Αεροπορική βγάζει από το μενού της το διασημότερο γεύμα της λόγω… αναταράξεων
Διαβάζεται σε 3'Αν μετά τις 15 Αυγούστου βρεθείτε στην οικονομική θέση αεροπορικής εταιρείας και περιμένετε να σας προσφέρουν ένα συγκεκριμένο γεύμα, τότε θα απογοητευτείτε.
- 01 Αυγούστου 2024 17:39
Μία από τις υπηρεσίες που κάνει τις αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο να ξεχωρίζουν είναι μεταξύ άλλων και τα γεύματα που προσφέρουν στους επιβάτες τους -ειδικά στις πολύωρες πτήσεις, που περιλαμβάνουν παραπάνω από ένα σερβιρίσματα-, τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις προετοιμάζονται από διακεκριμένους σεφ εν πτήσει.
Ορισμένα γεύματα ή σνακ αποτελούν σήμα κατατεθέν για τις αεροπορικές εταιρείες, όπως για παράδειγμα τα στιγμιαία noodles που σερβίρονται στις πτήσεις της Korean Air για περισσότερα από 25 χρόνια.
Αν όμως τύχει και ταξιδέψετε με τη συγκεκριμένη αεροπορική μετά τις 15 Αυγούστου, το συγκεκριμένο γεύμα θα λείπει από το μενού, λόγω… αναταράξεων.
Συγκεκριμένα, από τις 15 Αυγούστου και μετά, ο αερομεταφορέας θα σταματήσει να σερβίρει τα νουντλς Shin Ramyun στους επιβάτες της οικονομικής θέσης, εξηγώντας πως αυξημένος πια κίνδυνος μεγάλων αναταράξεων, οι στενοί διάδρομοι και οι επιβάτες που κάθονται κοντά ο ένας στον άλλον, πιθανόν να ευθύνονται για συχνότερα “περιστατικά εγκαυμάτων”.
Δεν θα ισχύει το ίδιο όμως για τους επιβάτες της business και της πρώτης θέσεις, καθώς θα μπορούν να απολαύσουν τα αγαπημένα τους noodles ενώ πετάνε σε ύψος χιλιάδων ποδιών.
Το συγκεκριμένο γεύμα είναι εδώ και καιρό το αγαπημένο των επιβατών και κάτι για το οποίο ο αερομεταφορέας είναι ευρέως γνωστός. Πολλοί μάλιστα επαινούν το γεγονός ότι διατίθεται δωρεάν κατόπιν αιτήματος.
Σε ανακοίνωσή του, ο αερομεταφορέας ανέφερε ότι από το 2019 ο αριθμός των αναταράξεων που σημειώθηκαν στις πτήσεις του διπλασιάστηκε και αυτός είναι ίσως και ο λόγος που αποφασίστηκε να βγει εκτός μενού, αφού στην οικονομική θέση σερβίρονται πολλές μερίδες noodles και σχεδόν όλες μαζί, οπότε “ο κίνδυνος εγκαυμάτων είναι μεγαλύτερος”. Όμως, στη business και την πρώτη θέση τα γεύματα μεταφέρονται μεμονωμένα στους επιβάτες, μειώνοντας την πιθανότητα να χυθούν σε περίπτωση αναταράξεων, δήλωσε ο αερομεταφορέας.
Μέχρι τώρα, ο κορεατικός αερομεταφορέας παρείχε στους επιβάτες των μεγαλύτερων διαδρομών τα noodles δωρεάν, τα οποία όμως πλέον θα αντικατασταθούν από σάντουιτς, corn dogs και πίτσα.
Η απόφαση αυτή προκάλεσε μεγάλη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ορισμένους χρήστες να εκφράζουν την ανακούφισή τους και άλλοι να επισημαίνουν ότι ο αερομεταφορέας εξακολουθεί να σερβίρει άλλα είδη που θα μπορούσαν να προκαλέσουν εγκαύματα σε περίπτωση αναταράξεων.
“Ο καφές και το τσάι δεν είναι ζεστά;”, αναρωτήθηκε ένας χρήστης, σε αντίθεση με έναν άλλον που χαρακτήρισε “πολύ καλή” την απόφαση, λέγοντας ότι πάντα είχαν “άγχος” ότι θα ζεματιστούν. Κάποιος άλλος χρήστης δήλωσε ότι ήλπιζε ότι τα noodles θα απομακρύνονταν κάποια στιγμή “λόγω της μυρωδιάς”.
Η Korean Air δήλωσε ότι “θα συνεχίσει να αναζητά μεθόδους εξυπηρέτησης που είναι ασφαλείς, αυξάνοντας παράλληλα την ευκολία και την ικανοποίηση των πελατών” της.
Και άλλες αεροπορικές εταιρείες έχουν λάβει αντίστοιχες αποφάσεις, με τελευταία τη Singapore Airlines, η οποία νωρίτερα φέτος, δήλωσε ότι θα σταματήσει να σερβίρει ζεστά ροφήματα και γεύματα κατά τη διάρκεια αναταράξεων στο πλαίσιο μιας “πιο προσεκτικής προσέγγισης“.
Οι αναταράξεις είναι το πιο απρόβλεπτο από όλα τα καιρικά φαινόμενα κατά τη διάρκεια μίας πτήσης, με τα πιο σοβαρά περιστατικά να γίνονται όλο και πιο πιθανά με την κλιματική αλλαγή, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.