μακριά από την ασφάλεια τους σπιτιού τους, στην πρώτη γραμμή της μάχης, βρίσκονται καθημερινά περισσότεροι από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ, προκειμένου να διασφαλίσουν το αγαθό της επικοινωνίας εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού.

Οι τεχνικοί συνεχίζουν να βρίσκονται εκεί έξω και να επιτελούν το έργο τους, υλοποιώντας κάθε εβδομάδα πάνω από 25.000 αιτήματα πελατών, για νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, super market, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες. Με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

Ο Όμιλος ΟΤΕ λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων του, όσο και των πελατών του. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη.

Ταυτόχρονα και με στόχο την αμοιβαία προστασία, ο Όμιλος ΟΤΕ συμβουλεύει τους πελάτες του να ακολουθούν προληπτικά τις παρακάτω απλές οδηγίες πριν από την επίσκεψη των τεχνικών στο χώρο τους. Συγκεκριμένα, συνιστάται:

  • Η προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.
  • Η απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.
  • Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο.
  • Η παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.
  • Τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.

Οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ θα λαμβάνουν με SMS, μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, τις παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον του πελάτη πριν την επίσκεψη (συμπτώματα στον ίδιο ή μέλος της οικογένειας), παρακαλείται να ενημερώσει το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.

«Οι τεχνικοί πεδίου του Ομίλου ΟΤΕ, σε κάθε άκρη της Ελλάδας, καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να στηρίξουν τους πελάτες μας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Έχουμε δώσει ειδικές οδηγίες στους ανθρώπους μας και τους έχουμε εξοπλίσει με τα απαραίτητα μέσα προστασίας. Καλούμε και τους πελάτες μας να είναι το ίδιο προσεκτικοί, για την υγεία και την ασφάλεια όλων. Σε αυτόν τον αγώνα ενάντια στον κορωνοϊό, είμαστε όλοι μαζί», σημείωσε ο Chief Officer Τεχνολογίας και Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Στέφανος Θεοχαρόπουλος.

H ομαλή λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών αυτή την περίοδο είναι κρίσιμη για τους πολίτες και τη χώρα, ώστε η ελληνική κοινωνία να μπορεί να συνεχίσει τη ζωή της απρόσκοπτα και με ασφάλεια. Σε αυτό συμβάλλουν όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ, οι 13.000 που δουλεύουν από το σπίτι, αλλά και οι τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης και του ΙΤ και το προσωπικό των καταστημάτων που εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους.

H COSMOTE θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της και να τους παρέχει όλα τα ψηφιακά εφόδια που χρειάζονται, για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται, παραμένοντας στο σπίτι. Γιατί από το σπίτι, καλύτερα για όλους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα