Τι βγήκε από τις Σπέτσες εκτός από πόζες και κουτσομπολιό;

Διαβάζεται σε 3'
Τι βγήκε από τις Σπέτσες εκτός από πόζες και κουτσομπολιό;
Τρίτη ημέρα εργασιών της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, στις Σπέτσες, Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024. (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI) Eurokinissi

Η τριήμερη συνεδρίαση της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ στις Σπέτσες δεν παρήγαγε κανένα ιδιαίτερο πολιτικό αποτέλεσμα. Σε τι χρειαζόταν λοιπόν;

Η πρόσκληση Κασσελάκη στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για τριήμερο στις Σπέτσες έγινε, όπως ανακοινώθηκε, για δύο λόγους.

Για να «συσφίξουν τις σχέσεις τους» και για να κάνουν «εισηγήσεις» οι βουλευτές σε θέματα αρμοδιότητάς τους, ώστε να αξιοποιηθούν στη συνολική πολιτική του κόμματος.

Βέβαια, δεν κάνεις μια μαζική πρόσκληση στο σπίτι σου μόνο για σύσφιξη σχέσεων, άλλωστε με τους περισσότερους δεν έχει πρόβλημα ο νέος αρχηγός. Οι «υπονομευτές» έχουν φύγει. Και οι ελάχιστες ενστάσεις που προβλήθηκαν ήταν μάλλον «επί της διαδικασίας».

Έτσι, πρέπει να δεχτούμε ότι η ουσία της «εργασίας» που παρουσιάστηκε στις κατ’ οίκον συνεδριάσεις βρίσκεται στην επιδίωξη να διαμορφωθεί κάποια συνεκτική πολιτική. Να βρουν κάτι νέο, που δεν έχουν βρει μέχρι τώρα ή να παρουσιάσουν καλύτερα τα παλιά.

Έγινε κάτι από τα δύο; ‘Η μήπως η όλη εικόνα συνετέθη από αναχωρήσεις και αφίξεις, με πλοίο της γραμμής ή με θαλάσσιο ταξί, από περιγραφές για «συνεδρίαση δίπλα στο αναμμένο τζάκι», από πληροφορίες για το μενού ή από την άφιξη στο εστιατόριο;

Καλά, θα μου πείτε, αυτά τα έλεγαν τα κανάλια, που προτάσσουν την εικόνα και το κουτσομπολιό. Σωστά. Αλλά τι έκαναν από τον ΣΥΡΙΖΑ για να μην κυριαρχήσει αυτή η εικόνα; Τροφοδότησαν τα μέσα ενημέρωσης με πολιτικό υλικό από όσα έγιναν εκεί; Μας είπαν για κάποια νέα και ρηξικέλευθη ιδέα ή πρόταση, που βγήκε από τις πολύωρες παρουσιάσεις; Έμαθε ο ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ κάτι που δεν ήξερε πριν από τη συνάντηση στο ωραίο νησί;

Ας αφήσουμε τα άλλα μέσα ενημέρωσης, μπορεί και να θέλουν να πλήξουν τον ΣΥΡΙΖΑ και τις «καινοτομίες» του νέου αρχηγού του. Αναζήτησα στα φιλικά προς τον ΣΥΡΙΖΑ μέσα ενημέρωσης κάτι άλλο. Και δεν βρήκα.

Για παράδειγμα, το ρεπορτάζ της «Αυγής» του Σαββάτου ήταν γεμάτο με φωτογραφίες από τις αφίξεις, με περιγραφές για το τι έγινε και θα γινόταν (πόσο κράτησε η συνεδρίαση της Παρασκευής, το δείπνο στην οικία Κασσελάκη, την ταβέρνα της επομένης και τα παρόμοια).

Οι δηλώσεις βουλευτών που παρατίθενται δεν λένε τίποτα το ουσιώδες. Αλλά και η «Αυγή» της Κυριακής υποβαθμισμένο έχει το θέμα, με έναν (άχρωμο) μικρό τίτλο στην πρώτη σελίδα. Φαίνεται ότι ούτε τα δικά τους μέσα τροφοδότησαν με πολιτικό υλικό.

Έτσι γεννιέται η εξής απορία. Οργάνωσαν όλο αυτό το ταξίδι, έγινε ντόρος για συνεδριάσεις με πλήθος εισηγήσεων εφ’ όλης της ύλης, με power point και άλλες μοντερνιές και ουδείς σκέφθηκε να θέσει το απλό ερώτημα: «Και τι θα βγάλουμε προς τα έξω, παιδιά; Τι θα πούμε στα μέλη και στους ψηφοφόρους μας, που δεν το έχουμε πει;».

Εκτός αν τα είπε όλα αυτή η πολύ… πρωτότυπη δήλωση του συμπαθούς Σωκράτη Φάμελλου: «Χρειάζεται κάθε άνθρωπος στην Ελλάδα να έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει το όνειρο του με τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες ευκαιρίες. Και γι’ αυτό χρειαζόμαστε τη βιώσιμη ανάπτυξη με κοινωνική δικαιοσύνη και μια δημοκρατική δίκαιη κοινωνία»!

Τι θα μείνει εντέλει από την εκδρομή στις Σπέτσες, εκτός από φωτογραφίες και πόζες; Ποια κομματική και πολιτική επιτυχία καταγράφηκε αυτό το ωραίο τριήμερο;

Ίσως η απάντηση να κρύβεται σ’ αυτήν την ατάκα του Γούντι Άλεν: «Το 80% της επιτυχίας είναι να κάνεις φιγούρα»…

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα