Public: Η χρονιά των ρεκόρ το 2018
Ρεκόρ πωλήσεων, υπερδιπλασιασμό EBITDA και αύξηση μεριδίων σε στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων είναι μόνο μερικά από τα επιτεύγματα των Public την περασμένη χρονιά
- 19 Απριλίου 2019 09:26
Διεύρυνε περαιτέρω την θέση που κατέχει στις βασικές κατηγορίες που δραστηριοποιείται η Public σύμφωνα με όσα ανέφερε το μεσημέρι της Πέμπτης ο Διευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας Χρήστος Καλογεράκης σε Συνέντευξη Τύπου με αφορμή την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2018. Συγκεκριμένα ενίσχυσε τα μερίδιά της στα κινητά τηλέφωνα, αλλά και στις κατηγορίες των βιβλίων, μουσικής, ταινιών, gaming, αξεσουάρ κινητών, περιφερειακών, wearables και gadgets.
Σε ότι αφορά στα οικονομικά μεγέθη ο κύκλος εργασιών για το οικονομικό έτος 2018 ανήλθε σε 256,4 εκατ. ευρώ, έναντι 241 εκατ. ευρώ το 2017, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση 6,4% σε σχέση με το 2017. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το 2018 ανέρχονται σε 9,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας υπερδιπλάσια αύξηση από τα επίπεδα του 2017 (3,4 εκατ. ευρώ) και καταγράφοντας άνοδο +164% σε ετήσια βάση. Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων η εταιρεία παρουσίασε ζημιέως ύψους 1 εκατ. ευρώ έναντι 7 εκατ. ευρώ το 2017.
20% των πωλήσεων από το online κατάστημα
Η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ επισκέψεων με 29,2 εκατ. επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα της και 50,5 εκατ. επισκέψεις στα e-commerce κανάλια της. Παράλληλα, διατηρώντας τη θέση του Νο1 omnichannel retailer, διακίνησε 2,2 εκατ. προϊόντα online παραγγελιών με τις σχετικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του ετήσιου κύκλου εργασιών.
Ο κ. Καλογεράκης δεν τοποθετήθηκε για το θέμα της πιθανής εξαγοράς της Media Markt καθώς είναι σε εξέλιξη ο οικονομικός έλεγχος της εταιρείας στην Ελλάδα ενώ για την πιθανή είσοδο στις λευκές συσκευές ανέφερε ότι είναι μία απόφαση την οποία θα αξιολογήσουν όπως έχουν κάνει και με άλλες κατηγορίες “Τα τελευταία χρόνια έχουμε εισέλθει σε 10 νέες κατηγορίες. Μπαίνουμε σε μία κατηγορία επειδή μας το ζητάνε οι πελάτες μας όχι επειδή είναι κάτι που το κάνει ο ανταγωνισμός” ανάφερε χαρακτηριστκά.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του News24/7 ανέφερε ότι η εταιρεία πραγματοποίησε ρεκόρ πωλήσεων την εβδομάδα του Black Friday καθώς σε επίπεδο τεμαχίων παρουσίασε αύξηση κατά 57% σε σχέση με το 2017.
Η τρέχουσα χρήση ήδη έχει ξεκινήσει θετκά και στο πρώτο τετράμηνο με ανοδικές πωλήσεις και υψηλή κερδοφορία ενώ για το σύνολο του έτους υπάρχει πλάνο επενδύσεων της τάξης των 4,5 – 5 εκατ. ευρώ. “Η χρονιά που διανύουμε αποτελεί την αφετηρία μίας νέας πενταετίας, όπου με ξεκάθαρη στρατηγική και μια ισχυρή ομάδα, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε δυναμικά όλα τα κανάλια πώλησης με περαιτέρω επενδύσεις στον τομέα της τεχνολογίας. Το όραμά μας είναι να δημιουργούμε το retail του αύριο, εξελίσσοντας την καταναλωτική εμπειρία σε όλα τα κανάλια μας και προσφέροντας εργαλεία ανάπτυξης για τους ανθρώπους μας” ανέφερε στο σχόλιο του ο κ. Καλογεράκης.