Scoot: Έκανε τον μουσακά αεροπλάνο για χάρη της Ελλάδας
Το διάσημο ελληνικό φαγητό έδωσε το όνομα του - ελαφρώς τροποποιημένο - στο ολοκαίνουργο 787 Dreamliner της Scoot
- 15 Μαΐου 2017 14:11
Αποστολή του news247 στο Seattle
Μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει τα αεροπλάνα που φέρουν ονόματα με ελληνικά τοπωνύμια και Έλληνες που έδωσαν τα φώτα τους σε όλο τον κόσμο. Η Scoot προχώρησε ένα βήμα παραπέρα και εμπνεύστηκε από ένα ελληνικό φαγητό, τον μουσακά, το όνομα του νέου της αεροσκάφους, του Βοeing 787 Dreamliner, που παρέλαβε την Πέμπτη από τις εγκαταστάσεις της Boeing στο Seattle και θα μπει στην γραμμή Αθήνα – Σιγκαπούρη τον Ιούνιο.
Το Μουs-Scoot-ka ήρθε να προστεθεί στην μακριά λίστα από ονόματα αεροπλάνων της εταιρείας που συνδέονται με τους προορισμούς που συνδέει και το όνομα της εταρείας. Για παράδειγμα ένα από τα αεροπλάνα της Scoot που πετάει για Ινδία λέγεται Kama-Scoot-Ra.
H θυγατρική της Singapore Airlines επέλεξε την Αθήνα ως πρώτο ευρωπαϊκό προσδιορισμό της (σ.σ. και τον πιο μακρινό της έως τώρα) καθώς έκρινε ότι υπήρχε κενό στην συγκεκριμένη αγορά. Όπως ανέφερε ο CEO της Scoot, Lee Lik Hsin το νέο δρομολόγιο ελπίζει να αποτελέσει τον νέο συντομότερο τρόπο διασύνδεσης της Ελλάδας τόσο με τον ελληνισμό της Αυστραλίας (σ.σ. όπου η Scoot πετάει στους βασικούς προορισμούς) όσο και με τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Το όραμά μας να υπηρετούμε και επιβάτες πέραν από την περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού γίνεται πραγματικότητα χάρη στο Mous-Scoot-Ka και τα υπόλοιπα 787 Dreamliners με κουκέτες πληρώματος που θα ενταχθούν στο στόλο μας φέτος. Η Scoot και η αδελφή αεροπορική εταιρεία Tigerair έχουν σήμερα ισχυρή παρουσία στην Ασία-Ειρηνικό με ένα δίκτυο 59 πόλεων σε 16 χώρες. Το εκτεταμένο αποτύπωμά μας στην περιοχή μάς εξασφαλίζει μια καλή βάση διασυνδεσιμότητας για να υποστηρίξουμε τις υπηρεσίες μεγάλων αποστάσεων και είμαστε ενθουσιασμένοι για τις ευκαιρίες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε με το διευρυμένο στόλο μας» συμπλήρωσε ο CEO της Scoot.
« Οι εκτεταμένες δυνατότητες του 787 Dreamliner με χαρακτηριστικά που προτιμούν οι επιβάτες όπως τα μεγάλα παράθυρα, τον καθαρότερο αέρα, καθώς και την απαράμιλλη απόδοση καυσίμων, επιτρέπουν στη Scoot να παραμείνει ένας στρατηγικός παίκτης της βιομηχανία των μεταφορών χαμηλού κόστους και να εγκαινιάσει νέα απευθείας δρομολόγια που θα είναι κερδοφόρα όπως η Σιγκαπούρη-Αθήνα», δήλωσε ο Dinesh Keskar, ανώτερος αντιπρόεδρος της Asia Pacific & India Sales, της Boeing Commercial Airplanes.
Η ανάπτυξη του στόλου αποτελεί μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής ανάπτυξης της Scoot. Μετά την ενσωμάτωση της Scoot με την Tigerair το Μάιο του 2016, οι δύο αεροπορικές εταιρείες εργάζονται από κοινού για τη λειτουργία των υπηρεσιών κάτω από ένα μόνο σήμα, αυτό της Scoot, και αναμένεται να ολοκληρώσουν αυτή τη διαδικασία κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017.