Τα σχέδια του ομίλου Σαράντη για την αγορά φαρμακείου

Τα σχέδια του ομίλου Σαράντη για την αγορά φαρμακείου
Καλλυντικά iStock

Δημιούργησε νέο ιδιοπαραγόμενο brand καλλυντικών που διεκδικεί διακριτή θέση στην αγορά δερμοκαλλυντικών φαρμακείου. Λανσάρισμα αρχικώς στην Ελλάδα και εξαγωγές σε επόμενη φάση στη ΝΑ Ευρώπη.

Είσοδο σε μια νέα κατηγορία προϊόντων αλλά και αγορά, όπως αυτή του φαρμακείου, όπου έως πρότινος είχε παρουσία με προϊόντα τρίτων, επιχειρεί ο ελληνικός όμιλος Σαράντη, λανσάροντας μόλις την περασμένη εβδομάδα το νέο brand δερμοκαλλυντικών Clinea.

Πρόκειται για μια σειρά καλλυντικών (καθαριστικά και κρεμικά προϊόντα), τα οποία αναπτύχθηκαν από τον όμιλο και παράγονται στο εργοστάσιο των Οινοφύτων, όπου ούτως ή άλλως ο όμιλος έχει μεταφέρει τον κύριο όγκο παραγωγής των υπόλοιπων κρεμικών προϊόντων του, όπως για παράδειγμα το brand Bioten. H συγκεκριμένη σειρά ωστόσο διαφοροποιείται από το υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, που διανέμεται στα κανάλια ευρείας διανομής (σούπερ μάρκετ και τμήματα ευρείας των μεγάλων αλυσίδων), καθώς επιδιώκει να διεισδύσει στην πιο premium αγορά του φαρμακείου, διεκδικώντας μερίδιο από μια πίτα 80 εκατ.ευρώ (όπως υπολογίζεται στην Ελλάδα).

Η Clinea σχεδιάστηκε επίσης ώστε να απαντήσει στην καταναλωτική ανάγκη για «καθαρά προϊόντα» και ως εκ τούτου παράγεται από βιώσιμες πρώτες ύλες. Επιπλέον, η σειρά εμπεριέχεται σε οικολογικές και επαναγεμιζόμενες συσκευασίες με ανταλλακτικές κάψουλες. Κάθε κάψουλα είναι 100% ανακυκλώσιμη, εξοικονομώντας το 87% της συσκευασίας με κάθε της αντικατάσταση, ενώ τα προϊόντα τα οποία δεν ξαναγεμίζουν είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, συμβάλλοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Η σειρά λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά, ωστόσο η ευρύτερη στρατηγική του ομίλου είναι να προωθήσει τη νέα γκάμα και στις υπόλοιπες αγορές δραστηριοποίησης του σε Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη σε βάθος χρόνου και εφόσον ωριμάσει η νέα επένδυση του.

Υπενθυμίζεται πως η διοίκηση του ομίλου έχει ευρύτατη παρουσία με θυγατρικές στην περιοχή και έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις μέσω εξαγορών, ενώ σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση διατηρεί ενεργό ενδιαφέρον για νέες επεκτάσεις. Στην παρούσα φάση όμως η διοίκηση έχει θέσει σε προτεραιότητα την ενσωμάτωση της πολωνικής Stella Pack, για την εξαγορά της οποίας αναμένει τις τελικές εγκρίσεις από τις αρχές ανταγωνισμού στις χώρες δραστηριότητας της εταιρείας, μέχρι το τέλος του α’ εξαμήνου του 2023.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος αναμένεται να ανακοινώσει στο προσεχές διάστημα αποτελέσματα για το 2022, έχοντας πετύχει κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου πωλήσεις 327,27 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 9,95%, με μειωμένα EBITDA κατά 8,32% στα 35,48 εκατ. ευρώ και περιθώριο EBITDA 10,84% από 13% στο εννεάμηνο του προηγούμενου έτους.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα