ΒΙΚΟΣ: Οι πρωτιές και το πλάνο για την επόμενη μέρα με “άρωμα Αιγαίου”
Διαβάζεται σε 5'![ΒΙΚΟΣ: Οι πρωτιές και το πλάνο για την επόμενη μέρα με “άρωμα Αιγαίου”](https://www.news247.gr/wp-content/uploads/2024/02/vikos-640x426.jpg)
Αύξηση κατά 12,5% σε σχέση με το 2023 στον κύκλο εργασιών κατέγραψε το 2024 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. (ΒΙΚΟΣ) με “μοχλό” τα εμφιαλωμένα νερά αλλά και την κατηγορία των αναψυκτικών. Εκρηκτική ανοδος 121,74% για το Βίκος Pink Grapefruit
- 08 Φεβρουαρίου 2025 11:10
Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά φυσικού μεταλλικού νερού “κλειδώνει” η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, έχοντας παράλληλα βάλει “πλώρη” για δυναμική ανάπτυξη και στον κλάδο των αναψυκτικών. Παράλληλα συνεχίζει δυναμικά τη στρατηγική της λανσάροντας νέα προϊόντα.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ που επικαλείται η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος κατέγραψε αύξηση 18,7%, με τον όγκο του να διαμορφώνεται στα 187.019.709 λίτρα το 2024 -από 157.520.558 λίτρα το 2023-, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο και συντοπίτη ανταγωνιστή της πίσω κατά 1,7 μονάδες, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς αντιπρόεδρος της εταιρείας μιλώντας σε δημοσιογράφους, στο περιθώριο της HORECA 2025.
Στο φόντο αυτό, με την ανάπτυξη των πωλήσεων, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα €127.198.774,32 εκ. το 2024 από €113.061.542,05 εκ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.
’Ετσι, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος, κατέκτησε την πρώτη θέση με εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 20,4% το 2024, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ, σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%* με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται σε 915.639.567 λίτρα το 2024, από 831.261.542 λίτρα το 2023, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ξεχώρισε με εκρηκτική αύξηση 18,7%*; με τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες. Σημειώνεται ότι το 2024 τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, που στο παρελθόν είχαν “πάρει κεφάλι” αναπτύχθηκαν με πολύ χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με το σύνολο της αγοράς.
Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα €127.198.774,32 εκ. το 2024 από €113.061.542,05 εκ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία, “η πρωτιά αυτή είναι το αποτέλεσμα της αδιαπραγμάτευτης εμπιστοσύνης των Ελλήνων καταναλωτών και της στρατηγικής προσήλωσης της εταιρείας σε καινοτομία και δυναμικές συνεργασίες. Από την πρώτη γουλιά που σηματοδοτεί την έναρξη της ημέρας, μέχρι τις απαιτητικές στιγμές της δουλειάς και τις ζεστές οικογενειακές συγκεντρώσεις, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος είναι η διαχρονική επιλογή των Ελλήνων. Η επιτυχία, του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Βίκος είναι πολλά περισσότερα από έναν αριθμό. Είναι η αναγνώριση της αφοσίωσης στην ποιότητα, στο υπεύθυνο επιχειρείν, στην προσφορά στην κοινωνία, στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού και στη δέσμευση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον“.
Οι κατηγορίες των αναψυκτικών
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Σεπετάς, η δυναμική ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην πρωτοκαθεδρία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού, αλλά σε άλλες κατηγορίες. Χαρακτηριστικά προτάσσεται το παράδειγμα της Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36%** το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%. Το προϊόν αυτό έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις στην αγορά των supermarkets, όπου η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%.
Παράλληλα, στην κατηγορία των Mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 121,74% το 2024 στην ανταγωνιστική κατηγορία των mixers. Με την αξεπέραστη φρεσκάδα και τη μοναδική, δροσερή γεύση του, έχει καθιερωθεί ως βασικό συστατικό για δροσιστικά και δημιουργικά cocktails.
Νέα προϊόντα
Συνεχίζοντας την πορεία καινοτομίας και την ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, με βάση τη διοίκηση, η μάρκα Βίκος παρουσίασε στη HORECA, το νέο της προϊόν, το Cool Tea, το οποίο, οπως αναφέρεται, έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις. Με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το Cool Tea προσφέρεται σε τρεις δροσερές και απολαυστικές γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη. Το προϊόν πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην ευεξία και την απόλαυση, μετατρέποντας κάθε γουλιά σε μια αναζωογονητική εμπειρία.
Παράλληλα ετοιμάζεται να λανσάρει άμεσα ένα Aegean Tonic, όπως ανέφερε ο κ. Σεπετάς, με στόχο και πάλι την αγορά εστίασης και βέβαια την προώθησή του μέσα από την ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των mixers και τα cocktails. Και βέβαια με “άρωμα” Αιγαίου, που δένει με τις νέες δυναμικές των mixologists.
Μοχλός η εστίαση
Τέλος, η μάρκα Βίκος, ποντάρει περαιτέρω στην ανάπτυξή της στην προώθηση των προϊόντων από τα κανάλια του food service, δηλαδή των εστιατορίων και ξενοδοχείων κτλ. στον στρατηγικό τομέα της HO.RE.CA. “Με σταθερές συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης, η εταιρεία καταφέρνει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς” αναφέρει η εταιρεία και σημειώνει με αιχμή τη νέα χρονιά ότι “η επιτυχία του 2024 είναι μόνο η αρχή. Η εταιρεία επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες, ενισχύει την παραγωγή της και δεσμεύεται για μια ακόμα πιο βιώσιμη και δυναμική πορεία. Το 2025 φέρνει μαζί του νέους ορίζοντες, γεμάτους προκλήσεις και ευκαιρίες. Με ξεκάθαρο όραμα και δυναμική στρατηγική, είμαστε έτοιμοι να το κατακτήσουμε, έχοντας ως σταθερό μας σύμμαχο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών”