Wolt Market: Ισχυρή ανάπτυξη στο online σούπερ μάρκετ
Στόχος η επέκταση στην ελληνική αγορά αλλά και η διεύρυνση του μεριδίου της με αύξηση του μέσου καταναλωτικού καλαθιού. Οι τιμές και οι σκέψεις για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
- 14 Δεκεμβρίου 2022 06:40
Διείσδυση στη “μεγάλη κατηγορία” του λιανεμπορίου, δύο μόλις χρόνια μετά την ίδρυση της επιχειρεί η Wolt Market, ομόσταβλη μεν με τη γνωστή πλατφόρμα παραγγελιών Wolt αλλά ανεξάρτητη ως εταιρική οντότητα.
Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα κ. Θ. Μπιλάλη στόχος της Wolt Market είναι πλέον να μεγαλώσει το μέσο καλάθι των πελατών της, ξεφεύγοντας από το μικρό ticket για είδη άμεσης ανάγκης ή της λογικής των καταστημάτων ευκαιρίας. Κατά τον ίδιο σήμερα, η αγοραστική συμπεριφορά των πελατών του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ της Wolt είναι μοιρασμένο 60% σε αγορές ευκολίας, ενώ το 40% πραγματοποιεί μεγαλύτερου όγκου και προγραμματισμένες αγορές.
Σημειώνεται πως η Wolt Market σε κάθε τρίμηνο λειτουργίας της καταγράφει σταθερά διψήφια αύξηση πωλήσεων, ενώ στο β’ εξάμηνο του 2022 εκτιμάται ότι θα εμφανίσει διπλάσια αύξηση πωλήσεων έναντι του α’ τριμήνου της χρονιάς. Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει τα αποτελέσματα της πρώτης εταιρικής της χρήσης για το 2021, η οποία ωστόσο αποτελεί σημείο εκκίνησης.
Η Wolt Market διαθέτει σήμερα 10 dark stores στην Ελλάδα (7 Αθήνα, 2 Θεσσαλονίκη, 1 στην Πάτρα), ενώ διαχειρίζεται επίσης 4 στην Κύπρο και 2 στη Μάλτα. Σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη για το 2023 προετοιμάζεται επέκταση με νέες υποδομές στις παραπάνω αγορές ενώ εξετάζεται και η πιθανότητα επέκτασης και σε άλλες πόλεις. Σημειώνεται δε ότι οι συνέργειες με την «αδελφή» πλατφόρμα της Wolt περιορίζονται στη χρήση της τεχνολογικής εφαρμογής του e-shop και στην εξυπηρέτηση από το δίκτυο μεταφορέων της, οπότε η όποια επέκταση της Wolt Market μοιραία θα ακολουθήσει.
Σημειώνεται ότι το φινλανδικό γκρούπ Wolt εξαγοράστηκε από την αμερικανική DoorDash, σε ένα deal ύψους 7 δισ. ευρώ, στα τέλη του 2021. Σήμερα η Wolt Market δραστηριοποιείται σε 21 αγορές, με την Ελλάδα να αποτελεί μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες, γεγονός που σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη ενδεχομένως να φέρει στη διεύθυνση της ελληνικής θυγατρικής και άλλη όμορη αγορά, πέραν της Κύπρου και της Μάλτας.
Το “καλάθι”
Ως γνωστόν η Wolt Market εισήλθε οικειοθελώς στο καλάθι του νοικοκυριού, ενώ προχώρησε σε μείωση τιμών για 1.500 κωδικούς της (από τους 4.000 περίπου που διαχειρίζεται σήμερα). Επίσης διατηρεί 300 κωδικούς προϊόντων σε προσφορά.
Δεδομένου ότι ο όγκος των προϊόντων της προέρχεται από επώνυμους προμηθευτές, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο δημιουργίας κατηγορίας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας προκειμένου να ανταποκριθεί στην καταναλωτική τάση και να συγκρατήσει το πελατολόγιο της.
Σημειώνεται δε ότι η εταιρεία προσφέρει έκπτωση 10% επίσης τελικής απόδειξης στους καταναλωτές που κάνουν pick up την παραγγελία τους.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις