Ryanair: Αλλάζει πολιτική μετά την κατακραυγή – Θα επιστρέφει χρήματα μέσα σε 5 μέρες

Ryanair: Αλλάζει πολιτική μετά την κατακραυγή – Θα επιστρέφει χρήματα μέσα σε 5 μέρες
Αεροπλάνα της Ryanair AP Photo/Matt Dunham

Αλλαγή εποχής στην πολιτική που ακολουθούσε σχετικά με τις ακυρώσεις πτήσεων για τη Ryanair. Οι νέες κατευθύνσεις της εταιρείας.

Στην υπόσχεση ότι θα επιστρέφει στους πελάτες της χρήματα για ακυρωμένες πτήσεις, και μάλιστα εντός πέντε ημερών, προχώρησε η Ryanair.

Η απόφαση αυτή, έρχεται μετά την σφοδρή κριτική που δέχτηκε η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία για την πολιτική αποζημιώσεων που ακολούθησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η εταιρεία με έδρα το Δουβλίνο, που οποίος προηγουμένως είχε χαρακτηριστεί ως “αεροπορική εταιρεία χωρίς επιστροφή χρημάτων”, ανακοίνωσε σημαντικές βελτιώσεις στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τους πελάτες των οποίων οι πτήσεις καθυστερούν ή ακυρώνονται.

Στην αρχή της πανδημίας, όταν τα τουριστικά ταξίδια ήταν λίγο-πολύ απαγορευμένα, η Ryanair, μαζί με πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες, αρνήθηκαν να επιστρέψουν τα χρήματα στους πελάτες που δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν, εάν η πτήση πραγματοποιούνταν.

Έτσι, προκάλεσε ένα κύμα κριτικής και οδήγησε σε έρευνα από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών για το εάν οι καταναλωτές είχαν δίκαιη μεταχείριση. Αργότερα, η CMA απέσυρε την ενέργεια, αλλά λίγες μέρες αργότερα προέκυψε ότι η αεροπορική εταιρεία απαγόρευε τους επιβάτες που είχαν ζητήσει επιστροφή χρημάτων μέσω των πιστωτικών καρτών τους για τις πτήσεις, εκτός και αν επέστρεφαν τα χρήματα.

Επιπλέον, οι πελάτες στους οποίους υποσχέθηκαν επιστροφές χρημάτων για τις ακυρωμένες πτήσεις διαπίστωσαν αργότερα ότι τους είχαν δοθεί κουπόνια, συχνά με ημερομηνίες λήξης πολύ κοντινές για να καταφέρουν να τα χρησιμοποιήσουν.

Όπως ανακοίνωσε, υπάρχει πλέον δέσμευση για επιστροφή χρημάτων εντός πέντε εργάσιμων ημερών. Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, οι επιβάτες πτήσεων που ακυρώνονται από την αεροπορική, θα πρέπει να αποζημιώνονται μέσα σε επτά μέρες, εκτός αν προκύψουν ελαφρυντικά.

Η αεροπορική εταιρεία πρόκειται επίσης να ξεκινήσει τη μετάδοση live βίντεο και εκπομπών από το κέντρο επιχειρήσεων, ενώ σχεδιάζει να εισάγει κι άλλες υπηρεσίες για τους πελάτες της.

Οι νέες πολιτικές αποφασίστηκαν μετά από την πρώτη συνάντηση της νέας συμβουλευτικής επιτροπής πελατών της εταιρείας, που έχει προγραμματιστεί να συνεδριάζει δύο φορές τον χρόνο. Στόχος της Ryanair είναι να επεκταθεί, μεταφέροντας 225 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως μετά την πανδημία.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα