Lidl: Γιατί κάναμε retweet την ανάρτηση της AB Βασιλόπουλος
Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς τοποθετείται για το retweet στην ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος.
- 25 Ιουνίου 2020 14:48
Μία καμπάνια της ΑΒ Βασιλόπουλος με αφορμή την Γιορτή του Πατέρα που συζητήθηκε αρκετά και μία κίνηση από την Lidl που εξέπληξε ευχάριστα κάνουν ακόμη πιο επίκαιρο το θέμα της κοινωνίας μας και που αυτή θέλουμε να οδηγηθεί. Το News24/7 ζήτησε από την πλευρά της Lidl να μας αναπτύξει το σκεπτικό της κίνησης να κάνει retweet την ανάρτηση ενός “ανταγωνιστή” της στην αγορά των σούπερ μάρκετ.
Την απάντηση μας την έδωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς:
Μια πράξη τρυφερότητας ξεδίπλωσε τον φόβο. Και ευτυχώς, ξύπνησε την κοινωνία.
Ας σηκώσουμε λοιπόν το βλέμμα μας στην αλήθεια και ας ξεκλειδώσουμε επιτέλους τις αντιλήψεις μας.
Να αγαπάμε αυτό που είμαστε.
Να σεβόμαστε την αγάπη των άλλων.
Γιατί καθένας, καθεμιά μας γεννήθηκε διαφορετικός. Και πρέπει να βαδίζει με θάρρος πάνω στη δική του διαφορετικότητα.
Στο χρώμα και το φύλο του. Στις ιδέες του και τη θρησκεία του.
Στο σπίτι, στην οικογένεια, στη γειτονιά, στη δουλειά, στις σχέσεις του παντού.
Όλες και όλοι εμείς στη Lidl Ελλάς έχουμε δυνατές αξίες και πιστεύουμε στις ίσες ευκαιρίες. Ίσως επειδή η διαφορετικότητα βρίσκεται βαθειά μέσα στο DNA μας.
Και δείχνει το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Ας προχωρήσουμε μαζί.