Το Public στο Golden Hall μεγαλώνει
Παρά την πανδημία που έπληξε ευθέως τον κλάδο της λιανικής, οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος, τόσο της Public, όσο και της MediaMarkt, δεκαπλασιάστηκαν μέσα στην καραντίνα.
- 29 Ιουνίου 2021 09:05
Διαρκείς επενδύσεις σε δίκτυο, αποθήκες αλλά και τεχνολογικές υποδομές πραγματοποιεί η αλυσίδα Public-MediaMarkt, παρά την πανδημία που έπληξε ευθέως τον κλάδο της λιανικής.
Μέσα στο 2020, τον πρώτο χρόνο μετά τη συγχώνευση της Public με την αλυσίδα MediaMarkt, πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις 15 εκατ.ευρώ, που κατευθύνθηκαν κυρίως στην ολοκλήρωση του νέου υπερσύγχρονου logistics center του ομίλου στην Ελευσίνα (22.000 τ.μ.) και στη δημιουργία ιδιόκτητου στόλου 25 αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση τόσο των φυσικών καταστημάτων όσο και της αυξανόμενης ζήτησης από το ηλεκτρονικό κανάλι.
Το 2021, ο όμιλος συνεχίζει να επενδύει με σκοπό την αναβάθμιση του δικτύου, προγραμματίζοντας επενδύσεις επίσης 15 εκατ.ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό εγκαινίασε και το νέο χώρο στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, όπου μετά την αποχώρηση του πολυκαταστήματος Notos Com, η Public επεκτάθηκε καλύπτοντας πλέον 3.200 τ.μ. Στο ανακαινισμένο κατάστημα –επένδυση 2 εκατ.ευρώ- εκτός από την κλασική γκάμα της Public με είδη τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, εμφανίζονται και νέες προϊοντικές κατηγορίες, «προίκα» από τη συγχώνευση με την MediaMarkt, όπως μικροσυσκευές. Συνολικά φιλοξενούνται 50.000 κωδικοί προϊόντων, και το νέο concept απηχεί το μοντέλο συνεργιών μεταξύ των δύο αλυσίδων.
Το νέο κατάστημα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (Pick Up Points), υποστηρίζει την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο αλλά και την υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας αυθημερόν από το κατάστημα (Same Day Store Pickup). Τέλος, εντός του καταστήματος ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο.
Επιπλέον, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.α.)
Επιπλέον, το κατάστημα διαθέτει τα χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να προσαρμόζεται στην εποχή και να απαντά στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Απόδειξη αποτελεί ότι στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, το κατάστημα φιλοξενεί ένα «γηπεδικό» καθιστικό με προβολείς, αυτοκόλλητο γρασίδι στο πάτωμα, κερκίδες- πολυθρόνες και τηλεόραση 85 ιντσών. Επιπλέον, διαθέτει αναγνωστήριο, χώρο εκδηλώσεων, kids’ area αλλά και gaming zone για τους λάτρεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στους χώρους του καταστήματος υπάρχουν, επίσης, δύο πρωτοποριακά Audio Rooms ενώ στο τμήμα βιβλίου οι επισκέπτες μπορούν να βρουν περισσότερους από 25.000 μοναδικούς τίτλους και την ψηλότερη βιβλιοθήκη στην Ελλάδα. Τέλος, στο σαλόνι που βρίσκεται στο ισόγειο του καταστήματος οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα σύντομο διάλειμμα από τις αγορές τους ή να περιμένουν με άνεση, όσο επισκευάζονται οι συσκευές τους.
Πέρα από το κατάστημα του Golden Hall, το οποίο αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ελλάδα, μετά τη ναυαρχίδα της αλυσίδας στο Σύνταγμα, η Public προγραμματίζει την επέκταση δύο καταστημάτων της στην Κύπρο, σε Λεμεσό και Λάρνακα, με ορίζοντα ανακαινισμένης λειτουργίας τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Παράλληλα, έχει ήδη προυπολογίσει δαπάνες 10 εκατ.ευρώ για το 2022, επενδύσεις στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της (η οποία αναμένεται να ανανεωθεί μέχρι τον Αύγουστο) αλλά και σε νέες επεκτάσεις του δικτύου της.
Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας, Ρόμπυ Μπουρλά, από τα 75.000 τ.μ. που ελέγχει σήμερα οι δύο αλυσίδες (Public και MediaMarkt), τα προσεχή χρόνια οι χώροι «μόνο θα αυξάνουν». Στο πλαίσιο αυτό προανήγγειλε πως ο όμιλος θα έχει θέση μέσα στοι νέο retail park που προγραμματίζεται να δημιουργηθεί από τον όμιλο Φουρλή, μέσα στην έκταση του Ελληνικού.
Ο κ. Μπουρλάς αναφέρθηκε επίσης στις καινοτομίες που εισάγει η Public – όπως η αυθημερόν παράδοση προϊόντων στον καταναλωτή- υπηρεσία που αναμένεται να αναπτύξει με συνεργάτες για ολόκληρο το δίκτυο της.
Παρά την αναταραχή που επέφερε η πανδημία, το 2020 ο όμιλος περιόρισε την πτώση πωλήσεων του σε μονοψήφιο ποσοστό, ενώ για το 2021 ο κ.Μπουρλάς εκτίμησε πως οι πωλήσεις (σύμφωνα και με τις μέχρι τώρα ενδείξεις) θα ξεπεράσουν το επίπεδο του 2019. Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος τόσο της Public όσο και της MediaMarkt δεκαπλασιάστηκαν μέσα στην καραντίνα, και σήμερα πλέον κινούνται στο 15%-20% των συνολικών πωλήσεων, ωστόσο εκτιμάται ότι η διείσδυση μπορεί να αγγίξει το 25% το 2022.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις