Germania: Πτώχευσε η γερμανική low cost – Πού πετούσε στην Ελλάδα

Germania: Πτώχευσε η γερμανική low cost – Πού πετούσε στην Ελλάδα

Ποιοι είναι οι λόγοι που οδήγησαν την Germania Airlines στο λουκέτο. Τι πρέπει να κάνουν όσοι είχαν αγοράσει εισιτήρια

Η Germania, που συστήθηκε πριν ακριβώς δύο χρόνια στο αθηναϊκό κοινό, ανακοίνωσε σήμερα μέσω του ιστοτόπου της ότι κηρύσσει πτώχευση και ακυρώνει όλες τις πτήσεις που προβλεπόταν να εκτελέσουν τα αεροσκάφη του.

Η εταιρεία χαμηλού κόστους, με 37 αεροσκάφη στον στόλο της και έδρα το Βερολίνο, εξυπηρετούσε κυρίως επιβάτες από τη Γερμανία και την Ελβετία οι οποίοι ταξίδευαν προς τουριστικούς προορισμούς στη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Στην Αθήνα ξεκίνησε τις πτήσεις της τον Ιούνιο του 2017 πετώντας από Νυρεμβέργη και Βρέμη και συνδέονταν μέσω κοινών κωδικών με την ελληνική αεροπορική εταιρεία Sky Express.

Έκανε επίσης δρομολόγια από τη Γαλλία, με αναχωρήσεις από την Τουλούζη, καθώς και από τα αεροδρόμια Arlanda της Στοκχόλμης και Gatwick του Λονδίνου.

Μετέφερε πάνω από 4 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

Η διεύθυνση της γερμανικής εταιρείας εξήγησε ότι δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να “καλύψει τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες της σε ρευστότητα”.

“Η μοναδική δυνατότητα που είχαμε ήταν να κηρύξουμε πτώχευση”, τόνισε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Κάρστεν Μπάλκε, ζητώντας συγγνώμη πάνω απ’ όλα “από τους εργαζόμενους” της εταιρείας, καθώς και από τους επιβάτες που είχαν ήδη αγοράσει εισιτήριο για κάποια από τις πτήσεις της.

Όσοι είχαν αγοράσει εισιτήριο από ταξιδιωτικό γραφείο στο πλαίσιο κάποιου πακέτου που συμπεριλαμβάνει πτήση και διαμονή “μπορούν να έλθουν σε επαφή με τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα για να τους κλείσει άλλη πτήση”, διαβεβαίωσε η Germania, αλλά για τους επιβάτες που “έκλεισαν εισιτήριο απευθείας” από την εταιρεία “δυστυχώς δεν υπάρχει” καμία δυνατότητα να εξυπηρετηθούν, διευκρίνισε.

“Απρόβλεπτες εξελίξεις”, όπως “οι μεγάλες αυξήσεις της τιμής της κηροζίνης το περασμένο καλοκαίρι και η ταυτόχρονη υποχώρηση της συναλλαγματικής ισοτιμίας του ευρώ έναντι του δολαρίου, οι μεγάλες καθυστερήσεις της ένταξης αεροσκαφών στον στόλο μας και ο ασυνήθιστα υψηλός αριθμός συντηρήσεων που χρειάστηκαν τα αεροσκάφη της εταιρείας μας αποτέλεσαν βαρύ φορτίο για την επιχείρηση”, όπως εξήγησε στην ανακοίνωσή του ο Μπάλκε.

– Με πληροφορίες από το ΑΠΕ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα