Νέο κατάστημα της low cost αλυσίδας καλλυντικών Lilly Drogerie

Νέο κατάστημα της low cost αλυσίδας καλλυντικών Lilly Drogerie
Το εμπορικό κέντρο Avenue Eurokinissi

Στα 10 ανέρχονται πλέον τα σημεία λιανικής της σερβικής αλυσίδας, συμπληρώνοντας την τάση διείσδυσης νέων λιανικών concept από την Ανατολική Ευρώπη στην ελληνική αγορά.

Αύριο εγκαινιάζεται επισήμως το 10ο κατάστημα της εκπτωτικής αλυσίδας καλλυντικών Lilly Drogerie στο εμπορικό κέντρο Avenue στο Μαρούσι, σηματοδοτώντας τόσο την επέκταση της σερβικής εταιρείας στην Ελλάδα, όσο και την ανάπτυξη ενός εναλλακτικού δικτύου ειδών περιποίησης.

Η αλυσίδα ξεκίνησε τη δραστηριότητα της στα τέλη του 2021 και βαθμηδόν ανέπτυξε ένα δίκτυο 10 σημείων πλέον στην Αθήνα με στόχο την περαιτέρω εξάπλωση σε όλη την Ελλάδα. Διατηρεί επίσης ενημερωμένη ιστοσελίδα, η οποία αν και δεν έχει e-shop, εν τούτοις αξιοποιείται για να παρουσιάζει τις μηνιαίες προτάσεις εκπτώσεων και προσφορών σε προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, καλλυντικών και δερμοκαλλυντικών, συμπληρωμάτων διατροφής και βρεφικών ειδών.

Στην εγχώρια αγορά, μετά τα μεγάλα λιανικά concepts όπως τα Hondos Center και τα Sephora, αναπτύσσονται μονοθεματικές αλυσίδες καλλυντικών (κυρίως μακιγιάζ), ωστόσο, το format της Lilly Drogerie, βασίζεται σ’ένα υβρίδιο προσφοράς επώνυμων ειδών αλλά και δικών της μαρκών. Τα δε καταστήματα της είναι μικρού και μεσαίου εμβαδού, περιορίζοντας το λειτουργικό κόστος, αν και τοποθετούνται σε νευραλγικές αγορές. Για παράδειγμα η αλυσίδα διαθέτει θέση και στο νέο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στην Πειραιώς αλλά και σε ανοιχτές αγορές.

Η αλυσίδα ξεκίνησε πριν μια 20ετία στη Σερβία όπου σήμερα ελέγχει δίκτυο 200 καταστημάτων, ενώ επεκτάθηκε και στη Βουλγαρία με δίκτυο 90 καταστημάτων. Μετά τις πιλοτικές αυτές επεκτάσεις, ήρθε και η ώρα της πιο αναπτυγμένης ελληνικής αγοράς.

Η εταιρεία αναπτύσσει δικά της brands, όπως Velnea, Solevita, 21 Cosmetics αλλά διατηρεί συνεργασίες τόσο με ντόπιες εταιρείες (π.χ. Σαράντης, Frezyderm, ΜΕΓΑ, Septona), αλλά και πολυεθνικές (Unilever, L’Oreal, P&G κ.α.), συμπληρώνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα