Ηπειρωτική Εταιρεία Εμφιαλώσεως: Πανελλαδική διείσδυση και επενδύσεις 100 εκ. στην 5ετία
Διαβάζεται σε 3'Η γνωστή εταιρεία εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών υπό το brand «Βίκος» προχωρά σε επενδύσεις στην παραγωγή και την ψηφιοποίηση αλλά και σε κινήσεις επέκτασης του δικτύου διανομής της.
- 02 Φεβρουαρίου 2024 08:23
Παραγωγικές επενδύσεις και φιλόδοξους στόχους όσον αφορά το μέγεθος της εταιρείας έναντι των πολυεθνικών ανταγωνιστών θέτει η Ηπειρωτική Εταιρεία Εμφιαλώσεως για την προσεχή πενταετία.
Ο νέος επενδυτικός κύκλος της τάξης των 100 εκατ. ευρώ θα υποστηριχθεί από δανειακά αλλά και ίδια κεφάλαια, όπως εξήγησε χθες σε ειδική εκδήλωση ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετέας, Chief Marketing Officer της εταιρείας.
Ειδικότερα, προ ημερών ανακοινώθηκε η χρηματοδότηση ύψους 50,3 εκατ.ευρώ από τη Eurobank με τη συμμετοχή του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) για τη χρηματοδότηση επένδυσης συνολικού ύψους 62,8 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.
Στο πενταετές πλάνο περιλαμβάνονται 79 υποέργα προϋπολογισμού 63 εκατ. ευρώ που θα υλοποιηθούν στα 3 εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της σε: Περίβλεπτο, Καλπάκι και στη ΒΙ.ΠΕ. (PETCOM). Αφορούν στην προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα, αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών, επέκταση κτηριακών υποδομών, έργα εξοικονόμησης ενέργειας, ψηφιακού μετασχηματισμού και υποστήριξης logistics. Επιπλέον, μεταξύ των νέων επενδύσεων περιλαμβάνονται 4 εκατ. ευρώ σε ιδιόκτητο στόλο φορτηγών, 5 εκατ. ευρώ σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε συστήματα οργάνωσης, ώστε οι διαδικασίες λειτουργίας να απλοποιηθούν και 28 εκατ. ευρώ για τη στήριξη του δικτύου των πελατών της εταιρείας ανά την Ελλάδα.
Η Ηπειρωτική Εταιρεία Εμφιαλώσεως, αν και εδράζεται στα Ιωάννινα, διαθέτει πανελλαδικό αποτύπωμα στις κατηγορίες του εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών. Ο κ. Σεπετάς ανάφερε πως η εταιρεία αποτελεί τον μεγαλύτερο εγχώριο εμφιαλωτή με στόχο «να γεφυρώσει το χάσμα έναντι των ξένων πολυεθνικών». «Στόχος μας» είπε ο κ. Κ. Σεπετάς «είναι τα προϊόντα να μπορούν να φτάσουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι καταναλωτές να βρίσκουν όλες τις προϊοντικές επιλογές όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα μας. Σε κάθε νησί, σε κάθε πόλη, σε κάθε χωριό».
Ο κ. Σεπετέας απέκλεισε το ενδεχόμενο εισόδου της εταιρείας στο Χρηματιστήριο ή εισόδου στρατηγικού επενδυτή σε αυτή ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο εξαγοράς άλλης εταιρείας, σημειώνοντας ωστόσο ότι δεν υπάρχει κάποια ανοιχτή διαπραγμάτευση στην παρούσα φάση.
Σχετικά με τις επιδόσεις της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εµφιαλώσεων ο κ. Κ. Σεπετάς είπε πως πέρυσι ο τζίρος κινήθηκε στα επίπεδα των 120 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 14% σε σύγκριση µε το 2022, τάση που αναμένεται να διατηρηθεί και τη φετινή χρονιά.