Όταν ο Χρήστος Σπίρτζης έπαθε overdose αντιπολίτευσης

Όταν ο Χρήστος Σπίρτζης έπαθε overdose αντιπολίτευσης
Meeting of the cabinet council, in the Greek Parliament, Athens, Greece on September 25, 2015. / , , , 25 2015. SOOC

Με μια δήλωση που θα ζήλευε και ο αντιπρόεδρος του Εδεσσαϊκού, ο Χρήστος Σπίρτζης παρέδωσε μαθήματα αντιπολίτευσης και ξεκαθάρισε το τοπίο σχετικά με τα αεροδρόμια

Ο Χρήστος Σπιρτζης πήρε -κατά πως φαίνεται – στα σοβαρά και βαρέως το ενδεχόμενο από Δευτέρα η χώρα να έχει κανονική αξιωματική αντιπολίτευση. Στον όσο χρόνο του μένει αποφάσισε να κάνει όση αντιπολίτευση μπορεί.  Επανέφερε το θέμα-φετίχ των περιφερειακών αεροδρομίων και έπαθε overdose αντιπολίτευσης. Στην ίδια πρόταση, υποστήριξε τα κίνητρα των κινητοποιήσεων για να προσθέσει ωστόσο ότι οφείλουμε να τις ολοκληρώσουμε.

Πρόκειται για μια τακτική που έχει εγκαινιάσει ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ και λίγους μήνες. Υποστηρίζει τις κινητοποιήσεις ενάντια στις δικές του αποφάσεις. Ένα πέπλο μυστήριου καλύπτει πάντα  τις πραγματικές προθέσεις της αριστερής Κυβέρνησης. Οι μυημένοι μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τις “κινησεις-μάτ” που θα κάνει σε δεύτερο χρόνο η Κυβέρνηση  για να καταργήσει στην πράξη τις μνημονιακές υποχρεώσεις.

Μπορεί λοιπόν τα δάκρυα να στέγνωσαν -όπως και το μελάνι στη σύμβαση-, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στα στήθη του Χρήστου Σπίρτζη σιγοκαίει ο πόθος για ξεσηκωμό απέναντι στα κοράκια που θα πάρουν τα αεροδρόμιά μας. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ακόμη και όταν πρωτοστατούσε στο φαύλο ΠΑΣΟΚ, ριζοσπάστης υπήρξε.  “Πιστεύω ότι οι κινητοποιήσεις που κάνουν (σ.σ. οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ) είναι σε μια κατεύθυνση που κι εμείς πιστεύουμε”, δήλωσε χθες σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο”.

Οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ με τα αυτιά τους κολλημένα στα τραντζίστορ, κρεμόντουσαν από τα χείλη του Υπουργού. Απευθυνόμενος λοιπόν σ’ αυτούς πρόσθεσε: “από εκεί και πέρα γνωρίζουν, τα έχουμε πει χίλιες φορές, οι δεσμεύσεις που υπάρχουν σε σχέση με την συμφωνία που έγινε, είναι αυτά που έχουν επιβάλλει οι δανειστές για τις εννέα ιδιωτικοποιήσεις. Είναι στην λογική που ξεκίνησε το ΤΑΙΠΕΔ και η κυβέρνηση Σαμαρά με το δεύτερο μνημόνιο και οφείλουμε να προχωρήσουμε, να ολοκληρώσουμε αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις διαγωνιστικές διαδικασίες που υπήρχαν”.

Ο Υπουργός έδωσε πλέον άλλο νόημα στη φράση “και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ”. Συνεχίζει λοιπόν να επιχειρηματολογεί κατά της απόφασης που υποχρεώθηκε να συνυπογράψει. Επί της ουσίας, υποστηρίζει το αυτονόητο. Ότι δηλαδή τα αεροδρόμια μπορούν υπό συνθήκες να είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις. Αυτός είναι προφανώς ο λόγος για τον οποίο ενδιαφέρονται ξένοι επενδυτές. Διότι βλέπουν την προοπτική του κέρδους.

Αυτή την προοπτική την οποία το δημόσιο δεν μπορούσε να υλοποιήσει εδώ και δεκαετίες. Όχι μόνο στα αεροδρόμια αλλά πουθενά. Ο Σπίρτζης, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών που βρέθηκαν σε θέσεις ευθύνης, υποσχέθηκαν ότι θα τα κατάφερναν καλύτερα από τους προηγούμενους. Θα άλλαζαν τα ήθη του δημοσίου, θα σταματούσαν τις μικροκομματικές παρεμβάσεις και θα ανταγωνίζονταν στα ίσα τους ιδιώτες. Το ότι κάνεις δεν τα κατάφερε και σε κανέναν τομέα, αποτελεί καλό επιχείρημα για κάθε δύσπιστο. Άλλωστε ο ίδιος είχε χρόνο για να πείσει τους δανειστές περί του αντιθέτου ή ακόμη καλύτερα να βρει επενδυτές που θα έδιναν περισσότερα.

Είναι προφανές ότι άλλους εύκαιρους επενδυτές δεν βρήκε. Μ’ αυτούς θα πορευτεί, αλλά προκειμένου να κοιτάζει αμέτοχος παρεμβαίνει ταράζοντας τα νερά. Τα οφέλη είναι πολλαπλά. Διατηρείται στην Κυβέρνηση εφαρμόζοντας κάτι που λέει ότι δεν θέλει. Κλείνει το μάτι στους αριστερούς ψηφοφόρους (ή τουλάχιστον έτσι νομίζει) και ταυτόχρονα δηλώνει περίτρανα ότι ο Υπουργός είν’ εδώ και δεν θα αφήσει τη χώρα να γίνει αμέρικαν μπαρ. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε…

*Ο Σταμάτης Ζαχαρός είναι Αρθρογράφος του NEWS 247 και Σύμβουλος Έκδοσης της 24 MEDIA ( @SZacharos)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα