Attica Group: Έβγαλε 10 ερωταπαντήσεις 24 ώρες μετά τον φόνο του Αντώνη – Τι ισχυρίζεται

Attica Group: Έβγαλε 10 ερωταπαντήσεις 24 ώρες μετά τον φόνο του Αντώνη – Τι ισχυρίζεται
Το πλοίο Blue Horizon INTIME NEWS

Σε ποιους ρίχνει την ευθύνη η Attica Group για όσα συνέβησαν στο Blue Horizon και οδήγησαν στη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη.

Με την οργή να “βράζει” για τον τραγικό θάνατο του 36χρονου Αντώνη στο Blue Horizon, η πλοιοκτήτρια εταιρία Attica Group προέβη το βράδυ της Τετάρτης (06/09) σε μια πρωτότυπη, αν μη τι άλλο, κίνηση, δίνοντας non paper με ερωταπαντήσεις για το απάνθρωπο περιστατικό το προηγούμενο βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά.

Σε αυτές τις 10 ερωτήσεις – απαντήσεις, η εταιρία ούτε λίγο ούτε πολύ “δείχνει” ως υπεύθυνους όλους τους άλλους εκτός από την ίδια. Τον πλοίαρχο για το ότι δεν σταμάτησε το πλοίο αμέσως μετά την πτώση του 36χρονου στη θάλασσα από τα σπρωξίματα μέλους του πληρώματος και για τη μη τήρηση των πρωτοκόλλων ασφαλείας. Τα εμπλεκόμενα μέλη του πληρώματος που δεν βοήθησαν τον 36χρονο όταν τον έριξαν στο νερό. Το Λιμενικό για την καθυστέρηση επιστροφής του πλοίου στον Πειραιά.

Όπως ενημερώνει επίσης, η απαγόρευση εισόδου του θύματος πάρθηκε για λόγους ασφαλείας…

Να θυμίσουμε ότι σε βάρος του καπετάνιου, του αξιωματικού καταστρώματος, του ύπαρχου και ενός ακόμα μέλους του πληρώματος ασκήθηκε ποινική δίωξη κακουργηματικού χαρακτήρα και πρόκειται να απολογηθούν το ερχόμενο Σάββατο.

Αναλυτικά, όσα υποστηρίζει η εταιρεία

Γιατί ο πλοίαρχος έβγαλε ανακοίνωση ότι το πλοίο πρέπει να καθυστερεί λόγω συμβάντος για το οποίο δεν ευθύνεται το πλοίο;

Η ανακοίνωση που αποδίδεται στο Blue Horizon, και στην οποία φέρεται να ειπώθηκε πως δεν ευθύνεται το πλοίο για το συμβάν στο λιμάνι του Πειραιά δεν έγινε από το Blue Horizon. Η ανακοίνωση έγινε από το παρακείμενο πλοίο ΕΛΥΡΟΣ, το οποίο πήρε εντολή από τις Λιμενικές Αρχές να παραμείνει στο λιμάνι.

Γνώριζε ο καπετάνιος τι συνέβαινε στον καταπέλτη; Γιατί δεν σταμάτησε αμέσως το πλοίο και γιατί δεν ρίχτηκε σωσίβιο με σχοινί ή άλλο μέσο προκειμένου να διασωθεί;

Την ώρα που έδωσε την εντολή απόπλου δεν υπήρχε συμβάν στον καταπέλτη. Στη συνέχεια, αντελήφθη άνθρωπο να πέφτει στη θάλασσα από την κάμερα της Γέφυρας. Ήταν λανθασμένες και η εκτίμηση και η απόφαση του πλοιάρχου και μάλιστα έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με την εκπαίδευση που έχει λάβει και την πάγια ναυτική πρακτική.

Τι προβλέπουν τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον απόπλου του πλοίου; Τηρήθηκαν;

Τα πρωτόκολλα ασφαλείας και οι διαδικασίες της εταιρείας σύμφωνα με τη νομοθεσία και τον κώδικα ασφαλούς διαχείρισης προβλέπουν πριν την απόδεση του πλοίου, το κλείσιμο όλων των εξωτερικών ανοιγμάτων συμπεριλαμβανομένου και του καταπέλτη. Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι προβλεπόμενες διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν.

Ποιοι έπρεπε να αντιδράσουν άμεσα όταν έπεσε άνθρωπος στη θάλασσα;

Πέραν του Πλοιάρχου, όλα τα εμπλεκόμενα μέλη του πληρώματος τα οποία είχαν οπτική επαφή με συμβάν.

Γιατί απαγορεύτηκε η είσοδος στο θύμα αφού είχε ήδη ανέβει στον καταπέλτη και ο κίνδυνος ήταν άμεσος;

H απαγόρευση εισόδου του θύματος έγινε με απόφαση Υπάρχου, για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο ήταν σε διαδικασία απόπλου και η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί. Η βίαιη απώθηση του δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση και για κανέναν λόγο.

Είχε εισιτήριο το θύμα;

Ναι, είχε εισιτήριο και είχε επιβιβαστεί νωρίτερα στο πλοίο.

Τι ώρα ακριβώς απέπλευσε το πλοίο και τι ώρα ήταν προγραμματισμένο να αποπλεύσει; Έφυγε νωρίτερα ή είχε καθυστέρηση;

Η προγραμματισμένη αναχώρηση ήταν στις 21:00 και το πλοίο αναχώρησε 21:13.

Διεξάγει η εταιρεία τη δικιά της εσωτερική έρευνα και αν ναι πότε ξεκίνησε αυτή και τι έχει δείξει μέχρι στιγμής;

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει τη διαδικασία έρευνας αμέσως μετά το συμβάν συλλέγοντας στοιχεία. Η έρευνα είναι σε εξέλιξη.

Γιατί το πλοίο χρειάστηκε 42 ολόκληρα λεπτά για να επιστρέψει στον Πειραιά;

Αναμένουμε πληροφόρηση από το Λιμενικό σχετικά με αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση. Διερευνάται σε συνεργασία με τις Αρχές.

Ο Πλοίαρχος είχε προϋπηρεσία και εμπειρία;

Ο συγκεκριμένος Πλοίαρχος είναι διπλωματούχος πλοίαρχος από το 2015. Υπηρετεί στην εταιρεία μας 44 μήνες. Υπηρέτησε 41 μήνες ως Ύπαρχος στην εταιρεία, τους 39 από τους οποίους στο Blue Horizon. Από τον Ιούλιο του 2023 έχει αναλάβει καθήκοντα Πλοιάρχου στο συγκεκριμένο πλοίο.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα