Τα δέκα κορυφαία brands που προτιμούν οι νέοι

Samsung, Nike αλλά και κάποια λιγότερα γνωστά στην Ελλάδα, βρίσκονται στο top 10
- 17 Ιουνίου 2016 07:01
Η νέα γενιά αποτελεί μια πολύ σημαντική ομάδα καταναλωτών.
Το διαφημιστικό πρακτορείο Moosylvania προχώρησε σε δημοσκόπηση σε πάνω από 3.500 νέους ηλικίας 20-35 ετών για να καταλήξει στα αγαπημένα τους brands.
Αυτές ήταν οι απαντήσεις τους για τα brands που προτιμούν περισσότερο:
10. NINTENDO
Έδρα: Κιότο, Ιαπωνία
Γιατί είναι δημοφιλές: Πολλοί “Millennials” αισθάνονται μια νοσταλγία προς τη Nintendo επειδή έπαιζαν τα παιχνίδια της, ως παιδιά. Αυτό τους έχει οδηγήσει στο να είναι πιστοί σε αυτή και στην ενήλικη ζωή τους. Το 2015 ήταν επίσης η 30η επέτειος του Super Mario, και το brand ενθάρρυνε τους χρήστες να συμμετάσχουν σε μια εκστρατεία με τίτλο «As Super Mario» επαναφέροντας τον αγαπημένο παιδικό βιντεο-ήρωα στο προσκήνιο.
9. WAL-MART
Έδρα: Bentonville, Αρκάνσας
Γιατί είναι δημοφιλές: Η Wal-Mart έδωσε στους εργαζομένους της αύξηση φέτος και έχει δεσμευτεί να υιοθετήσει πιο “ανθρώπινα” πρότυπα για το κρέας που πουλά. Άνοιξε επίσης μικρότερα καταστήματα που είναι πιο προσφιλή στους νέους σε σχέση με τα Supercenters, υιοθετώντας τα concept τύπου «Αγορά της γειτονιάς» και παντοπωλείου, που είναι πλέον πολύ ανταγωνιστικά. Η εφαρμογή για smartphones που έχουν σχεδιάσει βοηθά τους καταναλωτές να βρίσκουν προσφορές σε όλα τα καταστήματα.
8. GOOGLE
Έδρα: Menlo Park, Καλιφόρνια
Γιατί είναι διμοφιλές: Κυρίως οι εφαρμογές για smartphone της Google έχουν καταστεί ουσιώδεις για πολλούς νέους. Το Gmail είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλές. Η Google συνεχίζει να βρίσκει τρόπους για να είναι ένα μέρος της καθημερινής ζωής των χρηστών και να παραμένει στις πρώτες θέσεις όλων των target groups.
7. AMAZON
Έδρα: Σιάτλ, Ουάσιγκτον
Γιατί είναι δημοφιλές: Αυτό το έτος, η εταιρεία ξεκίνησε να προσφέρει υπηρεσίες παράδοσης εντός μιας ώρας και επέκτεινε τις δραστηριότητές παράδοσης σε παντοπωλείο της στη Νέα Υόρκη. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ένα νέο gadget το οποίο ονομάζεται Button Dash και θα καταστήσει ευκολότερη για τους καταναλωτές την παραγγελία ειδών οικιακής χρήσης. Η Amazon ακόμη, έχει συνδεθεί με το Twitter, γεγονός που την κάνει ακόμα πιο ελκυστική για τους νέους.