Smart4all: Πώς μια εταιρεία “κλειδώνει” τη διακίνηση του 15% των κινητών στην Ελλάδα

Διαβάζεται σε 5'
Smart4all: Πώς μια εταιρεία “κλειδώνει” τη διακίνηση του 15% των κινητών στην Ελλάδα
Smart4all

Η εταιρεία τα  τελευταία χρόνια ακολουθεί μια στρατηγική επέκτασης και συνεργασιών που την έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο δυναμικούς παράγοντες στην αγορά ειδικά στη διακίνηση προϊόντων τεχνολογίας από την Κίνα,

Επενδύοντας σε συνεργασίες με μικρά καταστήματα, αλλά και ερευνώντας ευκαιρίες για προϊόντα, που παράγονται στην Κίνα, σε ανταγωνιστικές τιμές, η Smart4all, εταιρεία εισαγωγής και προμήθειας smartphone και προϊόντων τεχνολογίας, έχει “κλειδώσει” μερίδιο 15% στη διακίνηση κινητών τηλεφώνων στην Ελλάδα, ενώ αναπτύσσεται και στην χονδρική εμπορία άλλων συσκευών για το σπίτι.

Είναι ενδεικτικό, ότι η εταιρεία από το 2018 μέχρι το 2024 συνεργάζεται σταθερά, με πάνω από 500 μικρά καταστήματα. “Είμαστε αυτοί που ενώνουμε δυνάμεις” τόνισε ανέφερε, ο Γιώργος Σμπήτας, Co-founder και αναπληρωτή Διευθυντής της εταιρείας, σε ενημέρωση δημοσιογράφων, πριν λίγες μέρες. Έτσι, όμως σταθεροποιεί τη βάση πελατών της ενώ έχει κι ανοιχτούς δρόμους για την προώθηση μιας ευρείας γκάμας προϊόντων, κάτι στο οποίο προσβλέπει.

Όπως ανέφερε, ο Γιώργος Σμπήτας, “το 2025 θα έχουμε νέες συνεργασίες. Θέλουμε να επεκταθούμε σε νέες αγορές”. “Ως μια  εταιρεία που ξεκίνησε στο κομμάτι της διανομής συσκευών κινητής τηλεφωνίας, έχουμε γαλουχηθεί στο κομμάτι της τεχνολογίας” συμπλήρωσε, σημειώνοντας ότι “σε νέα προϊόντα αναζητούμε αντικείμενα με overlap τεχνολογίας που περνάνε σε ένα  “έξυπνο” κομμάτι. Όχι περιφερειακά μόνο, αλλά και εργαλεία, αλλά και “λευκές” μικροσυσκευές”.

Με βάση τον κ. Σμπήτα, περίπου 10% κάθε χρόνο είναι περίπου ο στόχος ανόδου και αυτός που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια. “Δεν βασιζόμαστε στην επιτυχία ενός συνεργάτη, αλλά βλέπουμε ότι κάποιος κάνει κάθε φορά το step up” σημείωσε, αναφερόμενος, στην ευρεία γκάμα συνεργασιών που έχει χτίσει η εταιρεία.

Σε τρεις βάσεις, μάλιστα, όπως είπε κινείται η πορεία της ανάπτυξης της Smart4All. Αυτές είναι:

  • Το κομμάτι της κινητής με συνεργασίες με κατασκευαστές κινητής τηλεφωνίας. Το  κομμάτι, που έχει να κάνει με νέα προϊόντα που θα επιτρέψουν είσοδο σε νέες αγορές.  Π,.χ. Ρουμανία, Σκόπια Αλβανία. Μάλιστα, ο κ. Σμπήτας ανέφερε ότι η Smart4All έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της εκτός Ελλάδας, με ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές της Κύπρου και της Βουλγαρίας. Στην Κύπρο, η εταιρεία δημιούργησε ξεχωριστή εταιρεία, ενώ στη Βουλγαρία εργάζονται ήδη πέντε άτομα. Η συνεργασία με καταστήματα στην Αλβανία και στα Σκόπια έχει φέρει θετικά αποτελέσματα, και η εταιρεία προγραμματίζει να επεκταθεί και σε άλλες αγορές, αν τα έσοδα ξεπεράσουν ένα συγκεκριμένο επίπεδο. Ακόμα μια αγορά που «κοιτάζει» η εταιρεία είναι και αυτή της Ρουμανίας.
  • Και η σύζευξη των δύο, που μαζί θα βοηθήσουν την επέκταση σε νέες χώρες. “Προσπαθούμε να είμαστε εξωστρεφείς. Υπάρχουν προκλήσεις αλλά όσο παλεύουμε για την ανάπτυξη προσπαθούμε να έχουμε αποτελέσματα” τόνισε ο κ. Σμπήτας.

Στο μεταξύ, το 2020, η εταιρεία είχε έσοδα 32 εκατ. ευρώ, το 2022 αυτά ανέβηκαν στα 63 εκατ. ευρώ, λόγω των μαθητικών vouchers, και το 2023 έφτασαν τα 39 εκατ. ευρώ, ενώ το 2024 υπολογίζονται έσοδα 45 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας, όπως αναφέρθηκε, μια ανάπτυξη 10% κάθε χρόνο.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία τα  τελευταία χρόνια ακολουθεί μια στρατηγική επέκτασης και συνεργασιών που την έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο δυναμικούς παράγοντες στην αγορά ειδικά στη διακίνηση προϊόντων τεχνολογίας από την Κίνα, από όπου προέρχεται το 90% της γκάμας της.  Ενδεικτικά, όπως αναφέρθηκε, η συνεργασία με την Honor το 2018 αποτέλεσε την πρώτη κίνηση της εταιρείας στον τομέα των επενδύσεων στην τεχνολογία. Το 2020, η Smart4All προχώρησε, επίσης, σε μια σημαντική συμφωνία με τη Realme, φέρνοντας την εταιρεία στην ελληνική αγορά, που ήταν από τις πρώτες στην Ευρώπη που παρουσίασε τα προϊόντα της. Η Realme είναι πλέον ένας από τους βασικούς παίκτες στην ελληνική αγορά και αναμένεται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία.

Το 2020 η Smart4All ενισχύει τη συνεργασία της και με τη Lenovo για τα τάμπλετ, όπου μέσα στην περίοδο της πανδημίας, η εταιρεία κατέκτησε την κορυφή της ελληνικής αγοράς, εδραιώνοντας τη θέση της και σε άλλες αγορές του εξωτερικού.

Το 2021, η Smart4All συνεχίζει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της και να εισέρχεται σε νέες στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες όπως η King Smith και η Yeelight, που ειδικεύεται στον φωτισμό, συνεχίζοντας την ανάπτυξή της και διευρύνοντας τις δραστηριότητές της σε τομείς τεχνολογίας και καινοτομίας.

Μια από τις πιο στρατηγικές συνεργασίες της Smart4All ήρθε το 2022, με την OPPO, η οποία δεν είχε καθόλου παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά και πλέον, με τη στήριξη της Smart4All, ενισχύει τη θέση της στην περιοχή. Επίσης, το 2022 η εταιρεία διευρύνει τη συνεργασία της με τη Motorola και την Imilab, ενισχύοντας την γκάμα των προϊόντων της.

Το 2024, η συνεργασία με τη Lenovo επεκτείνεται, αυτή τη φορά στο πεδίο των αξεσουάρ, γεγονός που ενδυναμώνει τη θέση της Smart4All στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα