H British American Tobacco “φέρνει” επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ και 250 νέες θέσεις εργασίας

H British American Tobacco “φέρνει” επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ και 250 νέες θέσεις εργασίας

Το λανσάρισμα του glo, που αποτελεί τη "ναυαρχίδα" των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού του Ομίλου, σηματοδοτεί περαιτέρω δέσμευση από την British American Tobacco στην Ελλάδα για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας μέχρι το τέλος του 2019 και ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.

Την Ελλάδα επέλεξε η British American Tobacco ως μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως που θα διαθέτει ολόκληρη τη γκάμα των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς του Ομίλου, λανσάροντας το καινοτόμο προϊόν θερμαινόμενου καπνού glo™.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε ανακοίνωση της εταιρείας, συνολικά, η κίνηση αυτή θα ενισχύσει με 150 εκατομμύρια ευρώ την ελληνική οικονομία τα επόμενα δύο χρόνια δημιουργώντας παράλληλα 250 νέες θέσεις εργασίας μέχρι τα τέλη του 2019, όπως άλλωστε ανακοινώθηκε παρουσία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, κ. Γιάννη Δραγασάκη, του Αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωστή Χατζηδάκη και πολλών επισήμων.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι το glo είναι προϊόν δυνητικά μειωμένου κινδύνου με το αερόλυμα που σχηματίζεται από τη θέρμανση να παράγει μια φυσική γεύση καπνού, αντίστοιχη με αυτή του τσιγάρου, αλλά με περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τον καπνό του τσιγάρου. Η συσκευή είναι εύχρηστη και θερμαίνει ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού (NEO™ Sticks) χωρίς καύση. Η συσκευή glo είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα μέσω των καταστημάτων και του e-shop της NOBACCO (nobacco.gr/glo), ενώ οι ράβδοι καπνού που χρησιμοποιούνται στη συσκευή είναι διαθέσιμες και σε άλλα σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η British American Tobacco, με στόχο να ηγηθεί της κατηγορίας των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου, έχει επενδύσει πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία έξι χρόνια στην έρευνα και ανάπτυξη των εναλλακτικών, στο κάπνισμα, προϊόντων με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, όπως είναι τα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού και τα προϊόντα ατμίσματος. Παγκοσμίως, πάνω από 1.500 επιστήμονες και ειδικοί εργάζονται στα κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, με στόχο να εξασφαλίσουν ότι οι ενήλικες καπνιστές έχουν στη διάθεσή τους μια ευρεία γκάμα καινοτόμων προϊόντων.

Στην Ελλάδα, μέσα και από τις δυνατότητες που ανοίγονται από την ανάπτυξη στον τομέα αυτό, η British American Tobacco Hellas  στηρίζει ακόμα περισσότερο την ελληνική οικονομία με επενδύσεις 150 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια, ενισχύοντας τους Έλληνες λιανεμπόρους, προμηθευτές και εργαζόμενους και παράλληλα επεκτείνοντας περαιτέρω το Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο στον Πειραιά, το οποίο συνεχίζει να συμβάλλει στις αναπτυξιακές προσπάθειες της χώρας. Το λανσάρισμα του glo αποτελεί σημαντική βάση για αυτή την επένδυση, καθώς το λανσάρισμα δημιουργεί αμέσως 100 νέες θέσεις εργασίας. Συνολικά, έως το 2019 πρόκειται να δημιουργηθούν περίπου 250 νέες θέσεις εργασίας.

Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, κ. Γιάννης Δραγασάκης αναφερόμενος στην επένδυση της εταιρείας, με αφορμή την άφιξη του νέου προϊόντος glo στην Ελλάδα δήλωσε: “Εκ μέρους της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού καλωσορίζω θερμά την απόφαση της British American Tobacco να πραγματοποιήσει στην Ελλάδα μια σημαντική επένδυση, η οποία βρίσκεται από πολλές απόψεις σε αντιστοιχία με τους αναπτυξιακούς στόχους της χώρας. Και είναι σημαντική επένδυση διότι μέχρι τέλος του 2019 πρόκειται να δημιουργήσει 250 νέες θέσεις εργασίας. Επίσης, γιατί η χώρα μας θα είναι από τις πρώτες στις οποίες θα κυκλοφορήσουν όλα τα προϊόντα της επόμενης γενιάς και μειωμένου κινδύνου της εταιρείας. Η απόφαση της British American Tobacco στέλνει ένα μήνυμα εμπιστοσύνης για την Ελλάδα ως επενδυτικό προορισμό. Από την άλλη πλευρά πρόκειται για μία επιχειρηματική απόφαση η οποία έχει όλες τις προϋποθέσεις επιτυχίας και πιστεύω ότι θα δικαιωθεί”.

Ο Γενικός Διευθυντής της British American Tobacco για τη Νότια Ευρώπη, κ. Andrea Conzonato, δήλωσε σχετικά: “Μετά από το επιτυχημένο λανσάρισμα του Vype λίγους μήνες πριν, το λανσάρισμα του glo στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύει μια στρατηγική κίνηση για τη British American Tobacco στην Ελλάδα. Αποδεικνύει τη σημασία της χώρας για την εταιρεία, καθώς καθιστά την Ελλάδα μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως, που θα διαθέτει την πλήρη γκάμα των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς του Ομίλου”.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της British American Tobacco Hellas, κ. Juan José Marco, ανέφερε: “Συνεπείς με τον στόχο της British American Tobacco να προσφέρουμε στους ενήλικες καταναλωτές εναλλακτικές επιλογές στο κάπνισμα, υποδεχόμαστε με μεγάλο ενθουσιασμό το glo στην Ελλάδα. Με τη φιλοδοξία να ηγηθεί της κατηγορίας των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς και έχοντας επενδύσει σημαντικά σε αυτήν, η British American Tobacco αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρείας να συνεχίσει να στηρίζει την ανάκαμψη της Ελλάδας”.

Ο επικεφαλής του τμήματος ερευνών για τα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου του Ομίλου της British American Tobacco, Δρ. James Murphy, είπε: “Αναπτύξαμε το glo, με στόχο να προσφέρουμε στους ενήλικες καπνιστές μια εμπειρία αντίστοιχη του καπνίσματος αλλά με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο σε σχέση με το συμβατικό τσιγάρο. Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η καύση του τσιγάρου παράγει πολλές από τις τοξικές ουσίες που σχετίζονται με το κάπνισμα. Αποφεύγοντας την καύση, το glo παράγει περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τα τσιγάρα”.

Ο  Διευθύνων Σύμβουλος της NOBACCO, κ. Μάρκος Μαρκόπουλος, τόνισε: “Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για εμάς καθώς το λανσάρισμα του glo™ σηματοδοτεί το πέρασμα της NOBACCO σε μια νέα εποχή. Πλέον η εταιρεία μας γίνεται η πρώτη στον κλάδο της στην Ευρώπη που είναι σε θέση να προσφέρει στον καταναλωτή όλες τις νόμιμες, ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές στο κλασικό τσιγάρο λύσεις, παραμένοντας πιστή στην αποστολή της: να είναι δίπλα σε όλους όσοι σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα. Σε όλους αυτούς λέμε ότι από σήμερα όλα πλέον είναι στο χέρι τους. Γιατί τώρα η Nobacco τους δίνει τη Δύναμη της Επιλογής.”

Τέλος, σημειώνεται πως το πρώτο λανσάρισμα του glo έγινε με μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία. Έκτοτε, το glo έχει επεκταθεί σε διάφορες αγορές, μεταξύ άλλων στον Καναδά, στη Νότια Κορέα, στη Ρουμανία, στη Ρωσία και στην Ιταλία. Το glo έχει λιγότερη μυρωδιά και καθόλου στάχτη. Άλλο ένα βασικό πλεόνεκτημά του είναι η απλότητα: η συσκευή διαθέτει μόνο ένα κουμπί και διαρκεί για έως και 30 χρήσεις χωρίς να χρειάζεται επαναφόρτιση μετά από την κάθε χρήση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα