Η ελληνική εταιρεία που έχει το ‘κλειδί’ για το σπίτι σου

Η ελληνική εταιρεία που έχει το ‘κλειδί’ για το σπίτι σου
Photo: George Pavlakos

Παρακολουθήσαμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και δηλώνουμε «εξαιρετικά ευχαριστημένοι». Δεν είμαστε οι μόνοι

Η Εξυπηρέτηση Πελατών μπορεί να ακούγεται ως μία θεωρητική έννοια, στην πραγματικότητα όμως είναι μία από τις πιο ουσιαστικές υπηρεσίες, αν όχι η πιο ουσιαστική, της κάθε επιχείρησης. Η διαπροσωπική επαφή του καταναλωτή με αυτόν που θα τον εξυπηρετήσει μπορεί να είναι ένας και μόνος κρίκος στην αλυσίδα των πωλήσεων, είναι όμως ακριβώς αυτός ο κρίκος που θα απογειώσει ή θα κατατροπώσει την αγοραστική μας εμπειρία. Έχοντας αυτά κατά νου, το  Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) γιόρτασε φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου 2017, ταυτόχρονα με χιλιάδες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο. Ήμασταν εκεί για να καταγράψουμε την όλη εμπειρία, με τον δικό μας τρόπο.

Πρόκειται για έναν διεθνή θεσμό που αποσκοπεί στην ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών και στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά στον τομέα αυτό. Γιατί μπορεί εμείς να έχουμε στο μυαλό μας μόνο την μία πλευρά της εξυπηρέτησης –αυτήν που δεχόμαστε, υπάρχει όμως και η πλευρά αυτών που την προσφέρουν. Στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης δόθηκε η ευκαιρία σε περισσότερες από 72 εταιρίες να ενισχύσουν το ηθικό των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών, αναγνωρίζοντας τις προσπάθειές τους, να αναδείξουν τη σημασία της Εξυπηρέτησης Πελατών και να επιβεβαιώσουν την αφοσίωσή τους στην ικανοποίηση και στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η ελληνική εταιρεία που ξεχώρισε ήταν τα Praktiker, καθώς τουλάχιστον 180.000 πελάτες επισκέφθηκαν τα καταστήματα Praktiker και έζησαν μια μοναδική εμπειρία, με δημιουργικά σεμινάρια, επιδείξεις, δωρεάν μεταφορά & ειδικές τιμές σε τεχνικές υπηρεσίες, διαγωνισμούς και πολλές προσφορές και εκπλήξεις. Παράλληλα, πάνω από 20.000 ήταν οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό αξιολόγησης εξυπηρέτησης που διοργάνωσαν τα Praktiker, ο οποίος ανέδειξε 75 τυχερούς νικητές σε όλη την Ελλάδα, χαρίζοντάς τους δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ. Συνολικά, η Praktiker Hellas κατά την εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου 2017,  σημείωσε Μέσο Όρο Ικανοποίησης που άγγιξε το 97,5%! Παράλληλα, στο πλαίσιο του θεσμού, η Praktiker Hellas διοργάνωσε για τους εργαζομένους της μια σειρά από διασκεδαστικές δράσεις, γεμάτες όμορφες εκπλήξεις. Μάλιστα, η εβδομάδα ολοκληρώθηκε για εκείνους μοναδικά, αφού είχαν την ευκαιρία να υποδεχθούν τα αγαπημένα τους πρόσωπα στον χώρο εργασίας τους σε μια αξέχαστη, διαδραστική γιορτή, με πλούσια δώρα, το ‘ Family Day’, όπου συμμετείχαν και διασκέδασαν πάνω από 2.500 εργαζόμενοι και συγγενείς τους! Σκοπός της εταιρίας, άλλωστε, είναι οι άνθρωποί της να αισθάνονται πιο περήφανοι  κάθε μέρα που αποτελούν μέλη της οικογένειας της Praktiker Hellas και μιας ομάδας που διαρκώς προχωρά και εξελίσσεται.

George Pavlakos

 

Ουσιαστικά αποτελεί το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, και βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop και 15 καταστήματα σε όλη τη χώρα, συνολικής έκτασης 90.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Σκοπός της Praktiker είναι η άριστη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στα 15 καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα αλλά και μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Με εξειδίκευση στον κλάδο των ιδιοκατασκευών (DIY), καθώς είναι η πρώτη εταιρία που εισήγαγε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του «φτιάξ’ το μόνος σου», η Praktiker Hellas συνεργάζεται με περισσότερους από 400 προμηθευτές εκ των οποίων το 76% είναι σημαντικές εταιρείες στην Ελλάδα (παραγωγοί ή εισαγωγείς), στηρίζοντας την αγορά και την οικονομία της χώρας.

 

Τα Praktiker λοιπόν, δεν αρκούνται σε μία και μόνο εβδομάδα, καθώς αντιμετωπίζουν την κάθε ημέρα ξεχωριστά, προκειμένου να μας προσφέρουν μια άψογη εμπειρία αγορών και εξυπηρέτησης.

Κείμενο: Ναταλία Θαλασσινού

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα