Αντιδράσεις για το φιλί δυο αντρών σε διαφήμιση: “Προσβάλλουν το Πάσχα”

Αντιδράσεις για το φιλί δυο αντρών σε διαφήμιση: “Προσβάλλουν το Πάσχα”

Η Cadbury ενόψει της 50ης επετείου του σοκολατένιου αυγού της και του Πάσχα, δημιούργησε ένα συμπεριληπτικό διαφημιστικό σποτ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα αντιδράσεις και συλλογή υπογραφών για την κατάργησή του.

Η Cadbury, με αφορμή τα 50α “γενέθλια” του πασίγνωστου σοκολατένιου αυγού της, Creme Egg, κυκλοφόρησε μία διαφήμιση, ενόψει της πιο εμπορικής περιόδου του που είναι το Πάσχα.

Η βρετανική εταιρία σοκολατοποιίας συμπεριέλαβε στο διαφημιστικό σποτάκι αρκετούς ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών, εθνοτήτων και σεξουαλικών προσανατολισμών, στο πλαίσιο της ανάδειξης των άπειρων παραλλαγών και τρόπων να καταναλώσει κανείς το Creme Egg. Αυτό θα ήθελε η εταιρεία να είναι το μήνυμα που θα περάσει σε όλους, ωστόσο στιγμιότυπο ενός ομόφυλου ζευγαριού ανδρών να μοιράζεται την σοκολάτα, εν είδη φιλιού, ξεσήκωσε αντιδράσεις.

Τουλάχιστον 43.000 άνθρωποι ενοχλήθηκαν ή προσβλήθηκαν και προχώρησαν σε ένα διαδικτυακό κάλεσμα συλλογής υπογραφών για την κατάργηση του διαφημιστικού σποτ.

“Επιλέγοντας ένα ομόφυλο ζευγάρι, η Cadbury ξεκάθαρα ελπίζει να προκαλέσει αντιπαράθεση και να διαφύγει της αρνητικής κριτικής. Γνωρίζει καλά την θρησκευτική σημασία του Πάσχα και προσβάλλει τα μέλη της χριστιανικής κοινότητας στη διάρκεια της πιο σημαντικής γιορτής στο ημερολόγιό τους” επισημαίνει η καμπάνια. “Η έκθεση παιδιών σε σεξουαλικό περιεχόμενο συνιστά μορφή κακοποίησης. Είναι γνωστό πως τα παιδιά συχνά αντιγράφουν ό,τι βλέπουν την οθόνη”.

Η εταιρεία, από την άλλη, υπερασπίστηκε την επιλογή της, δηλώνοντας περήφανη τόσο για την συγκεκριμένη διαφήμιση, όσο και το Creme Egg της. “Για να αναδείξει και να προβάλλει την χαρά που φέρνουν τα προϊόντα μας, ένα στιγμιότυπο από ένα αληθινό ζευγάρι να μοιράζεται το αυγό συμπεριλήφθηκε στη διαφήμιση” σημείωσε μεταξυ άλλων η εταιρία.

Αρκετοί καταναλωτές, βέβαια, ενθουσιάστηκαν με την συνειδητοποιημένη και συμπεριληπτική επιλογή της σοκολατοποιίας, γεμίζοντας τα social media θετική ενέργεια και χιούμορ, με πολλούς να λένε χαρακτηριστικά πως το μόνο “απαράδεκτο” που βλέπουν είναι το να μοιράζεται κανείς το Creme Egg του.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα