Everest: Προωθεί ανάπτυξη μέσω franchise
Επένδυση στην ανακαίνιση του δικτύου της με νέα εταιρική εικόνα και ταυτότητα. Ανθεκτικές οι πωλήσεις παρά την κρίση. Η επίπτωση από το ενεργειακό κόστος και τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες.
- 30 Νοεμβρίου 2022 08:59
Νέα εικόνα, μενού αλλά και επιχειρηματική στόχευση υιοθετεί η αλυσίδα Everest, μέλος του υποκλάδου εστίασης της ΔΕΛΤΑ, όπως ανάφερε χθες η διοίκηση εταιρείας στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης.
Ειδικότερα, η γνωστή αλυσίδα διατηρεί σήμερα περίπου 200 σημεία πανελλαδικά, έχοντας αναδιαρθρώσει το δίκτυο της προκειμένου να μειώσει κόστη και να αυξήσει αποτελεσματικότητα. Προχώρησε σε επένδυση ανακαίνισης καταστημάτων (ήδη 100 εξα αυτών έχουν ανανεωθεί), ενώ λάνσαρε νέο logo αλλά και πρόσθετο μενού με την υπογραφή του chef Βασίλη Καλλίδη.
Πέραν της ανανέωσης της εικόνας, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης που βασίζεται σε συμβάσεις δικαιόχρησης για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της, στοχεύοντας άμεσα στην προσθήκη 10-15 σημείων.
Η πρόταση προς τους πιθανούς επενδυτές francisees αφορά σε συνολική επένδυση της τάξης των 70.000-80.000 ευρώ ανά κατάστημα. Ο συνεργάτης καλείται να πληρώσει 10.000 ευρώ άπαξ για διάρκεια σύμβασης 10 ετών. Στη συνέχεια τα royalties ανέρχονται σε ποσοστό 2% για το υπόλοιπο διάστημα της σύμβασης, 4% μετά την εκκαθάριση του ΦΠΑ και του δημοτικού φόρου. Εκτός Ελλάδος η Everest διατηρεί παρουσία σε 11 χώρες με 16 καταστήματα, ενώ το τελευταίο που λειτούργησε ήταν στη Βόρεια Μακεδονία. Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της εκτός συνόρων βασίζεται στο μοντέλο του master franchise, αναθέτοντας σε τοπικούς συνεργάτες την ανάπτυξη.
Πέραν των αναπτυξιακών σχεδίων, η διοίκηση της αλυσίδας ανάφερε πως παρά τις προκλήσεις, ο τζίρος τη φετινή χρονιά διατηρήθηκε και προσεγγίζει τα επίπεδα του 2019, με σταθερή μέση απόδειξη, ελέω βεβαίως πληθωρισμού αλλά και της εύνοιας από τον τουρισμό. Σύμφωνα με την Chief Operations Officer της εταιρείας, Κατερίνα Παπαγεωργίου. οι πρώτες ύλες έχουν επιβαρυνθεί με ανατιμήσεις 30%, ενώ η αλυσίδα επιχείρησε να τις απορροφήσει, μετακυλύοντας τελικώς μικρές περιορισμένες αυξήσεις στον τελικό καταναλωτή.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την εστίαση ωστόσο παραμένει το ενεργειακό, καθώς σύμφωνα με τα στελέχη της αλυσίδας αυτό έχει τριπλασιαστεί το τελευταίο δωδεκάμηνο.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις