Κερδίζει μερίδιο στις λευκές συσκευές το Πλαίσιο
Διαβάζεται σε 2'Σταδιακή καθιέρωση για τον μη παραδοσιακό παίκτη της αγοράς. Οι επενδύσεις έως το 2025 και οι επιδόσεις του 2023.
- 17 Ιουνίου 2024 09:20
Την κεφαλαιοποίηση της πελατειακής της βάσης και στον τομέα των λευκών συσκευών καρπώνεται πλέον η αλυσίδα Πλαίσιο, η οποία έως πρότινος ήταν εμπορικά ταυτισμένη με τα προϊόντα τεχνολογίας και με τις προμήθειες γραφείου.
Μετά την απόφαση εισόδου στο συγκεκριμένο τμήμα τη; Αγοράς το 2019, πλέον εμφανίζει κύκλο εργασιών της τάξης των 75 εκατ.ευρώ το 2023, έναντι 50 εκατ.ευρώ το 2022, έχοντας αφιερώσει χώρο φυσικού δικτύου για την εν λόγω κατηγορίας σε μόλις 12 καταστήματα του συνολικού δικτύου της Πλαίσιο. Η επίδοση ασφαλώς παραμένει συγκρατημένη σε χέση με το συνολικό κύκλο εργασιών της αλυσίδας, καταλαμβάνοντας μόλις το 16%.
Στόχος της εταιρείας, ωστόσο η οποία πέρσι βγήκε από το Χρηματιστήριο, είναι να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στον κλάδο των οικιακών συσκευών. Μάλιστα προς αυτή την κατεύθυνση προχώρησε στην αναμόρφωση τριών καταστημάτων, στην Κηφισιά, την Μαγούλα και την Θεσσαλονίκη, τα οποία ενσωματώνουν και διαθέτουν πλέον ένα διευρυμένο κωδικολόγιο οικιακών συσκευών.
Υπενθυμίζεται πως η Πλαίσιο διαθέτει 25 φυσικά σημεία πώλησης, ενώ διαθέτει επενδυτικό σχέδιο της τάξης των 40 εκατ.ευρώ έως το τέλος του 2025, με στόχο τη λελογισμένη επέκταση του δικτύου στην περιφέρεια και στην Αττική, στο e-commerce, στην τεχνολογία, στις υποδομές και στα συστήματα logistics.
Το 2023 οι πωλήσεις της Πλαίσιο ανήλθαν περίπου στα 470 εκατ. ευρώ έναντι 435 εκατ. το 2022, σημειώνοντας σταθερή αύξηση με συγκρατημένη βάση κόστους.
Το 2024 η αγορά λευκών συσκευών αλλά και κλιματιστικών εμφανίζεται μειωμένη, εξαιτίας της βάσης που δημιουργήθηκε πέρσι με τα επιδοτούμενα προγράμματα για κλιματιστικά και ψυγεία. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέγει και αναλύει η Πλαίσιο διατηρείται και φέτος ισχυρή ζήτηση για κλιματιστικά, με τους επαγγελματικούς λογαριασμούς να υπερισχύουν της λιανικής.