Στον κλάδο υγείας και ευεξίας εισέρχεται η Φουρλής το 2022

Στον κλάδο υγείας και ευεξίας εισέρχεται η Φουρλής το 2022
Shutterstock

Νέο λιανικό concept προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο του ο ελληνικός εμπορικός όμιλος, ο οποίος βρίσκεται σε τελικές διαπραγματεύσεις με ηγέτιδα ευρωπαϊκή εταιρεία.

Διείσδυση σε μια ισχυρά αναπτυσσόμενη αγορά, όπως αυτή των προϊόντων υγείας και ευεξίας, πραγματοποιεί ο όμιλος Φουρλή, φέρνοντας σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία ένα από τα ισχυρότερα λιανικά brands αυτής της κατηγορίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του NEWS 24/7, ο όμιλος που ήδη αναπτύσσει ως master franchise τόσο την ΙΚΕΑ, όσο και την Intersport σε Ελλάδα αλλά και τις όμορες αγορές, βρίσκεται στην τελική φάση διαπραγμάτευσης σύναψης αντίστοιχης συμφωνίας για το νέο κλάδο λιανικής που θα ενταχθεί στην ομπρέλα του.

Ειδικότερα, πρόκειται για εταιρεία που διαθέτει φυσικό και ηλεκτρονικό δίκτυο σε ολόκληρη την Ευρώπη, αλλά και παρουσία σε Ασία, Ινδία και Μέση Ανατολή. Στην γκάμα προϊόντων της συγκαταλέγονται όλες οι κατηγορίες (πλην φαρμάκων και ΜΗΣΥΦΑ) που συναντώνται στο κανάλι του σύγχρονου φαρμακείου, όπως βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, φυσικά καλλυντικά, ακόμη και οργανικά τρόφιμα και ποτά.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στην Ελλάδα η πρεμιέρα της νέας φίρμας θα γίνει μέσα στο 2022 από τον όμιλο Φουρλή, ο οποίος θα αναπτύξει αντίστοιχα omnichannel παρουσία με φυσικά σημεία πώλησης αλλά και ομώνυμο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η συμφωνία επεκτείνεται – κατά την πάγια στρατηγική του ομίλου- και στις αγορές ενδιαφέροντος του, όπως η Βουλγαρία και η Ρουμανία, αφήνοντας ωστόσο απέξω την Τουρκία αλλά και την Κύπρο, όπου σύμφωνα με πληροφορίες η ευρωπαϊκή φίρμα διαθέτει ήδη συμφωνία αντιπροσώπευσης με άλλο τοπικό όμιλο.

Σημειώνεται πάντως ότι τόσο διεθνώς όσο και στην εγχώρια αγορά τα προϊόντα υγείας και ευεξίας παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Με βάση τα πλέον πρόσφατα στοιχεία διαδικτυακών πωλήσεων (καθώς δεν υπάρχει οργανωμένη καταγραφή για τις πωλήσεις στα φυσικά δίκτυα), στο τρίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου Αυγούστου 2021, οι πωλήσεις των online φαρμακείων αυξήθηκαν κατά 27% (+31% ήταν στο εξάμηνο), σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), και ασφαλώς τα συνταγογραφούμενα, και άρα τα είδη που πωλούνται είναι κυρίως βιταμίνες, καλλυντικά, παραφαρμακευτικά και αναλώσιμα. Ειδικότερα, στο τελευταίο τρίμηνο οι κατηγορίες όπως τα συμπληρώματα διατροφής «έτρεξαν» με ρυθμό αύξησης των πωλήσεων κατά 37% σε αξία. Ακολούθησαν με +31% τα βρεφικά και παιδικά είδη, +23% τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% τα προϊόντα υγείας.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα