Η Ελλάδα των μοναδικών υπαίθριων δραστηριοτήτων
Η Marketing Greece αποκαλύπτει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τον κόσμο των Outdoor Activities στους ελληνικούς προορισμούς όλο τον χρόνο.
- 14 Φεβρουαρίου 2021 17:07
Το έχω γράψει αρκετές φορές: η Ελλάδα δεν είναι μόνο «ήλιος και θάλασσα». Ναι, αυτό το σλόγκαν θα κυριαρχεί και θα μας συντροφεύει τουριστικά στο διηνεκές, ωστόσο η Ελλάδα έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει στους επισκέπτες της, αλλά και στους ίδιους του πολίτες της.
Το απεριόριστο πολιτιστικό απόθεμα, η λαχταριστή γαστρονομία, η ζηλευτή φύση, ο θαυμάσιος ορεινός όγκος της, είναι χαρακτηριστικά που όλα μαζί συνθέτουν ένα μωσαϊκό ανεκμετάλλευτων χαρακτηριστικών, πάνω στα οποία μπορεί να βασιστεί το τουριστικό προϊόν του σήμερα και κυρίως του αύριο.
Η Marketing Greece, η μ κερδοσκοπικό εταιρεία που έχει συμβάλλει -σε μεγάλο βαθμό- στην προώθηση της Ελλάδας διεθνώς, ήδη έχει ξεκινήσει να προβάλλει μια νέα καμπάνια, που αυτή τη φορά έχει ως θέμα τις μοναδικές υπαίθριες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να απολαύσει, όλο το χρόνο.
Και δεν αφορά μόνο τους ξένους επισκέπτες, που έρχονται να γνωρίσουν την πατρίδα μας, αλλά και τους Ελληνες που έμαθαν για πολλά χρόνια, ότι ένα τριήμερο κάπου, είναι το σε ποια ταβέρνα θα καταλήξουν το βράδυ.
Στόχος της καμπάνιας Outdoor Activities, είναι να τοποθετήσει την Ελλάδα στον χάρτη της συνεχώς αυξανόμενης τάσης για υπαίθριες δραστηριότητες και να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις του ταξιδιώτη, ο οποίος επηρεασμένος από το καινούριο περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί, αλλάζει πλέον συνήθειες και αναδιαμορφώνει τις επιλογές του.
Στο προσκήνιο των νέων συνηθειών πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει η ανάγκη να νιώθει κανείς ασφαλής, διατηρώντας ταυτόχρονα τις κοινωνικές αποστάσεις και διεκδικώντας περισσότερο «χώρο» για τον ίδιο και τον συνταξιδιώτη του. Παράλληλα, η επαφή με τη φύση επαναξιολογείται δίνοντας βαρύτητα στα θετικά συναισθήματα που αυτή προκαλεί όπως η ευτυχία, η χαρά και η ελευθερία. Το ενδιαφέρον για το adventure travel αυξάνεται συνεχώς, ενώ η αναζήτηση εμπειριών που αναδεικνύουν το τοπικό στοιχείο συνεχίζουν να αποτελούν ζητούμενο.
Με τα Outdoor Activities να απαντούν στις επιθυμίες του ταξιδιώτη – που αποτυπώνεται στις διεθνείς τάσεις καθώς και στον πολύτιμο εμπλουτισμό της θεματολογίας των Ελλήνων που προσφέρουν υπαίθριες δραστηριότητες, οι οποίοι απαντώντας σε σχετικό ερωτηματολόγιο της Marketing Greece ανέπτυξαν το μεγάλο εύρος του προϊόντος και την προοπτική του στην Ελλάδα – η εταιρεία δίνει έμφαση το 2021 στις υπαίθριες δραστηριότητες και προσκαλεί το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό σε ένα υπαίθριο φεστιβάλ δράσης και χαλάρωσης.
Η καμπάνια Outdoor Activities, θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο και με όχημα το cinematic video «Greece / Apassion for the great outdoors», αναδεικνύει το πλήθος των δραστηριοτήτων που προσφέρει η Ελλάδα όλο τον χρόνο, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα το μεγαλείο της φύσης των νησιών, των βουνών και της ενδοχώρας της. Εντυπωσιακά πλάνα με στιγμές ηρεμίας και αναζωογόνησης στην ελληνική φύση που αποτυπώνουν την προετοιμασία και ανυπομονησία για τις δραστηριότητες, δίνουν τη σκυτάλη στον ενθουσιασμό και τη διασκέδαση που πηγάζουν από τη δράση, και κλείνουν με το συναίσθημα της απόλαυσης και της γλυκιάς εκείνης κούρασης που νιώθει κανείς μετά από μία έντονη μέρα στη φύση.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας έχει σχεδιαστεί μια στοχευμένη σελίδα στο διαδίκτυο (https://www.discovergreece.com), που αναλαμβάνει να ξεναγήσει τον ταξιδιώτη στον κόσμο των ελληνικών outdoor activities μέσα από πρωτότυπο οπτικοακουστικό περιεχόμενο, Experience Articles, Best Of Lists και Cover Stories. Ενώ το UGC Gallery εμπλουτίζεται με Call To Action button που οδηγεί τον χρήστη στους παρόχους που προσφέρουν τις δραστηριότητες.
Δείτε το video
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr