Public – Media Markt: Αυτή είναι η επόμενη ημέρα για τις δύο αλυσίδες

Public – Media Markt: Αυτή είναι η επόμενη ημέρα για τις δύο αλυσίδες

Τα μεγέθη, οι κινήσεις και οι αλλαγές που έρχονται μετά από το πράσινο φως που έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την συνένωση δυνάμεων Public και Media Markt.

Η εγκριτική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού που δημοσιοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα δίνει το «πράσινο φως» για τη δημιουργία της νέας, κοινής εταιρείας από την Public και τη Media Markt ενώ παράλληλα διασφαλίζει και ενδυναμώνει την παρουσία της Media Markt που παραμένει στη χώρα, οδηγώντας σε διατήρηση πολλών θέσεων εργασίας στον κλάδο της λιανικής.

Ενδεικτικό του μεγέθους, αλλά και του ειδικού βάρους της νέας εταιρείας είναι πως ο τζίρος για το 2019 θα ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, το νέο εγχείρημα ξεκινά με μια «προίκα» 67 φυσικών και 4 ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο (www.public.gr, www.publiccyprus.co.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) στα ράφια των οποίων οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν περισσότερους από 1.500.000 κωδικούς προϊόντων.

Στη φαρέτρα της νέας εταιρείας συμπεριλαμβάνονται το Public Marketplace, το πρώτο ελληνικό marketplace, που έκανε την είσοδό του στην ελληνική αγορά το Μάιο του 2018 με στόχο να προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή και να δώσει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αποκτήσουν το δικό τους shop in shop στο public.gr αλλά και το Public Business που λάνσαρε το Public πριν 2 χρόνια, μία ολοκληρωμένη λύση που καλύπτει τις ανάγκες των όλων των επιχειρήσεων μικρών και μεγάλων.

Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα στοιχεία της επισκεψιμότητας, μια και από τα φυσικά και τα Online καταστήματα της νέας εταιρείας περνούν συνολικά περισσότεροι από 100 εκατ. άνθρωποι σε ετήσια βάση.

Η νέα εταιρεία θα ξεπερνά τους 2300 εργαζόμενους. Όπως είχε αναφερθεί σε σχετική κοινή ανακοίνωση (2.07.2019) τα δίκτυα καταστημάτων των Public και MediaMarkt και τα 2 brands παραμένουν ως έχουν σε όλα τα επίπεδα. Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα