Σε αυτό το “σουσάδικο” στο Μιλάνο όσο περισσότερους followers έχεις, τόσο πιο πολύ τρως
Η αλυσίδα εστιατορίων στην Ιταλία λανσάρει ένα νέο τρόπο να προμοτάρει τα πιάτα της, αλλά και να φέρει τους πελάτες στο κατάστημά της, καταργώντας τα χρήματα. Ινφλουένσερ όλου του κόσμου, ενωθείτε!
- 10 Οκτωβρίου 2018 18:02
Ακούγεται σαν οργουελικό δράμα ή ταινία επιστημονικής φαντασίας σε ένα διεστραμμένο μέλλον όπου η τεχνολογία έχει κυριαρχήσει επί της ανθρώπινης φύσης ή τα πιο ποταπά ένστικτα επιστρατεύονται ως μέσο χειραγώγησης και ταυτόχρονα θεάματος για τις μάζες. Πριν γίνουμε αφοριστικοί, απλά να δηλώσουμε πως η αλυσίδα εστιατορίων σούσι στην Ιταλία, επινόησε έναν τρόπο να προσελκύσει περισσότερους ινφλουένσερ του instagram στο κατάστημά της στο Μιλάνο και ως εκ τούτου, να δημιουργήσει τον απαραίτητο θόρυβο γύρω από το εστιατόριο.
Όπου ινφλουένσερ, βάλε ανθρώπους που έχουν ιδιαίτερα καλή σχέση με το instagram και ως εκ τούτου ακολουθούνται από χιλιάδες άλλους χρήστες με αποτέλεσμα να θεωρείται πως επηρεάζουν σημαντικά μεγάλο ποσοστό χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι κλίμακες του Instagram
Το “This Is Not A Sushi Bar” ανακοίνωσε σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα “Milano Today” πως λανσάρει ένα νέο τρόπο ανταμοιβής ανθρώπων με μεγάλη επιρροή στα social media. Συγκεκριμένα, έφτιαξε τρεις κλίμακες, σύμφωνα με τις οποίες, ένας ινσταγκράμερ μπορεί να απολαύσει δωρεάν το φαγητό του στο μιλανέζικο κατάστημα.
Από τις 15 Οκτωβρίου λοιπόν, όποιος χρήστης του instagram βρεθεί στο κατάστημα και διαθέτει από 1000 ως 5000 ακολούθους, θα μπορεί να παίρνει ένα πιάτο δωρεάν. Για χρήστες με ακολούθους μεταξύ 5 και 10.000 follower μπορεί να επιλέγει δύο πιάτα και τέσσερα αν ο λογαριασμός του απαριθμεί ακολούθους μεταξύ 10 και 50.000. Τέλος, αυτά γίνονται οκτώ για πελάτες με ακολούθους που κυμαίνονται μεταξύ 50 και 100 χιλιάδες και όλο το μενού αν διαθέτει πάνω από 100.000 follower.
Η μόνη προϋπόθεση για να συμβεί αυτό, εκτός φυσικά από το να είναι κανείς δημοφιλής στο instagram, είναι να αναρτήσει μια φωτογραφία από την επίσκεψή του στο εστιατόριο, συνοδευόμενη από το αντίστοιχο hashtag και mention.
Το πρώτο στο είδος του παγκοσμίως
Οι υπεύθυνοι της αλυσίδας περηφανεύονται πως είναι οι πρώτοι στον κόσμο που εισάγουν αυτή την καινοτομία σε μόνιμη βάση στα εστιατόριά τους. Το σύστημα επιβράβευσης με βάση την… δημοφιλία ενός στα social media είχε επινοηθεί και από ένα Pop Up εστιατόριο, το οποίο όμως στήθηκε για διαφημιστικούς λόγους και λειτούργησε για συγκεκριμένο διάστημα.
«Η ιδέα έχει δύο στόχους: Να τονώσει την κίνηση ντόπιων πελατών εντός του εστιατορίου, καθώς αυτό διαθέτει πελατολόγιο που παραγγέλνει κατά κύριο λόγο (σε ποσοστό 80% delivery) φαγητό στο σπίτι και να καταστήσει το μαγαζί μοναδικό, όχι στην Ιταλία» σημειώνει ο υπεύθυνος της αλυσίδας, που τονίζει πως για την ώρα το instagram point system θα λειτουργεί μόνο για το κατάστημα στο Μιλάνο.