Οι μασκότ του τρόμου

Τρωκτικά που τρώνε σάντουιτς, σταφίδες που τραγουδούν, κύβοι με δόντια και βλέννα που περπατάει. Εσείς θα τα επιλέγατε;
- 10 Ιανουαρίου 2015 16:37
Στη διαφήμιση είναι πολύ σημαντικό να προσωποποιείς το προϊόν σου. Ο ένας τρόπος είναι να πληρώσεις έναν διάσημο να το χρησιμοποιήσει ώστε να συνδεθεί το όνομά του με το δικό σου. Ο άλλος είναι να φτιάξεις μια μασκότ που θα συμβολίζει το προϊόν και θα γίνει αυτό ο διάσημος που θα το προβάλλει.
Μερικές φορές, όμως, η μασκότ είναι σκέτη αποτυχία. Ιδού τα εντυπωσιακότερα παραδείγματα.
WENLOCK AND MANDEVILLE
Οι μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου ήταν αποτέλεσμα ατελείωτων διαπραγματεύσεων, γραφειοκρατικού πήγαινε-έλα, προσπάθεια να μην αναστατωθεί κανείς από τους χιλιάδες λαούς και κουλτούρες που τυχόν θα έβρισκαν σε αυτές κάτι προσβλητικό. Σαράντα focus groups και 18 μήνες μετά, κατέληξαν σε αυτούς τους μικρούς κύκλωπες που όλοι θέλουν να ξεχάσουν.
HAPPY
Όσο τον κοιτάζει κανείς, τόσο αναρωτιέται πώς αυτός ο κύβος με τα γουρλωτά μάτια, τα τεράστια δόντια και τα παράξενα χέρια είναι η νέα μασκότ της McDonald’s. Το κοινό αντέδρασε στα social media με τρόπο όχι και τόσο ενθαρρυντικό -το χαρακτήρισαν από «τρομακτικό» μέχρι ότι μοιάζει «με σαρκοβόρο φυτό-, αλλά η εταιρεία δεν δείχνει να πτοείται. Κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα.
CALIFORNIA RAISINS
Τη δεκαετία του ’80 ένα συγκρότημα που αποτελούνταν από clay animation σταφίδες (stop motion ταινιάκια με ήρωες από εύπλαστο υλικό) σάρωνε στην τηλεόραση διαφημίζοντας τη φίρμα California Raisins. Η σκηνική τους παρουσία έκανε πολλούς να τους παρομοιάσουν με τους συνεχώς γηράσκοντες Rolling Stones.
(Πηγή: Fortunegreece.com)