Kaizen Gaming: Διεθνές χειροκρότημα για την καμπάνια #MiaOmada
Η καμπάνια της Kaizen Gaming απέσπασε το βραβείο “Marketing Campaign of the Year" στα SBC Awards 2020 που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτύου.
- 14 Δεκεμβρίου 2020 16:27
Ένα ακόμη διεθνές βραβείο ήρθε να προστεθεί στις διαδοχικές διακρίσεις που λαμβάνει η Kaizen Gaming, η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά η νέα σημαντική επιτυχία της Kaizen Gaming ήρθε στα SBC Awards, όπου η εταιρεία απέσπασε βραβείο στην κατηγορία “Μarketing Campaign of the Year” για την καμπάνια #MiaOmada .
H Kaizen Gaming, αποδεικνύοντας ότι υπεύθυνο εταιρικό πολίτη σε καθιστούν οι επιλογές σου, δημιούργησε με απόλυτη ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη και με στόχο να στρέψει την προσοχή σε ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, που παραμένει πάντα επίκαιρο, την ξεχωριστή καμπάνια #MiaOmada. Με κεντρικό μήνυμα «Είμαστε μία ομάδα – Αγωνιζόμαστε και κερδίζουμε μαζί» το τηλεοπτικό σποτ της Kaizen Gaming, που συγκίνησε και προκάλεσε αίσθηση πέτυχε να σκιαγραφήσει απλά και κατανοητά την αξία της αλληλοϋποστήριξης και της συνεργατικότητας, ενώ ταυτόχρονα κατόρθωσε να ενθαρρύνει και να εμψυχώσει τους πολίτες της χώρας για την προσπάθεια που κατέβαλλαν και συνεχίζουν να καταβάλλουν μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας.
Αντιστρέφοντας τους ρόλους, τουλάχιστον όπως τους είχαμε συνηθίσει πριν την πανδημία, το σποτ παρουσιάζει τα μέλη της μεγάλης αθλητικής οικογένειας της Stoiximan που αποτελούν πηγή έμπνευσης, θαυμασμού και αποδέκτες του χειροκροτήματος του κόσμου, να ανταποδίδουν αυτό το χειροκρότημα και να ενθαρρύνουν τους συμπολίτες μας που δίνουν τον δικό τους αγώνα στα νοσηλευτικά ιδρύματα, στα εργοστάσια, στον πρωτογενή τομέα και αυτούς που εργάζονται και βρίσκονται στο δρόμο και εν γένει σε όλους εκείνους που δεν σταματούν να εργάζονται για όλους εμάς. Έτσι, σπουδαίοι αθλητές, όπως ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Κατερίνα Στεφανίδη, η Άννα Κορακάκη, η Βασιλική Μιλλούση, ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Σπύρος Γιαννιώτης, ο Γιώργος Σαμαράς, ο Ματιέ Βαλμπουενά και ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, κάτω από την τόσο οικεία φωνή του Γιάννη Ζουγανέλη που κάνει την εκφώνηση του κειμένου χειροκροτούν και ευχαριστούν τους ήρωες της καθημερινότητας.
Η διεθνή διάκριση της Kaizen Gaming στα SBC Awards αποδεικνύει ότι η εταιρική καμπάνια #MiaOmada χαρακτηρίζεται από ένα σύγχρονο και επίκαιρο μήνυμα, που ξεπερνά τα όρια της Ελλάδας.
Τα SBC Awards, αποτελούν διεθνώς τον κορυφαίο θεσμό βραβείων και διακρίσεων στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών. Η φετινή διοργάνωση, αν και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, φιλοξένησε περισσότερους από 800 καλεσμένους από όλο τον κόσμο, ενώ στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.
Ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO της Kaizen Gaming, δήλωσε σχετικά με τη σπουδαία αυτή διάκριση: «Η βράβευση μας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και πόσο μάλλον μία τόσο διαφορετική χρονιά στα SBC Awards μας κάνει περήφανους, καθώς αναγνωρίζει την καθημερινή μας προσπάθεια να κάνουμε τη διαφορά στην επικοινωνία επενδύοντας σταθερά στην ποιότητα και την υπευθυνότητα.
Απέναντι στον αόρατο εχθρό και την πανδημία είμαστε όλοι ίσοι. Ξεκινάμε όλοι από την ίδια αφετηρία. Τα απλά πράγματα που κάνουμε σεβόμενοι τους συνανθρώπους μας είναι πια ηρωικά. Ήρωας δεν είναι κάποιος επώνυμος ή δυνατός. Ήρωες είναι όλοι οι άνθρωποι. Αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα που θελήσαμε να επικοινωνήσουμε με γνώμονα πάντα την ενσυναίσθηση και οδηγό την ποιοτική δουλειά μέσα από την καμπάνια #MiaOmada. Η διεθνής διάκριση στα SBC Awards, στην κατηγορία “Μarketing Campaign of the Year”, αποκτά επιπλέον νόημα, καθώς στο κέντρο τοποθετεί τους πρωταθλητές και αγωνιστές του σήμερα, τους οποίους χειροκροτούν με πάθος τα “χρυσά παιδιά” του ελληνικού αθλητισμού, η αθλητική οικογένεια της Stoiximan. Στην Kaizen Gaming πιστεύουμε σε ένα αύριο πιο φωτεινό, σε μια επόμενη μέρα που θα μας βρει όλους νικητές. Από τη δική μας πλευρά, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να εργαζόμαστε διαρκώς, ώστε αυτό το αύριο να έρθει πιο κοντά στο σήμερα».