Mikel: Πόσα καταστήματα θα ανοίξουν ακόμη στην Ελλάδα

Mikel: Πόσα καταστήματα θα ανοίξουν ακόμη στην Ελλάδα

Τι έχει η επόμενη ημέρα για τον Λευτέρη Κυριακάκη. Σε πόσα χρόνια θα “ταβανιάσουν” τα Mikel στην Ελλάδα και άλλες αγορές κοιτά στο εξωτερικό

Ολοκληρώνουν μέσα στα επόμενα χρόνια την ανάπτυξη της στην Ελλάδα τα Mikel όπως ανέφερε ο δημιουργός της αλυσίδας Λευτέρης Κυριακάκης στο περιθώριο της πρώτης εφ’ όλης της ύλης συνέντευξης που παραχώρησε στο Oneman. Σύμφωνα με τον κ. Κυριακάκη μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια αναμένεται να έχει καλυφθεί όλη η επικράτεια με τον αριθμό των καταστημάτων να φθάνουν στα επίπεδα των 230 – 240.

Όπως ξεκαθάρισε δεν τον ενδιαφέρει στην συνέχεια να αναπτυχθεί με κάποιο διαφορετικό concept και ότι βασικό μέλημα για την επόμενη ημέρα, σε ότι αφορά την Ελλάδα, είναι να υπάρξουν οι απαραίτητες ανακαινίσεις σε πιο παλιά καταστήματα καθώς η μεταφορά ορισμένων άλλων σε πιο κεντρικά και εμπορικά σημεία.

Επέκταση στο εξωτερικό

Σε ότι αφορά στο εξωτερικό μετά την επέκταση στην Βουλγαρία – αρχικά με δύο σημεία – αυτό το διάστημα έχει μπει σε διαδικασία εγκαινίων το πρώτο κατάστημα της Mikel στην Σαουδική Αραβία και συγκεκριμένα στην Τζέντα. Με την επέκταση αυτή η αλυσίδα, που πριν από λίγες ημέρες συμπλήρωσε 10 χρόνια, θα έχει πλέον παρουσία σε οκτώ χώρες καθώς πέρα από την Ελλάδα έχει επεκταθεί σε Κύπρο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βρετανία, Αυστραλία, ΗΠΑ και Βουλγαρία.

To πρώτο Mikel στις ΗΠΑ άνοιξε στην Μασαχουσέτη

Επόμενος σταθμός αναμένεται να είναι η Αίγυπτος ενώ το 2019 αναμένεται να ληφθούν και οι αποφάσεις για την είσοδο των Mikel στην Γερμανία. Την ίδια χρονιά θα λειτουργήσει και το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στο Λονδίνο καθώς τα μηνύματα που έχει λάβει η διοίκηση από το τοπικό κοινό είναι ιδιαίτερα θετικά. Θετικά είναι και τα πρώτα μηνύματα από την αγορά της Αμερικής όπου εξετάζεται πλέον η λειτουργία καταστήματος σε μεγάλο αστικό κέντρο με την Βοστόνη να συγκεντρώνει τις μεγαλύτερες πιθανότητες.

Τέλος ανοιχτές κεραίες, για επέκταση μέσω master franchise, υπάρχουν και για άλλες μεγάλες αγορές όπου είναι σε ανάπτυξη η κουλτούρα του καφέ και των κρύων ροφημάτων. Στα πλαίσια αυτά θα εξεταστεί και η είσοδος στην σκανδιναβική αγορά και σε χώρες όπως η Δανία και η Σουηδία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα