Μηχανή του χρόνου: Ο διασυρμός ενός sex symbol των ’20s. Κατηγορήθηκε για συνεύρεση με ζώα

Μηχανή του χρόνου: Ο διασυρμός ενός sex symbol των ’20s. Κατηγορήθηκε για συνεύρεση με ζώα

Το σύμβολο του σεξ που μπλέχτηκε σε πολλά ερωτικά σκάνδαλα, Η ηθοποιός Κλάρα Μπάου που η καριέρα της καταστράφηκε όταν κατηγορήθηκε σε μια δίκη ότι είχε κάνει σεξ ακόμη και με ζώα

Από τη mixanitouxronou.gr : Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, η Κλάρα Μπάου ήταν από τις πιο γνωστές ηθοποιούς του βωβού αμερικανικού κινηματογράφου. Της είχε δοθεί ο τίτλος «σύμβολο του σεξ» και βρισκόταν διαρκώς στο επίκεντρο της επικαιρότητας.

Δεν ήταν  το ταλέντο της που απασχολούσε τόσο πολύ τον τύπο, αλλά οι φήμες που διέρρεαν γύρω από το πρόσωπο της. Οι προκλητικές φωτογραφίσεις καθώς και τα ερωτικά σκάνδαλα ήταν συχνό φαινόμενο.

Οι πολλαπλοί μνηστήρες και ο διασυρμός στον τύπο

Η Μπάου θεωρείτο «ελαφρών ηθών» και είχε χαρακτηριστεί από τον τύπο «ιδιαιτέρως προκλητική». Το 1923 είχε τρεις διαφορετικούς αρραβωνιαστικούς: Γκίλμπερτ Ρόλαντ, Βίκτορ Φλέμινγκ και Χάρι Ρίτσμοντ. Ταυτόχρονα με τους μνηστήρες, η ηθοποιός διατηρούσε και ερωτική σχέση με το γιατρό Γκάρι Κούπερ, ο οποίος εκτός των άλλων ήταν και παντρεμένος. Η σύζυγος του γιατρού έβγαινε στα μέσα ενημέρωσης και επιβεβαίωνε το γεγονός. Δεν προσφωνούσε τη Μπάου με το όνομα της, αλλά την αποκαλούσε ‘’το τρίτο πρόσωπο’’ και ‘’η άλλη γυναίκα’’.

 

Μέχρι το 1929, οι φήμες γύρω από την προσωπική ζωή της γνωστής ηθοποιού έδιναν κι έπαιρναν. Η Μπάου περνούσε δύσκολα. Οι εραστές και ο διασυρμός την είχαν κουράσει, ο βωβός κινηματογράφος όδευε προς τη δύση του και αντιμετώπιζε προβλήματα με την εταιρεία Paramount που συνεργαζόταν. Βρισκόταν σε πολύ δυσάρεστη θέση και τα νεύρα της είχαν κλονιστεί.

Ο έρωτας της ηθοποιού για το Ρεξ Μπελ και οι προστριβές με τη Ντέιζι Ντεβό

Τότε στη ζωή της μπήκε ο Ρεξ Μπελ, τον οποίο ερωτεύτηκε παράφορα. Υπήρχε μόνο ένα πρόβλημα. Η γραμματέας της Μπάου, Ντέιζι Ντεβό, δεν συμπαθούσε καθόλου τον Μπελ. Το ίδιο και εκείνος. Το μόνο που επιθυμούσαν και οι δύο ήταν να αποτελούν μέρος της ζωής της. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργούνται συχνά ξεσπάσματα ζήλιας και από τις δύο πλευρές. Το 1930, η Ντεβό άνοιξε έναν ‘’ειδικό τραπεζικό λογαριασμό’’, όπου κατατίθεντο οι επιταγές της Μπάου και διαχειριζόταν εκείνη. Ο Μπελ από την αρχή εξέφρασε τις ανησυχίες του, αλλά η Μπάου δεν έδωσε σημασία. Δεν πίστευε ποτέ ότι η επί τόσα χρόνια συνεργάτης της θα μπορούσε να τη βλάψει.

Οι κατηγορίες για κλοπή εις βάρος της Ντεβό και η δικαστική διαμάχη

Η ηθοποιός όμως, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα έφτασε στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. Ο Μπελ κατηγόρησε ανοιχτά τη γραμματέα για υπεξαίρεση μεγάλων χρηματικών ποσών και την απέλυσε. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Ντεβό ζήτησε αποζημίωση. Ο Μπελ ερμήνευσε το γεγονός ως εκβιασμό και ειδοποίησε την αστυνομία. Η Ντεβό συνελήφθη και οδηγήθηκε στον ανακριτή, όπου και παρέμεινε επί 27 ώρες. Δεν δέχτηκε τις κατηγορίες, ενώ διαβεβαίωνε για την αθωότητα της. Έμεινε στη φυλακή χωρίς να της δοθεί η ευκαιρία να έρθει σε επαφή με συνήγορο υπεράσπισης.

 

Όταν αφέθηκε ελεύθερη λίγες ημέρες αργότερα, έκανε μήνυση στη Γενική Εισαγγελία του Λος Άντζελες για παράνομη κράτηση. Η Εισαγγελία ανταπέδωσε κατηγορώντας τη για 37 υποθέσεις ληστείας. Στη δίκη, η Ντεβό απαλλάχτηκε από τις 36 κατηγορίες. Κρίθηκε ένοχη μόνο για μια, εκείνη της Μπάου. Όπως αποδείχτηκε, η Ντεβό είχε υπεξαιρέσει μια επιταγή 825 δολαρίων από την ηθοποιό για να πληρώσει τους φόρους που χρωστούσε. Καταδικάστηκε σε φυλάκιση 18 μηνών.

Ο διασυρμός της Κλάρα Μπάου

 Εκείνη που τιμωρήθηκε περισσότερο, όμως, ήταν η Μπάου. Κατά τη διάρκεια της δίκης, η Ντεβό έβγαλε όλα τα άπλυτα της πρώην εργοδότριας της στη φόρα. Το ακροατήριο έμεινε με το στόμα ανοιχτό όταν άκουσε πως η Μπάου, εκτός από τους πολλούς ερωτικούς συντρόφους που είχε, ήταν αλκοολική και τζογαδόρος. Την επόμενη μέρα, η εφημερίδα «The Coast Reporter» δημοσίευσε κάποιες μάλλον τραβηγμένες ιστορίες. Υποστήριζε ότι η ηθοποιός είχε εθιστεί σε ναρκωτικά, ενώ είχε κάνει σεξ με όλους τους παίκτες μιας ομάδας ποδοσφαίρου, με γυναίκες, ακόμα και με σκύλους.

Η φήμη της Μπάου είχε καταστραφεί ανεπανόρθωτα. Η κοινή γνώμη δήλωνε συγκλονισμένη και απογοητευμένη. Η ηθοποιός χαρακτηρίστηκε «ανήθικη», παρά το γεγονός ότι τα δημοσιεύματα δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ.

Η διάλυση του συμβολαίου της Μπάου με τη Paramount και ο γάμος της με το Ρεξ Μπελ

Η Paramount βρέθηκε σε αδιέξοδο και δεν ήξερε πως να χειριστεί την κατάσταση. Ένα ήταν σίγουρο. Η Μπάου δεν θα μπορούσε πλέον να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες. Η εταιρεία όχι μόνο ακύρωσε το συμβόλαιο της, αλλά παρακράτησε και χρήματα που της ανήκαν.

 

Η Μπάου έμεινε καταρρακωμένη και απένταρη. Για να κατευνάσει λίγο τα πνεύματα παντρεύτηκε τον Μπελ και απέκτησαν δύο παιδιά. Το 1934 επανήλθε στον κινηματογράφο. Πρωταγωνίστησε σε 2 ταινίες της εταιρείας Fox Pictures, που απέσπασαν θετικές κριτικές και έγιναν επιτυχίες. Παρόλα αυτά, οι μνήμες του παρελθόντος δεν την άφηναν να ξεχάσει και να προχωρήσει στη ζωή της.

Ο πρώην αρραβωνιαστικός της, Γκίλμπερτ Ρόλαντ, δεν την είχε ξεπεράσει και της έστελνε ερωτικά γράμματα, σε  μια περίοδο που ο γάμος της πήγαινε από το κακό στο χειρότερο. Η Κλάρα Μπάου δεν πήρε ποτέ διαζύγιο από το σύζυγό της. Παρέμεινε στο πλευρό του, ενώ εγκατέλειψε την υποκριτική για χάρη των παιδιών της. Ο Γκίλμπερτ Ρόλαντ έπαψε να της στέλνει ερωτικές επιστολές όταν εκείνη πέθανε από καρδιακή προσβολή το Σεπτέμβριο του 1965.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:

Το «άγαλμα της λίμπιντο». Μέι Γουέστ, η ηθοποιός που φυλακίσθηκε γιατί έπαιξε τον ρόλο της πόρνης και ήταν πηγή έμπνευσης για τον Νταλί. Υπερασπίστηκε έντονα τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων
Πωλείται σε πλειστηριασμό, το περίστροφο με το οποίο ο Βερλαίν τραυμάτισε τον ερωτικό του σύντροφο, Αρθούρο Ρεμπώ, το 1873 στις Βρυξέλλες

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα