Lamda Developement: Αύξηση τζίρου, κερδών και επισκεψιμότητας για τα malls
Σε επίπεδα που ξεπερνούν το έτος βάσης του 2019 κινήθηκε η κερδοφορία των εμπορικών κέντρων του ομίλου. Η συγχώνευση θυγατρικών και ο σχεδιασμός για τις νέες αναπτύξεις στο Ελληνικό.
- 02 Ιουνίου 2023 09:22
Ισχυρή κερδοφορία στο α’ τρίμηνο του 2023 – που ξεπέρασε ακόμη και την επίδοση του α’ τριμήνου του 2019 – παρουσίασαν οι εμπορικές αναπτύξεις της Lamda Development, δηλαδή τα τρία εμπορικά της κέντρα The Mall, Golden Hall, Mediterranean Cosmos καθώς και το πρόσφατα αποκτηθέν Designers Outlet.
Ο όμιλος πέρα από την ισχυρή επίδοση των κέντρων και δεδομένου ότι έχει στόχο να αυτονομήσει τη δραστηριότητα και να την εισάγει στο ΧΑ, πιθανώς στο α’ εξάμηνο του 2024, όπως έχει αναφέρει η διοίκηση του, αποφάσισε επίσης σειρά συγχωνεύσεων των θυγατρικών που ελέγχουν τα malls, ώστε να δημιουργήσει μια πιο ευδιάκριτη δομή.
Σε ό, τι αφορά την επίδοση του α’ τριμήνου 2023, τα κέρδη EBITDA των The Mall Athens, Golden Hall και Mediterranean Cosmos αυξήθηκαν κατά 20% σε συγκρίσιμη βάση έναντι του 2022 και κατά 12% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2019. Τα κέρδη EBITDA των Εμπορικών Κέντρων (Retail EBITDA) περιλαμβανομένου του νεοαποκτηθέντος Designer Outlet Athens το α’ Τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε 20,9 εκατ.ευρώ αυξημένα κατά 36% έναντι του 2022, καταγράφοντας νέο ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας για την περίοδο του α’ Τριμήνου (26% υψηλότερα έναντι του 2019).
Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων στα Εμπορικά Κέντρα (The Mall Athens,Golden Hall και Mediterranean Cosmos) στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς αυξήθηκε κατά 38% έναντι του 2022, επιβεβαιώνοντας την ανοδική τάση που καταγράφηκε από το β’ εξάμηνο 2022. Το Designer Outlet Athens κατέγραψε σημαντική αύξηση 42% έναντι του 2022. Ο δε συνολικός αριθμός επισκεπτών στα Εμπορικά Κέντρα (The Mall Athens, Golden Hall και Mediterranean Cosmos) αυξήθηκε κατά 32% έναντι του 2022. Η δε μέση δαπάνη ανά επισκέπτη στα Εμπορικά Κέντρα αυξήθηκε κατά 5% έναντι του 2022, επιβεβαιώνοντας την αυξητική τάση που καταγράφηκε στο σύνολο του έτους 2022.
Τα malls του Ελληνικού
Η διοίκηση του ομίλου Lamda Development στο πλαίσιο της χθεσινής τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των επενδυτών αναφέρθηκε στην εμπορευματοποίηση των δύο νέων εμπορικών κέντρων που αναμένεται να δημιουργήσει στο Ελληνικό.
Ειδικότερα, έως σήμερα έχουν συμφωνηθεί Heads of Terms (HoT) για 53% της μεικτής εκμισθώσιμης επιφάνειας (GLA) στο Vouliagmenis Malls και εκτιμάται ότι το συγκεκριμένο ποσοστό θα αυξηθεί στο 70% έως το τέλος του 2023, ενώ για το Marina Galleria τα προσύμφωνα αφορούν το 30% της μεικτής εκμισθώσιμης επιφάνειας (GLA) με εκτιμήσεις ότι το ποσοστό θα ανέλθει στο 50% έως το τέλος του έτους.
Σύμφωνα δε με τον CFO του ομίλου, Χ. Γκορίτσα «από το τέλος του 2023 εκτιμάται ότι θα υπογραφούν σταδιακά και τα τελικά συμβόλαια μίσθωσης εμπορικών χώρων στα δύο malls, τρία χρόνια πριν ολοκληρωθεί η επένδυση».
Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις