Γιατί χάλασε ο ‘γάμος’ Σκλαβενίτη – Βερόπουλου
Η οικογένεια Παντελιάδη (My Market – Metro) είναι πλέον ο βασικός παίκτης για την εξαγορά της Βερόπουλος με την Σκλαβενίτης να ψάχνεται να καλύψει το κενό
- 23 Οκτωβρίου 2015 20:06
Η κρίσιμη περίοδος των capital control και ένα παιχνίδι ισορροπιών που παίζεται τόσο για την κυριαρχία όσο και για την επιβίωση στην αγορά των σούπερ μάρκετ οδήγησε μέσα σε λίγους μήνες στην ανατροπή των δεδομένων όπως αυτά είχαν μερικώς διαμορφωθεί.
Η αλυσίδα Σκλαβενίτης η οποία πριν από ένα περίπου χρόνο είχε εξαγοράσει την Makro Cash & Carry μπαίνοντας στην αγορά του χονδρεμπορίου και στην συνέχεια το ποσοστό της Βερόπουλος στην κρητική Χαλκιαδάκης είχε ξεκινήσει συζητήσεις με τον Νίκο Βερόπουλο ώστε να αποκτήσει τα καταστήματα του ομώνυμου ομίλου στην Ελλάδα. Τίποτα όμως δεν ήταν οριστικό καθώς οι υπογραφές δεν είχαν πέσει. Το καταλάβαινε κανείς και από την έντονη διαφημιστική καμπάνια της Βερόπουλος με πρωταγωνιστή τον Γιάννης Ζουγανέλη. Ποιος αλήθεια δαπανά χρήματα σε μία αλυσίδα που τυπικά βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς;
το προ δύο μηνών πείραμα στην Κόρινθο είναι απόλυτα ενθαρρυντικό ή την απόκτηση μικρότερων περιφερειακών αλυσίδων ώστε να καλύψει το κενό.
Αντίστοιχα η οικογένεια Παντελιάδη – η οποία το απόγευμα της Παρασκευής επιβεβαίωση την πληροφορία ότι βρίσκεται σε συζητήσεις για εξαγορά των καταστημάτων της Βερόπουλος στην Ελλάδα – μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι δημιουργώντας έναν πέμπτο ισχυρό παίκτη ξεφεύγοντας έτσι από την κατηγορία των μεσαίων αλυσίδων.
Η ΟΠΤΙΜΑ η οποία είναι από τις μεγαλύτερες στον τομέα της στην Ελλάδα παράγει την φέτα «Ήπειρος» και τα κίτρινα τυριά «Λεβέτι» και «Λογάδι» ενώ εισάγει τα τυριά «Kerrygold» και «Dirollo» καθώς και την κρέμα γάλακτος «Adoro». Από την δραστηριότητα αυτή προστέθηκαν το 2014 στον οικογενειακό όμιλο πωλήσεις ύψους 104 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 5,7 εκατ. ευρώ έναντι 4 εκατ. ευρώ το 2014.