McDonald’s: Πώς τα πάνε στην Ελλάδα
Η περίοδος που τα McDonald's είχαν απαξιωθεί και έκλειναν καταστήματα στην χώρα μας ανήκει στο παρελθόν. Με τι ρυθμούς τρέχουν οι πωλήσεις στην Ελλάδα
- 04 Μαΐου 2018 10:35
Το να διαθέτεις ένα από τα ισχυρά brands στον χώρο του φαγητού παγκοσμίως όπως αυτό της McDonald’s σε μία αγορά όπου ο τουρισμός της αυξάνεται συνεχώς είναι σαν να έχεις ποντάρει σταθερά σε άλογο που κερδίζει. Αυτο τουλάχιστον συνέβη στους Μαλτέζους της Premier Capital, της εταιρείας που έχει αναλάβει εδώ και μερικά χρόνια να τρέχει τα McDonald’s σε Ελλάδα, Ρουμανία, Μάλτα και Βαλτική ( Εσθονία, Λετονία και Λιθουανία).
Η Ελλάδα το 2017 για την εταιρεία ήταν το άλογο κούρσας καθώς ήταν η αγορά που κατέγραψε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης
πωλήσεων (16%) σε σχέση το 2016 και ακολουθούν η Ρουμανία (15,7%), Λιθουανία (14,8%), Εσθονία (12,2%), Λετονία (10,4%) και Μάλτα (10,3%).
Τρία νέα καταστήματα
Ενδεικτικό της θετικής πορείας είναι ότι από τα 10 καταστήματα που σχεδιάζει να ανοίξει σε όλες τις αγορες που δραστηριοποιείται η Premier Capital, τα τρία θα είναι στην Ελλάδα και σύμφωνα με πληροφορίες του News24/7 δεν θα αφορούν εποχιακά εστιατόρια σε τουριστικές περιοχές αλλά καταστήματα πλήρους λειτουργίας. Τα παραπάνω καταστήματα θα προστεθούν στα 23 που διαθέτει ήδη η McDonald’s στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 5 είναι εποχιακά. Το σύνολο της επένδυσης στην Ελλάδα για φέτος υπολογίζεται σε 4,5 εκατ. ευρώ.
Σε σχολιασμό για την χώρα μας σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών της μεγεθών αναφέρει ότι στην Ελλάδα, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τοπικά και διεθνή brands αλλά και το οικονομικό περιβάλλον που παραμένει απαιτητικό, η PremierCapital πέτυχε σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων και του μεριδίου αγοράς της.
Σε οικονομικό επίπεδο στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται η Premier Capital παρουσίασε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 14,5%, φτάνοντας τα 263 εκατ. ευρώ για τη χρονιά που έκλεισε στις 31 Δεκεμβρίου 2017. Παράλληλαο όμιλος κατέγραψε λειτουργικά κέρδη της τάξης των 23,4 εκατ. ευρώ , ενώ τα καθαρά προ φόρων αποτελέσματα, μετά από επενδύσεις και χρηματοοικονομικά κόστη, διαμορφώθηκαν σε 20 εκατ. ευρώ έναντι των 16,5 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους.