Μπάρμπα Στάθης: Θέλει να γίνει ο μεγαλύτερος βιολογικός αγρότης στην Ελλάδα

Μπάρμπα Στάθης: Θέλει να γίνει ο μεγαλύτερος βιολογικός αγρότης στην Ελλάδα

Ποια είναι τα νέα προϊόντα που εξετάζει να εισέλθει η Μπαρμπα Στάθης. Γιατί προχωράει σε περιορισμό των προσφορών στα σούπερ μάρκετ

Τα 50 χρόνια παρουσίας της και την αδιάλειπτη ηγετική της θέση στην αγορά των κατεψυγμένων γιορτάζει αυτές τις ημέρες η εταιρεία “Μπαρμπα Στάθης”. Σε δημοσιογραφικό γεύμα που παρατέθηκε το βράδυ της Τρίτης η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε τόσο την πορεία της όσο και τους στόχους της για τα επόμενα χρόνια.

Για την τρέχουσα διετία 2019 – 2020 η εταιρεία έχει προγραμματίσει επενδύσεις άνω των 8,5 εκατ. ευρώ μέρος των οποίων θα κατευθυνθούν στο λανσάρισμα νέας σειράς προϊόντων, όπως κατεψυγμένα ζυμαρικά, η ανάπτυξη των πωλήσεων βιολογικών προϊόντων στο 15%-20% των πωλήσεων, από 5% που είναι σήμερα και η μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά του HORECA.

Όπως ανακοίνωσε το βράδυ της Τρίτης η διοίκηση της εταιρείας, οι επενδύσεις αφορούν στη δημιουργία νέας αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργειας 60%, 3 νέες γραμμές συσκευασίας, και νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%.

Σε ότι αφορά στα βιολογικά προϊόντα η εταιρεία εξετάζει την απόκτηση δημόσιας γης – μέσω διαγωνισμού – έκτασης μεγαλύτερης των 2.000 στρεμμάτων ώστε να μπορέσει να αναπτύξει τις βιολογικές της καλλιέργιες και να καλύψει την αυξημένη ζήτηση για επώνυμα ποιοτικά προϊόντα. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η εταιρεία Μπαρμπά Στάθης συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 παραγωγούς μέσω προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας οι οποίοι καλλιεργούν πάνω από 30.000 στρέμματα γης.

Τέλος στις προσφορές 40%

Σε επίπεδο εμπορικής πολιτικής ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νικήτας Ποθουλάκης ανάφερε ότι η Μπαρμπά Στάθης η οποία ηγείται του κλάδου, με μερίδια της τάξης του 50%, θα διακόψει άμεσα τις προσφορές 40% και ότι θα προχωρά σε στρατηγικές προωθητικές ενέργειες. Σε οικονομικό επίπεδο η χρονιά ξεκίνησε ιδιαίτερα θετικά καθώς στο πρώτο τετράμηνο οι πωλήσεις είναι αυξημένες κατά 4%.

Σε ότι αφορά στα νέα προϊόντα πέρα από τα ζυμαρικά αναμένεται από τις αρχές του 2020 η είσοδος και στα vegan μπιφτέκια ενώ η εταιρεία εξετάζει και την είσοδο της και στα κατεψυγμένα φρούτα. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του News24/7 o κ. Ποθουλάκης θεωρεί πολύ δύσκολη της είσοδο στην αγορά των κατεψυγμένων ψαριών – σ.σ. μετά από το κενό που άφησε η κατάρρευση της Καλιμάνης – καθώς δεν υπάρχουν οι ποιοτικές προδιαγραφές στο συγκεκριμένο προϊόν.

Στα σχέδια της εταιρείας είναι και η περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών, που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 20% των πωλήσεων, ήτοι 30 εκατ. ευρώ. Σήμερα έχει παρουσία σε 25 χώρες, κυρίως με τα καταψυγμένα προϊόντα ζύμης, στις αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αυστραλίας, ενώ ήδη εξάγει και λαχανικά στην Ευρώπη και την Αμερική.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα