Γιάννης Αντετοκούνμπο: Αυτή είναι η πρώτη του μεγάλη επένδυση – Ποιο προϊόν φέρνει στην Ελλάδα
Στο ευρύτερο χώρο των τροφίμων πραγματοποίησε την πρώτη του μεγάλη επένδυση ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Ποιες πολυεθνικές θα "ενοχλήσει" με την κίνηση του.
- 06 Ιουνίου 2020 07:17
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο πολυτιμότερος παίκτης του NBA, μπορεί να απέχει από τα παρκέ αυτό το διάστημα, εξαιτίας του κορονοϊού όμως δεν αρκέστηκε μόνο στον ρόλο του “χαζομπαμπά”. Την προηγούμενη εβδομάδα γνωστοποιήθηκε από την Ready Nutrition ότι ο Έλληνας παίκτης είναι νέος μέτοχος της χωρίς να γίνει γνωστό το μερίδιο που απέκτησε ή το ποσό που επένδυσε. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το variety.com η επένδυση του Γιάννη αφορά “χαμηλό επταψήφιο νούμερο”, δηλαδή μερικά εκατομμύρια δολάρια.
Η Ready Nutrition η οποία δημιουργήθηκε από τον πρώην αρχηγό της ομάδας μπάσκετ του πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, Pat Cavanaugh και έχει συνιδιοκτήτη τον Aaron Donald των Los Angeles Rams, δραστηριοποιείται στα ενεργειακά αναψυκτικά καθώς και σε άλλα τρόφιμα που απευθύνονται σε αθλούμενους, όπως για παράδειγμα πρωτεϊνούχες μπάρες. Ξεκίνησε το 2012 και σήμερα ο κύκλος εργασιών της εκτιμάται ότι ξεπερνάει τα 100 εκατ. δολάρια με παρουσία σχεδόν σε όλες της ΗΠΑ μέσω 8.000 συνεργαζόμενων καταστημάτων.
H συμφωνία με τον Αντετοκούνμπο
Πέρα από μετοχική συνεργασία η συμφωνία της Ready Nutrition συμπεριλαμβάνει και ενεργή συμμετοχή του κορυφαίου αθλητή στην προϊοντική και στην διεθνή εξέλιξη της εταιρείας. Συγκεκριμένα θα δημιουργηθούν νέα προϊόντα που θα φέρουν την υπογραφή του και θα είναι τα πρώτα που θα βγουν εκτός αμερικανικής αγοράς. Στόχος είναι η ευρωπαϊκή και η ασιατική αγορά με αιχμή του δόρατος την αναγνωρισιμότητα του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Στον σχεδιασμό συμπεριλαμβάνεται όπως είναι αναμενόμενο και η είσοδος στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αθλητικά σωματεία στην χώρα μας θα ωφεληθούν από το χορηγικό της πρόγραμμα όπως και σωματεία στην Νιγηρία, την Κίνα, την Ινδία και την Ιρλανδία. Ο Γιάννης θα είναι επίσης ο πρεσβευτής σε Ευρώπη και Ασία για το Ready Water που αποτελεί το βαρύ χαρτί της Ready Nutrition. Πρόκειται για πρωτεινούχο νερό με ηλεκτρολύτες και χωρίς ζάχαρη. Το επόμενο διάστημα θα λανσαριστεί νέο ισοτονικό sport drink που στόχο έχει να πλασαριστεί ανάμεσα σε ισχυρά σήματα της αγοράς όπως το Gatorade και το Powerade που ανήκουν στους πολυεθνικούς ομίλους Pepsico και Coca Cola, αντίστοιχα.
Προσεκτικές επιλογές
Όπως και στις περισσότερες συνεργασίες του σε επίπεδο χορηγιών ο Γιάννης επιλέγει προϊόντα με τα οποία έχει δεθεί ή τα έχει δοκιμάσει και τα έχει βάλει στην ζωή του. Πριν από τρία χρόνια στην παρουσίαση της συνεργασίας του με τον όμιλο Σαράντη για το STR8 είχε αποκαλύψει ότι μία κολόνια STR8 ήταν το πρώτο δώρο που είχε λάβει ποτέ από έναν φίλο και συμμαθητή του οπότε ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος και συγκινημένος που πλέον θα είχε την δική του κολόνια με την υπογραφή του.
Το ίδιο συνέβη και στην πρώτη του επένδυση. Τα προϊόντα της Ready Nutrition τα χρησιμοποιεί εδώ και δύο χρόνια. “Προφανώς μπορώ να βοηθήσω το brand να βγει στην αγορά και να πουλήσει στους πάντες, όμως δεν είναι αυτός ο στόχος. Πιστεύω σε αυτή την εταιρεία. Θα μπορούσα να πάω με την Gatorade, με την Body Armor, στο τέλος της ημέρας όμως η Ready είναι ιδανική για εμένα Πρέπει να πιστεύω στο προϊόν. Εγώ χρησιμοποιώ και πιστεύω στα προϊόντα της Ready” δήλωσε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο για την συνεργασία.
Παντού υπάρχει ένας (δεύτερος) Έλληνας
Μπορεί ο Γιάννης να φιγουράρει ως επενδυτής και μέτοχος στην Ready όμως δεν είναι ο μόνος Έλληνας στην εταιρεία. Αντιπρόεδρος του ομίλου και επικεφαλής του τμήματος Global Brand Partnerships της Ready Nutrition είναι ο επίσης Έλληνας, με καταγωγή από την Χαλκίδα, Σωτήρης Αγγέλου. Πρόκειται για τον αδελφό του ηθοποιού Αργύρη Αγγέλου, ο οποίος πριν βρεθεί στην σημερινή του θέση δραστηριοποιούνταν στον τομέα της εισαγωγής ελληνικών τροφίμων στην αμερικανική αγορά.