Νέα εποχή για την καρδιά των sports

Νέα εποχή για την καρδιά των sports
AKZOT

Με σύστημα omnichannel και smart logistics η INTERSPORT ανεβάζει την εξυπηρέτηση πελατών σε άλλο επίπεδο

Η INTERSPORT εγκαινίασε πρόσφατα το πλήρως αυτοματοποιημένο κέντρο διαλογής, διανομής και αποθήκευσης, σε καινούργιες εγκαταστάσεις στα Οινόφυτα Βοιωτίας. Τι είναι όμως αυτό που κάνει τόσο ξεχωριστό αυτό το νέο εγχείρημα της δημοφιλούς αλυσίδας αθλητικών ειδών;

Αδιαμφισβήτητα είναι οι omnichannel υπηρεσίες. Αν αντιπαραβάλουμε τη διαδικασία παραλαβής και διάθεσης των προϊόντων με έναν αθλητή, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι η κεντρική αποθήκη είναι η καρδιά του, τα καταστήματα είναι το σώμα του και οι omnichannel υπηρεσίες είναι το μυαλό του. Και όπως συμβαίνει και στην περίπτωση του αθλητή, για να επέλθει η επιτυχία, πρέπει όλα αυτά τα συστατικά να συνυπάρχουν σε αρμονία.

AKZOT

Το ίδιο ακριβώς πετυχαίνει και η INTERSPORT με τη νέα κεντρική της αποθήκη και τις υπηρεσίες που προσφέρει στον καταναλωτή. Πλέον, μέσω και του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπάρχει η δυνατότητα για 24ωρη παράδοση των παραγγελιών των πελατών στα μεγάλα αστικά κέντρα ενώ παράλληλα εξασφαλίζεται η καλύτερη διαθεσιμότητα προϊόντων κατά 40%, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια εποχή που το καταναλωτικό κοινό επιζητά σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητα.

Η INTERSPORT επενδύει στις omnichannel υπηρεσίες ώστε να επιτύχει την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών. Με το πολυκαναλικό πρόγραμμα πιστότητας, το score for more, το οποίο απευθύνεται στα μέλη της και λειτουργεί online και offline με ΑΙ αλγόριθμους, επιτυγχάνεται προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες. Το προσωπικό της εταιρείας διαθέτει tablet, χάρη στο οποίο υπάρχει άμεση ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα και για τα ειδικά χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος ενώ πλέον χάρη σε μία νέα υπηρεσία της INTERSPORT, το Fit Finder ο καταναλωτής μπορεί να καταλάβει ποιο ακριβώς μέγεθος χρειάζεται για τον εξοπλισμό που επιθυμεί να αγοράσει ακόμη και διαδικτυακά. Τέλος, η INTERSPORT επενδύει στα καταστήματα νέας γενιάς, παρέχοντας QR Code για όλα τα παπούτσια και δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να μάθει όποια πληροφορία θέλει για το εκάστοτε προϊόν.

Επενδύοντας σε νέες, καινοτόμες υπηρεσίες, συνδυάζοντας την ποιότητα του προϊόντος και τις ανέσεις που προσφέρει η τεχνολογία και θέτοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο, η INTERSPORT προχωρά την αγοραστική διαδικασία ένα βήμα παραπέρα και οδηγεί τις εξελίξεις σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα